vraag dosering benzo's..

ik denk dat ik een probleempje met benzo's (begin) te krijgen... ik zal even mijn dosering van de afgelopen weken geven ter info om een beeld te krijgen... :flushed:

WEEK1 (26-02 -> 04-03): 25mg alprazolam

WEEK2 (12-03 -> 18-03): 1000mg diazepam + 500mg oxazepam

WEEK3 (26-03 -> 01-04): 1000mg diazepam + 100mg alprazolam

natuurlijk is alles op tegen 01-04..... sommige dagen slik ik 8mg alprazolam + 50mg diazepam + 300mg oxazepam + nog 6 tal pintjes en nog 200mg seroquel voor het slapengaan......

nu vroeg ik me gewoon eens de eerlijke mening van anderen of dit al te ver gaat of eender welke mening ze erover hebben...
thx for the advice...

-life is a mirror...and karma it's bodyguard-

rich28

Experimenterende gebruiker
Tsja , het is geen dosering die je elke dag moet nemen, want daar ben je tuurlijk binnen no-time aan verslaafd. Maarja je zult toch geen recepten krijgen om dat dagelijkaste kunnen krijgen, dus als je het soms doet kan het qua giftigheid niet veel kwaad. Je moet echt flink je best doen wil je kapot gaan aan benzo's.Persoonlijk zou ik ff een pauze inlassen als je zulke doseringen nodig hebt...schiet niet echt meer op.

Jadi

Bewuste gebruiker
p/lammetje zei:
ik denk dat ik een probleempje met benzo's (begin) te krijgen... ik zal even mijn dosering van de afgelopen weken geven ter info om een beeld te krijgen... :flushed:

WEEK1 (26-02 -> 04-03): 25mg alprazolam

WEEK2 (12-03 -> 18-03): 1000mg diazepam + 500mg oxazepam

WEEK3 (26-03 -> 01-04): 1000mg diazepam + 100mg alprazolam

natuurlijk is alles op tegen 01-04..... sommige dagen slik ik 8mg alprazolam + 50mg diazepam + 300mg oxazepam + nog 6 tal pintjes en nog 200mg seroquel voor het slapengaan......

nu vroeg ik me gewoon eens de eerlijke mening van anderen of dit al te ver gaat of eender welke mening ze erover hebben...
thx for the advice...

-life is a mirror...and karma it's bodyguard-
OMG, jij maakt het wel heel bont :openmouth: ik slik binnen 5 dagen maar 250mg diazepam en ik krijg al de wind al van voren door bepaalde personen :P

silverfish

Bewuste gebruiker
Ik slik 10 mg valium en 10 tot 20 mg oxazepam per dag en probeer altijd om tussendoor periodes in te lassen waarbij ik het bij 10 mg oxazepam per dag houd uit angst dat ik er anders aan verslaafd raak....
Ik moet er wel bij zeggen dat ik al heel lang benzo's gebruik maar (op mijn dosering tenminste!) nooit veel moeite heb gehad om er tussendoor een tijdje mee te stoppen. Daarbij krijg ik ze op doktersvoorschrift i.v.m. afbouwen van methadon. Ik vind wel dat je een behoorlijke hoeveelheid naar binnenwerkt. (Hoewel ik ook mensen ken die 500 mg seresta per dag naar binnen werkte en nog gewoon bleven staan... :mrgreen: )
Probeer het toch langzaam een beetje af te bouwen en probeer uiteindelijk op een wat lagere dosis te blijven staan als je het echt nodig hebt? Afkicken van grote hoeveelheden benzo's is geen pretje.. succes ermee!

DirtyP

Experimenterende gebruiker
bouw ff af zou ik zeggen, elke dag een beetje minderen, en af en toe als je je eens lekker high wil voelen die overschotjes innemen, ik zelf neem 2mg xanax/alprazolam per dag, voel hier niets meer van, en zelfs ik moet van de dokter afbouwen (lukt niet) vroeger kon ik nog high zijn van 2 lorametjes 2mg, maar dat gevoel ken ik ook weer niet.

Ik zou echt afbouwen, stel dat je ff zonder zit, dan ga je echt cold turkey, echt geen fijn gevoel.

Heeft je dokter die hoeveelheden voorgeschreven, en zo ja wat zijn je problemen als ik zo vrij mag zijn.
-voor angsten bv is 2mg xanax al een beetje teveel.
-voor slaapproblemen 1mg lorametazepam.
en zoals jadi zei, ik krijg ook al de wind van voren van bepaalde mensen :mrgreen:

succes lammetje

rich29

Newbie
ben ik met je eens met dat afbouwen. Als je eenmaal verslaafd bent en je stopt cold-turkey wordt je echt gek. Ik had dat na jaren zoplicon slikken...dacht ik ff ineens mee te stoppen, nah echt heel mijn huid stond in de fik, alles klonk keihard met geluid, constant in de paniek, megazweten.....kortom zwaar kut. Nou zal je dat na een paar weken slikken niet snel hebben,maar als je eenmaal verslaafd bent is het toch een kutmiddel.
gr.rich

Bovenaan