voorlopig maar stoppen

dallandra

Wijs gebruiker
Ik heb besloten dat ik voorlopig maar stop met xtc.
Ik ben t helemaal zat!
het enige wat ik er nog leuk aan vind,is dat ik er sociaal van word..maar verder..
het gevoel als je thuiskomt,nog steeds spacend,niet kunnen slapen,de onzekerheid,het depri gevoel.
het zo anders nadenken dan normaal.
en dan de maandag erop niet eens normaal kunnen functioneren op je werk.
de nadelen zijn groter geworden dan de voordelen.

Ik dacht het dit weekend te kunnen compenceren met jax,wat ik bij de smartshop had gehaald,maar het effect was praktisch hetzelfde als bij xtc,sterker zelfs,en dat was nou ook niet de bedoeling.

ik vraag me alleen af hoe ik t dan de hele nacht vol ga houden als ik eens naar een feest wil..
maar dat gaat vast wel lukken.

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
heb ook een tijd lang aan de xtc gezeten, maar heb gelukkig ook kunnen stoppen, de neveneffecten zijn idd te groot...
zoek maar een goed (minder schadelijk) alternatief, xtc is echt niet goed voor je :wave:

TeQ

Bewuste gebruiker
Goed besluit. Als ik het zo hoor deed je het namelijk met een vrij hoge frequentie?

En over die Jax... ben eerlijk gezegd nogal nieuwsgierig naar iets legaals dat sterker voelt dan xtc :)

Heb je misschien een linkje ofzo naar wat het is enzo?

Jeller

Badass junkie
ik kan wel een nachtje doorgaan op bier, maar dan mag je er wel niet bij blowen..

ook op psychedelische drugs kan je wel langer doorgaan, maar kdacht gehoord te hebben dat je dat niet zo leuk vond?

caffeïne is ook een optie

caatje

Badass junkie
@ Dallandra: Heel herkenbaar! Paar maanden geleden had ik het ook. Ziek, zwak, misselijk, depri naa een weekendje xtc. Ik heb het 2 maanden gelaten voor wat het was en de eerst volgende keer was het weer helemaal lekker! Ik had zelfs geen last van een lichte dip of brak gevoel.

dallandra

Wijs gebruiker
caatje zei:
@ Dallandra: Heel herkenbaar! Paar maanden geleden had ik het ook. Ziek, zwak, misselijk, depri naa een weekendje xtc. Ik heb het 2 maanden gelaten voor wat het was en de eerst volgende keer was het weer helemaal lekker! Ik had zelfs geen last van een lichte dip of brak gevoel.

ik had geen last van ziekte ofzo,maar deste meer depri.
ik ben wel van plan om het lager dan 2 maanden te laten.
ik deed het ook maximaal 1x per maand

Miss-Behaviour

Belezen gebruiker
Ik begrijp je wel. Ik heb het (zoals je weet) begin dit jaar echt te vaak gedaan. Vanaf koninginnedag 2 maanden niet, toen 3x met tussenposen van 3 weken. Dat wel op zomerfestivals (dus niet de hele nacht doorgegaan). Daarna heb ik weer een fikse break ingelast en dit weekend op awake het weer voor het eerst gedaan. Beviel me weer goed. Had een stuk minder op dan anders wel eens en ik was er ook redelijk snel weer overheen.

Het is natuurlijk helemaal goed als je er helemaal mee kapt, maar ik wou zeggen, een breakje doet soms al wonderen. Als stoppen niet lukt, is minderen ook een goede optie.

Bovenaan