voorschrijven rivotril

Men

Newbie
Hoi, ik zi met een probleem ik ben benieuwd naar wat anderen hiervan vinden. ik heb op dit moment last van veel angst. Een angst die mijn dagelijks leven overhoop vooit en problemen groter maakt doordat ik niet in actie kom. Ik heb dit het afgrellpen jaar vaker gehad. ik wordt begeleid door de ggz psycholoog en psychiater. De reden hiervoor is dat ik een problemen door oa rouw onderrvind en door uitsluiting(verstoten zijn). Nu heb ik al eerder mbt mijn behandelaren besproken dat ik van een kenis die op recept al jaren 3 d 2mg rivotril gebruikt 2 tabletten in de week gebruik zegge 4x o.5 mg en zonodig soms meer. het feit dat ik deze zo krijg creert in mijn geval een niet wenselijke afhankelijkheids situatie waardoor ik soms dus geen rivotril heb en daardoor na een week soms langer vaak door een trigger heel diep vast kom te zitten door bepaalde angsten. Rivotril helpt mij in deze dosis om de impact van alles en de enorme prikkelgevoeligheid in perioden te verlichten beheersbaar te houden. Het gesprek hierover met mijn psychiater heeft haar doen besluiten mij tegemoed te komen. zij schrijft mij nu 5 x 0.5mg rivotril als noodpalket in de maand voor. in eerste instantie was ik blij maar ik realiseerde mij al snel dat ik hiermee een dosering heb die mij 1 x pm helpt en eigenlj nu ik heb nu al enige weken geen contacf met de persoon die mij de rivo geeft en zit nu o.a het overlijdedn van mijn moeder en de problematiek waaraan ik werk weer langzaam in een sitiatie dat ik niet meer functioneer en isoleer mijn problemen toenemen etc etc. ik wil dat nier meer maar ik realsiseer me dat rivotril wel een middel is dat mij nu kan ondersteunen. Het lukt mij ook niet nu om het anders te verkrijgen en mjjn psychiater die ik eerder al uitgebreid mijn verhaal heb gedaan reageert er verder niet op. ik gebruik verder methylfenidaat ivm add en verder geen medicatie. ik heb al voorgesteld om mij dan begeleid minder ri o te laten gebruiken en gewenst dan een ander middel maar geen alternatief. Tips of reacties ik hoor ze graag...

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik weet niet wat je precies met dit topic wilt bereiken, maar vragen naar of geven van informatie om aan drugs te komen is niet toegestaan even voor de duidelijkheid. Vragen hiernaar of het geven van die informatie leidt direct tot een permanente ban, dit geldt ook voor pb.

Wel een vervelende situatie, maar ik denk dat je hier toch het best met je psychiater uit kunt komen.

Bovenaan