gNuxx zei:Ik zou ze halen bij Coffeeshop Omgekeerd, bij de Dom rechtdoor lopen, kosten zo'n 3 euro neem ik aan!
acidboy zei:gNuxx zei:Ik zou ze halen bij Coffeeshop Omgekeerd, bij de Dom rechtdoor lopen, kosten zo'n 3 euro neem ik aan!
Je bedoelt idd Andersom, en dat is een kutshop, dus beter haal je het niet daar.
Ik zou Shabab aanraden, die zit op de vleutenseweg, 5 minuten lopen vanaf het jaarbeursplein.
Of misschien een koffiedik ofzo..
Misschien heeft de headshop op de oudegracht ook wel goede voorgedraaide jointjes, zou t niet weten eigenlijk, haal altijd gewoon wiet, die overigens wel altijd goed is daar.
nancy04021984 zei:Ja en vroeger Sarasani he daar kon je het beste kopen maar helaas R.I.P Sara!
gNuxx zei:haha ik bedoelde inderdaad Andersom, maar ik dat was de enigste shop die ik ken in Utrecht, kom uit Grunnnn![]()
acidboy zei:nancy04021984 zei:Ja en vroeger Sarasani he daar kon je het beste kopen maar helaas R.I.P Sara!
En de No Name. Maar Sarasani was toch wel echt een van de betere coffeeshops..
nancy04021984 zei:acidboy zei:nancy04021984 zei:Ja en vroeger Sarasani he daar kon je het beste kopen maar helaas R.I.P Sara!
En de No Name. Maar Sarasani was toch wel echt een van de betere coffeeshops..
Ja ok No Name was ook altijd wel goed maar Sarasani was de beste.
Sander... zei:Ik zou graag willen weten waar ik in Heerenveen voorgedraaide joints kan kopen ZONDER dat ze controlere op leeftijd:P

aapje31 zei:bij de Zanzi.
Zit een stukje verder op de vleutenseweg. Lekkere jointjes waar je goed stoned van wordt![]()
![]()