Appeltraart
Newbie
hallo,
ik wil binnenkort wiet gaan kweken op wat grotere schaal.
ik heb net 20 gefeminiseerde amnesia (haze) zaden besteld.
Nu is het mijn plan om deze te kweken en uiteindelijk verkopen aan coffee shop(s).
alleen vraag ik mij af of er bij een grote kweek andere maatregelen moeten worden genomen dan bij een kleine kweek [3/5 planten]
Ik heb al eerder wiet gekweekt dus heb al wel enige ervaring maar wil toch graag weten wat de beste manier is om een hoge opbrengst te krijgen met ongeveer 10 plantjes.
Gezien het seizoen lijkt het mij het verstandigst om binnen te kweken, maar heb ik dan een kweek tent nodig? of een klimaat ruimte? Ik heb hiervoor namelijk Autoflowers gehad en die groeien gewoon door in de vensterbank, alleen haal ik hier niet zoveel grammetjes van af.
Spullen die ik morgen ga kopen voor de kweek zijn:
500w Phillips HPS lamp + VSA
Koolstoffilter
Aluminium Folie (voor weerkaatsing licht??)
Potgrond
ontkiem kas
Vergeet ik nog iets? of handige tips? dan hoor ik dat graag!
ik wil binnenkort wiet gaan kweken op wat grotere schaal.
ik heb net 20 gefeminiseerde amnesia (haze) zaden besteld.
Nu is het mijn plan om deze te kweken en uiteindelijk verkopen aan coffee shop(s).
alleen vraag ik mij af of er bij een grote kweek andere maatregelen moeten worden genomen dan bij een kleine kweek [3/5 planten]
Ik heb al eerder wiet gekweekt dus heb al wel enige ervaring maar wil toch graag weten wat de beste manier is om een hoge opbrengst te krijgen met ongeveer 10 plantjes.
Gezien het seizoen lijkt het mij het verstandigst om binnen te kweken, maar heb ik dan een kweek tent nodig? of een klimaat ruimte? Ik heb hiervoor namelijk Autoflowers gehad en die groeien gewoon door in de vensterbank, alleen haal ik hier niet zoveel grammetjes van af.
Spullen die ik morgen ga kopen voor de kweek zijn:
500w Phillips HPS lamp + VSA
Koolstoffilter
Aluminium Folie (voor weerkaatsing licht??)
Potgrond
ontkiem kas
Vergeet ik nog iets? of handige tips? dan hoor ik dat graag!