Is het mogelijk valium rectaal toe te dienen.
gewoon de tablet (dus niet met een spuit)
serieuze antwoorden gewaardeerd :P
iemand ervaring hiermee???
en werkt het dan sterker ? of?
speeseend zei:Jeetje, DonnieDark0! Even goed lezen. Ik vraag me af hoe HIJ het heeft gedaan. Dit n.a.v. zijn eerdere post:
Is het mogelijk valium rectaal toe te dienen.
Natuurlijk weet ik wel hoe dit werkt en uiteraard moet ieder dit voor zich weten. Ik vind het alleen niet bepaald een fijn idee en een behoorlijk vreemd gedachte om een normale pil in mijn kont te tikken. Want dat idee kreeg ik een beetje, na het lezen van bovengenoemde post.
...of nóg beter zorg je gewoon dat je aan diazepam-injectievloeistof komt?4 fmp zei:Nah, bij mij had rectale toediening van 10 mg diazepam geen extra effect.
Misschien komt dat ook omdat een diazepam tablet vol met vulmiddel zit (zetmeel whateffer).
Je wilt het echte spul in je reet of je wilt niks.
Gewoon slikken zo'n tablet. Je gaat sperma toch ook niet indikken en in tabletvorm persen en daarmee je vriendin proberen te bevruchten? Misschien wat ver gezocht, als iemand weet met wat voor synthese ik valium uit het tablet kan krijgen en in pure vorm kan toedienen wil ik wel weer een poging wagen...
Alhoewel, waarschijnlijk spuit ik het dan gewoon intramusculair![]()
Die kun je alleen krijgen als je bent opgenomen in 't ziekenhuis, voor noodgevallen. Als jij op de PAAZ ligt en je gaat opeens hélemaal flippen, dan kan 't dus zijn dat ze een spuit valium in je lijf zetten.anon22 zei:vloeistof hoe kom ik daar aan dan...
ik krijg tabletten 3 x 10mg per dag....
vloeistof lijkt me wel interessant
xtc4fun zei:effect is duidelijk sterker aanwezig dan slikken.
zeer suf en wazig
Wromtraxe zei:Als je kunt kiezen tussen oraal,
Waarom zou je dan rectaal gaan? oke het is iets harder maar je kunt ook gewoon meer gebruiken voor hetzelfde effect zonder dat je het in je poepert hoeft te stoppen
lysergine25 zei:Net een nieuwe doos besteld van me favoriete diazepam La roche 10 mg the bleu pil.xtc4fun zei:effect is duidelijk sterker aanwezig dan slikken.
zeer suf en wazig
![]()
anon22 zei:koop je die vie internet??![]()
zoja hoop ik voor je dat je 1 van de weinige sites hebt die te vertrouwen zijn en geen
nepmedicatie verkoopt.
(als ze al bestaan)
xtc4fun zei:is het mogelijk valium rectaal toe te dienen.
Subtiel... :PActivate zei:Ik heb nog wel wat doosjes (blauw 10 mg) liggen. Via recept uit de plaatselijke apotheek.
Geen rommel uit india.
Ben er zelf mee gestop, en het is zonde om het weg te mikken.
Mail maar voor een leuk prijsje.

tipsyflipsy zei:mensen een vraag
kom je van al dat pluggen niet gigantisch in de schijterij?
is maar gewoon een vraag hoor?![]()
![]()
![]()
![]()
Wromtraxe zei:Ook nog nooit geplugd. Doet me denken aan homofilie
dus die schijten ook continue in hun broek??Activate zei:Maar ja een homo zal ook wel op zijn kop moeten gaan staan, anders rollen de pillen er zo weer uit.
Activate zei:Wanneer je geen homo bent… en niet gewend bent aan het van achter slikken.
Begin je in ieder geval behoorlijke te ruften door het happen van valse lucht. Een beetje homo heeft waarschijnlijk, deze uitgang dusdanig open staan dat dit verschijnsel niet meer aan de orde is.![]()
Maar ja een homo zal ook wel op zijn kop moeten gaan staan, anders rollen de pillen er zo weer uit.