Vraag aub speed

Snelle@308Jam

Belezen gebruiker
Hoi ,
Even kort gister 21uur laatste lijn op.vanaf gister ontzettend misselijk duizeligheid . heb denk ik stom gedaan gister was de pep nat dus dacht snel drogen . door op een lepel natte speed te leggen en boven een kaars gehouden. Speed werd hier niet droog door. Dus uiteinde gewoon uitgesmeerd. Ben bang dat met dat verwarmen dampen ziin vrij gekomen (methanol) naar mijn iedee heb ik de symptomen van een methanol vergifteging . wat denken de kenners . gebruik geruime tijd wekamine s ben dus bekend hier mee . ik vraag me af wel niet dokter . wil zelf echt niet . thanks alvast voor tips

Snelle@308Jam

Belezen gebruiker
Om daar met een drug hoofd te verschijnen. Tis mijn eigen schuld . maar dit was niet de richting die ik had voorspeld

Snelle@308Jam

Belezen gebruiker
Zou het echt een ding kunnen worden het is nu 14 uur geleden . lees freaky dingen dat je er blind van kan raken echt

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Om daar met een drug hoofd te verschijnen. Tis mijn eigen schuld . maar dit was niet de richting die ik had voorspeld
Tja... Tis maar wat je belangrijker vind he. Je drugskop of je gezondheid..
Vraagt advies, krijgt advies, doet er niks mee. :wave:

Snelle@308Jam

Belezen gebruiker
Ik hoop dat t beter word maar wat ik heb gelezen is dat methanol na 24 uur nog schade kan geven wanneer is het uit het lichaam die rotzooi

Snelle@308Jam

Belezen gebruiker
Is t niet enkel fout gaan . ene keer denk ik brain fucking maar de misselijkheid enorme wazig zijn zegt weer anders pfff

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Volgende keer wat meer nadenken en verstandiger zijn als je de verantwoordelijkheid hebt over je “koters”....

Snelle@308Jam

Belezen gebruiker
Vergeten erbij te melden ademhaling hoor ik .adem uit mijn buik dus wel de juiste wijze . los daarvan dus wat hees rook en drink verder niet

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Dus je bent aan de drugs gegaan terwijl je de verantwoordelijkheid had voor je kinderen?

Sjonge...

On:
Ik laat mijn natte ook drogen uitgestreken op een bordje in huis en heb nog nooit klachten gehad.
Ik denk niks aan de hand op misschien wat paranoia na. ( nou ja niks aan de hand, lijkt me geen goede omgeving voor kinderen)

Green

Experimenterende gebruiker
Komaan jongens, we hebben allemaal wel domme dingen gedaan voor of door drugs.
Ik laat mijn dochter ook regelmatig alleen thuis om drugs te kunnen halen... Maar die vind dat juist leuk, ze is 17... hahaha.

Maar daar heeft snelle nu niks aan natuurlijk!
Hoe is het ondertussen met jou?
Ik ben ook wel van mening dat je,als dat nu nog steeds zo is, toch beter naar een dokter kan gaan.
Anderzijds kan ik mij moeilijk voorstellen dat je een methanol vergiftiging hebt. Welke hoeveelheid heb je op die lepel gelegd en opgewarmd? Kleine gram?
Als ik klaar ben met het verdelen van mijn speed met een lepel, dan steek ik de lepel in mijn mond en zuig bijna de aangeplante paste eraf... Ik licht soms op in het donker maar heb nooit een vergiftiging gehad hoor.

Heb je al eens geprobeerd je vingers in je keel te steken en over te geven, over je nek te gaan? Of een cola drinken zodat je je maag eens goed laat opslaan.

Laat even iets weten.

Snelle@308Jam

Belezen gebruiker
Hoi ,
Even kort gister 21uur laatste lijn op.vanaf gister ontzettend misselijk duizeligheid . heb denk ik stom gedaan gister was de pep nat dus dacht snel drogen . door op een lepel natte speed te leggen en boven een kaars gehouden. Speed werd hier niet droog door. Dus uiteinde gewoon uitgesmeerd. Ben bang dat met dat verwarmen dampen ziin vrij gekomen (methanol) naar mijn iedee heb ik de symptomen van een methanol vergifteging . wat denken de kenners . gebruik geruime tijd wekamine s ben dus bekend hier mee . ik vraag me af wel niet dokter . wil zelf echt niet . thanks alvast voor tips

Ghbeetje

Wil je uitsluiting: huisartsenpost.

Maar ik denk persoonlijk je het een beetje jezelf aan praat nu. Op speed worden je gedachten wat anders en soms kan je er paranoïde van gaan nadenken of denken dat je lichamelijk van alles mankeert. (Spreek uit ervaring)

Ik heb vaak zat speed laten drogen en mijn ogen werken gelukkig prima.

Snelle@308Jam

Belezen gebruiker
Bedankt kerel. Ja dacht zo een gram of iets meer. Zal flink te kutten ermee lepel boven de kaars. Speed werd enkel nog klever. Dit was op de wc en ik hing er boven. Nu nog last misselijk tril handen dof geluid in men kop naar de klote. Nog niet eens gek gedaan gister geen party drinken roken. Ik weet niet wat er in zit jo. Kan niet eens door het huis lopen .kids bij oma . Die hoeven dit niet te zien

Snelle@308Jam

Belezen gebruiker
Vorig week had ik binnen enkele dagen 10 gr op deze was kut voelde weinig . die ik nu heb is monster lijk puntjes zorgen al voor overdose achtige klachten regen

Ghbeetje

Bedankt kerel. Ja dacht zo een gram of iets meer. Zal flink te kutten ermee lepel boven de kaars. Speed werd enkel nog klever. Dit was op de wc en ik hing er boven. Nu nog last misselijk tril handen dof geluid in men kop naar de klote. Nog niet eens gek gedaan gister geen party drinken roken. Ik weet niet wat er in zit jo. Kan niet eens door het huis lopen .kids bij oma . Die hoeven dit niet te zien

Graag gedaan (ben wel een vrouw haha). Waarschijnlijk heb je gewoon mineralen en zouten tekort etc. En ben je daarom misselijk. Maar then again: wil je uitsluiting huisartsenpost.

Of gewoon even rustig afwachten tot morgen.

Snelle@308Jam

Belezen gebruiker
Wil je uitsluiting: huisartsenpost.

Maar ik denk persoonlijk je het een beetje jezelf aan praat nu. Op speed worden je gedachten wat anders en soms kan je er paranoïde van gaan nadenken of denken dat je lichamelijk van alles mankeert. (Spreek uit ervaring)

Ik heb vaak zat speed laten drogen en mijn ogen werken gelukkig prima.

Dus je bent aan de drugs gegaan terwijl je de verantwoordelijkheid had voor je kinderen?

Sjonge...

On:
Ik laat mijn natte ook drogen uitgestreken op een bordje in huis en heb nog nooit klachten gehad.
Ik denk niks aan de hand op misschien wat paranoia na. ( nou ja niks aan de hand, lijkt me geen goede omgeving voor kinderen)
Oké thanks

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Stop met panikeren. En ook met je eigen topic spammen. :wink: Je bent alles waarschijnlijk een stuk groter aan het maken door de speed, jezelf aanpraten dat je lichamelijk vanalles mankeert en dat ook echt geloven komt vaak voor na stimgebruik en ik heb het zelf ook al eens voor gehad in lichtere mate. Verleg je focus en ga even iets anders doen. Niet meer googelen op symptomen, lekker even in een prikkelloze omgeving liggen, wat rustige muziek of iets anders wat je ontspant, blijf goed drinken en probeer wat te eten. Dan komt het waarschijnlijk in de loop van de dag wel weer goed, de kans dat hier fysiek iets ernstigs speelt lijkt me erg klein.

Wel voortaan oppassen met drugsgebruik + koters, die combinatie is niet echt aangeraden zoals hierboven gezegd.

Sterkte!

Snelle@308Jam

Belezen gebruiker
Bedankt. Ben zo brak in zo een mate dat dit niet gewoon naar de klote is... Heb idd wat gegeten net FF in huis gelopen maar merk na geringde inspanning dat ik naar de vlakte ga .black out...

Green

Bedankt. Ben zo brak in zo een mate dat dit niet gewoon naar de klote is... Heb idd wat gegeten net FF in huis gelopen maar merk na geringde inspanning dat ik naar de vlakte ga .black out...
Je weet nu wat je moet doen. Je kinderen zitten bij oma,dus die zitten goed. Als je echt denkt neer te gaan vallen dan bel je nu een arts van dienst, je zegt wat er gebeurt is (beetje overdrijven kan je altijd doen,nemen ze je sneller serieus) of je belt het ziekenhuis en laat je helpen. Die mensen gaan je echt niet raar aankijken hoor,die zien wel andere dingen, dus trek je dat maar niet te veel aan.

Snelle@308Jam

Belezen gebruiker
Met die koters echt geen dagelijkse korst was eigenlijk niet mijn weekend maar goed ineens werd het wel mijn weekend toen had ik al wat op

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Eens met hierboven. Als er echt iets aan de hand is, bel je een arts. Desnoods gewoon voor advies, zij kunnen beter inschatten wat je moet doen dan wij.

En als je flauw bent gaan liggen en alleen opstaan als het moet en zo rustig/langzaam mogelijk, anders kun je je echt goed bezeren en dat kan tot gevaarlijke situaties leiden. Serieus even rustig aan doen dude. En bellen.

Snelle@308Jam

Belezen gebruiker
Je weet nu wat je moet doen. Je kinderen zitten bij oma,dus die zitten goed. Als je echt denkt neer te gaan vallen dan bel je nu een arts van dienst, je zegt wat er gebeurt is (beetje overdrijven kan je altijd doen,nemen ze je sneller serieus) of je belt het ziekenhuis en laat je helpen. Die mensen gaan je echt niet raar aankijken hoor,die zien wel andere dingen, dus trek je dat maar niet te veel aan.
:wink: thanks hou het in de gaten . als ik leg gaat Tie wel

Bovenaan