Voorbereiding eerste LSD gebruik :D

Oke, ik ben nieuw op deze forum, en ik ben 18. en een jongen dat altijd blij is en gitaar speelt en mondharmonica speelt en gewoon te gekke eravringen de laatste tijd heb meegemaakt. 1 daarvan is dat ik een een geweldige nacht heb gehad met een chick terwijl we allebei strak stonden, en de xtc was tevens ook haar eerste keer. Ik boast hier niet mee, maar achtergrond informatie is altijd wel fijn voor optimale hulp (neem ik aan :P )

Ik smoke al ongeveer 2 jaartjes, en krijg de laatste tijd een beetje interesse in hard drugs, ik heb xtc, mdma en pep gebruikt. ik weet wel dat het erg slecht voor je is, en dat je het niet elke dag of elk weekend moet gaan doen, maarjah...

Ik ben ook best wel een diepzinnig persoon en kan ook over veel onderwerpen praten, en heb ook een aardig grote fantasie (ik kijk ook veel anime :P)

een vriend van mij en ik hadden afgesproken om in de kerstvakantie LSD te gaan nemen, aangezien het ons erg interresant leek. Maar die vriend van mij is er wel een beetje bang voor dat het slecht kan gaan, dus hebben we alles al uitgestippeld hoe we dit gaan aanpakken, ik leg dus nu uit hoe dat plan gaat, en wanneer de dag werkelijk gekomen is, zal ik zoveel mogelijk videos, fotos plaatsen en ofcourse, een trip report.

"trippers": ik:grin:arkmaistah
vriend: Rik

Tripsitters: Manfred, Klaas

In de kerstvakantie gaan rik en ik trippen op lsd, dat gaan wij doen bij het huis van manfred, hij woont alleen en woont op 10 hoog.
We gaan eerst 1 xtc pil nemen dat ongeveer 3 uur duurt. Wanneer dat is ingewerkt nemen we LSD, en dat duurt dan ongeveer 6 uur (dat weet ik na onderzoek op wikipedia ed.) dus wij gaan dan "Candyflippen".

Ik heb klaas gevraagd of hij mee wilde komen, hij is namelijk een klasgenoot van mij (opleiding jeugdzorg) en was altijd al wel benieuwd hoe het is als iemand lsd gebruikt, hij is dan ook bereid om ons op te nemen wanneer wij egt gare shit doen of wanneer ik aan het zingen ben, gitaar speel of mondharmonica speel of rap of beatbox-mondharmonica doe.

Jaja, ik heb echt serieus aan alles gedacht om ervoor te zorgen dat het goed gaat. Ik neem mijn laptop ook mee waar te chille muziek op staat en het filmpje van Lucy in the Sky with Diamonds van the beatles erop gezet + grappige filmpjes van gino pietermaai (als je het niet kent, zoek het maar eens op, echt een aanrader! iig, wanneer je stoned bent :P)

Ik heb ook aan klaas en manfred gevraagd dat wanneer wij naar het balkon willen gaan, dat ze dan met ons meegaan en tegen de rand gaan staan, en er alles aan doen om ons ervan te weerhouden om te leunen tegen de rand. Je begrijpt vast wel waarom...

wanneer de 3 uurtjes van de XTC voorbij zijn, dan hallucineren we alleen nog 3 uurtjes op de lSD, dat dan resulteert in diepe gesprekken en gare shit zien.

uiteraard is dit allemaal een beeld van wat ik ervan heb, maar ik dacht: ik schrijf dit ff op zodat anderen het kunnen lezen en hun een goed idee geeft als je besluit het een keer te gebruiken.
Natuurlijk zijn tips, do's en don''ts erg welkom! :grin: (en voor het geval ik het vergeet aangezien mijn geheugen niet meer erg goed is, maar daar word aan gewerkt)

wanneer de "dag des oordeels" is gekomen, ga ik dit alles dus melden in een trip report, dus, kijk ernaar uit! :P

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
LSD duurt geen 6 uur (waar heb je dat gelezen dan tijdens je grondige onderzoek op internet? :confused: )
LSD duurt ongeveer 8-12 uur. Het KAN zijn dat de heftigste effecten na 6 uur verdwijnen, maar reken hier niet op. Ook kan het nog langer dan 12 uur werken, afhankelijk van de dosis.
Bij een hoge dosis is 14-16 uur geen uitzondering.

Ook ben je niet aan het candyflippen, daarbij neem je eerst de LSD en daarna om het hele lange staartje van LSD minder erg te maken MDMA.

Je vind zelf dat je het goed voorbereid hebt, ik niet.
Alleen al het feit dat je de werkingstijd verkeerd hebt, imo een grote fout.
Ook lees ik nergens wat voor zegels je hebt. Laat staan of je ze hebt laten testen.
Je vertelt ook dat je video's gaat maken, denk hier ook goed over na.
Een camera op m'n gezicht terwijl ik LSD op heb lijkt mij echt niet fijn.....

LSD is een vrij heftig goedje, en verdient echt een goede voorbereiding.

Lees je daarom eerst goed in (niet 1 wikipedia pagina en wat info van drugsteam.nl) maar lees heel het LSD stuk op dit forum door. Daarna kun je evt. altijd nog vragen stellen.

Have fun! Maar denk goed na en lees je goed in.
LSD is niet als pep of MDMA....

Elushote

Newbie
Tripreporter
darkmaistah zei:
We gaan eerst 1 xtc pil nemen dat ongeveer 3 uur duurt. Wanneer dat is ingewerkt nemen we LSD, en dat duurt dan ongeveer 6 uur (dat weet ik na onderzoek op wikipedia ed.) dus wij gaan dan "Candyflippen".

Hmm, is het niet de bedoeling dat je tijdens candyflippen eerst een aantal uur tript op de lsd en dan vervolgens mdma nuttigt? Het lijkt me namelijk best vervelend om een comedown van de xtc te krijgen terwijl je nog flink tript op lsd. En naar mijn mening is lsd alleen al meer dan genoeg, zeker voor de eerste keer!

aaah owkeej, waarschijnlijk heeft wikipedia het dan fout, internet "liegt" dan ook best wel vaak...
ik zal zeker hier nog beter over nadenken, maar dan nog even een vraag als dat mogelijk is: MDMA na de lsd? Want je het gaat tog erom in welke mentale staat je momenteel verkeert?

ennuh, ik weet dat lsd anders is dan mdma of pep ofsow, maar is het wel te vergelijken met een aardig hoeveelheid paddos? zo'n 20/25 gram?

en ik was van plan om 1 zegeltje te gaan doen, details ervan weet ik nog niet, dat komt nog, maar ben zoiezo niet van plan om meer te nemen of een herhaling ervan te doen, dit is mijn laatste keer dat ik harddrugs ga gebuiken, no exceptions made! (naja, op alcohol na dan, maar ben zelf toch meer van het smoken :P)

ik zal zeker meer informatie lezen op dit forum.

Thanks voor het snelle reactie :wink:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Op wikipedia staat 6-14 uur.
Hou dus ook rekening mee dat het niet de minimaal gegeven tijd kan duren maar ook de maximale.
Ga uit van 8 uur echt trippen, met nog een aantal uur na trippen er achteraan.

Elushote zei:
Hmm, is het niet de bedoeling dat je tijdens candyflippen eerst een aantal uur tript op de lsd en dan vervolgens mdma nuttigt? Het lijkt me namelijk best vervelend om een comedown van de xtc te krijgen terwijl je nog flink tript op lsd. En naar mijn mening is lsd alleen al meer dan genoeg, zeker voor de eerste keer!

Inderdaad, dat zei ik ook al.

En inderdaad, die mentale staat.
Jij wilt dus al helemaal van de kaart van de MDMA beginnen aan een trip?
Denk je dan beter in staat te zijn te verwerken wat je te ziet en voelt?

Gewoon eerst die zegel droppen, en dan NA de piek van de LSD (na 5 uur werkzaam ongeveer) kijk je aan of je nog een pilletje erbij wilt.
Dan eindigen beide middelen ongeveer tegelijk uit, en kun je lekker je bed in kruipen.

Als je eerst MDMA neemt, en dan na een tijdje LSD.. Dan krijg je eerst de come down van de MDMA, terwijl de LSD net goed begint te werken. Dan ben je mentaal toch minder stabiel lijkt me.

Een flinke portie paddo's is wel enigsinds te vergelijken met LSD ja.
Máár, LSD duurt gewoon twee keer zo lang dan paddo's en is een stuk psychologisch intens. Althans, zo ervaar ik het.

Elushote

Newbie
Tripreporter
darkmaistah zei:
ennuh, ik weet dat lsd anders is dan mdma of pep ofsow, maar is het wel te vergelijken met een aardig hoeveelheid paddos? zo'n 20/25 gram?

Met paddo's ervaar ik, net zoals peptalk, inderdaad ook heel veel meer dat psychologische, en gewoon heel weinig visuals t.o.v lsd.

Maar heb je wel eens paddo's geprobeert? Misschien is dat wel leuker als je nieuw bent met hallucinogen...

Maar heb je wel eens paddo's geprobeert? Misschien is dat wel leuker als je nieuw bent met hallucinogen...

Ja, ik had het niet in mijn eerste bericht gezet, maar ik heb al wel paddo's geprobeert, zo'n 20 gram. dat was rond een uur of 7, maar echt hallucineren gebeurde niet... rond 8 uur ging ik smoken, maar opdat moment kickte de paddo's in, waardoor ik erg stoned werd tot de macht 11 ofsow :P

rond 9 uur een mercedes genomen, daarna biertje, en rond 10 uur waren we op een groot dubstepfeest in zwolle: BLIZZURD!!

mijn vrienden gingen terug naar huis om meer paddos te eten (lol) maar ik bleef achter, kwam andere vrienden tegen en dat soort verhalen, dus dat werd zuipen zuipen slikken en zuipen...

maar jullie hebben denk ik wel een heel goed punt, dat ik eerst alleen lsd ga doen, maar is het een idee om tijdens de "incubatietijd" van de lsd gasmoken? zoja, wat voor hoeveelheid? Zo nee, whyy not?

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Elushote zei:
darkmaistah zei:

Met paddo's ervaar ik, net zoals peptalk, inderdaad ook heel veel meer dat psychologische, en gewoon heel weinig visuals t.o.v lsd.

bedoeld ie het juist niet andersom?
dat lsd een psychologisch intensere trip geeft?

ik vind juist paddo's psychologisch intenser dan lsd.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik vind LSD psychologisch intenser dan paddo's.
Vooral vanwege de heftigheid en de langere duur.
Bij paddo's laat ik me makkelijker meevoeren in de trip, waarbij ik bij LSD weleens het idee krijg dat ik het steeds zelf wat bij moet sturen.

darkmaistah zei:
maar jullie hebben denk ik wel een heel goed punt, dat ik eerst alleen lsd ga doen, maar is het een idee om tijdens de "incubatietijd" van de lsd gasmoken? zoja, wat voor hoeveelheid? Zo nee, whyy not?

Kun je geen half uurtje wachten?
Blowen icm. met LSD gaat prima, maar je kunt echt eerst beter even alleen het effect van de LSD aanvoelen. Je hebt heel de dag/nacht nog om te blowen erbij, daar kun je later mee experimenteren. De hoeveelheid zou je als ervaren blower zelf in kunnen schatten.
Als je nog niet zo vaak geblowt hebt gewoon een jointje draaien met gemiddelde wiet en beginnen met 5 hijsjes ofzo. Dan tien minuten wachten, en dan nog eens kijken.

Ik zou dus eerst even 2/3 uur na inname van de LSD wachten met blowen.
Als je nu al erg frequent gebruikt is het minder onverstandig dit net voor de trip te doen, vind ik.

Blowen icm. met LSD gaat prima, maar je kunt echt eerst beter even alleen het effect van de LSD aanvoelen. Je hebt heel de dag/nacht nog om te blowen erbij, daar kun je later mee experimenteren. De hoeveelheid zou je als ervaren blower zelf in kunnen schatten.
Als je nog niet zo vaak geblowt hebt gewoon een jointje draaien met gemiddelde wiet en beginnen met 5 hijsjes ofzo. Dan tien minuten wachten, en dan nog eens kijken.

Als je nu al erg frequent gebruikt is het minder onverstandig dit net voor de trip te doen, vind ik.

Ok! ja tsja, ik begin zeg maar net met hard-drugs, en ik merk dat ik er de laatste tijd best wel nieuwsgierig naar word...Ik ben van plan om LSD 1x te gaan gebruiken en dan wil ik ermee kappen (tot februari, dan is er weer een dubstepfeest :grin:), vandaar dat ik het zo bont maak.

ennuuh, ik weet niet precies hoe het met microgrammen zit ensow, maar als ik nou 1 zo'n zegeltje heb, is dat dan genoeg om in 1 avond te gaan trippen/hallucineren voor 8 uurtjes ongeveer?

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Totaal afhankelijk van de hoeveelheid op die ene zegel.

Laten testen die hap!
Heb je geen testpunt in de buurt, geen geld voor ov of niet genoeg zegels?
Dan is het totaal op eigen risico.

Zegels verschillen sterk tussen de 0 (geen effect) en 500ug(een héle pittige eerste trip).
Over het algemeen zitten ze tussen de 50 (eerste effecten merkbaar) en 250ug in.

xtc en lsd kan maar ik zou het omdat het je eerste keer gewoon andere drugs weglaten en puur op lsd zodat je precies weet wat het is en wat het met je doet en dan kan je denken deze trip is lekker genoeg of volgende keer kijken hoe het is met een pilletje erbij drugs zijn best te combineren maar naar mijn mening als je iets voor het eerst gebruikt mix het dan niet alleen met wiet of hasj denk niet dat dat erge gevolgen kan hebben maar je trip leuker maakt

darkmaistah zei:

Ok! ja tsja, ik begin zeg maar net met hard-drugs, en ik merk dat ik er de laatste tijd best wel nieuwsgierig naar word...Ik ben van plan om LSD 1x te gaan gebruiken en dan wil ik ermee kappen (tot februari, dan is er weer een dubstepfeest :grin:), vandaar dat ik het zo bont maak.

ennuuh, ik weet niet precies hoe het met microgrammen zit ensow, maar als ik nou 1 zo'n zegeltje heb, is dat dan genoeg om in 1 avond te gaan trippen/hallucineren voor 8 uurtjes ongeveer?

gebruik beter xtc op een feest en lsd in de natuur altijd als ik naar dubstep feest ga zie allemaal mensen die bad gaan op lsd neem gewoon pilletje en als je met vrienden gaat chillen een lsd en dan veel lopen door je buurt ofzo

Bovenaan