Voor de politie,

Plimu

Bewuste gebruiker
hallo allemaal

Dit is voor alle politie diensten of instellingen die dit forum doorspitten...
:wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:

dit is voor all leden op dit forum die dit lezen.
laten we dit forum schoon houden van namen, foto's van belachelijke hoeveelheden drugs en persoonlijke of thuis omgevings foto's, laten we ze het minste succes geven tot het maken van een bust!

tot dat ik meer filosofische onzin heb bedacht groet ik u

:stoned: ghost :stoned:

Aking

Wijs gebruiker
Ghehe laat de heren pliessies nog maar een keertje langskomen... heb hier thuis toch niks meer liggen...

(en daarbij kwamen ze me de laatste keer alleen halen.. ze hoefde niet eens binnen te kijken :rolleyes: )

Plimu

Bewuste gebruiker
ja het zou gewoon zonde zijn als dit forum gebinned word omdat mensen dealen of wat dan ook.

of fotos plaatsen van enorme hoeveelheden drugs ofzo

tomz0r

Badass junkie
Aking zei:
Ghehe laat de heren pliessies nog maar een keertje langskomen... heb hier thuis toch niks meer liggen...

(en daarbij kwamen ze me de laatste keer alleen halen.. ze hoefde niet eens binnen te kijken :rolleyes: )

Kwamen ze serieus naar je huis omdat je actief bent op DF?

Wacky

Badass junkie
Ik vraag me nog steeds af in welke mate je nou para moet zijn. Op een ander drugs forum zitten ze al te SWIMMEN als ze over hun eerste pilletje vertellen. :tearsofjoy: En als je op wietforum.nl kijkt zie je verslagen van professionele kwekers die uitgebreid met fotos laten zien hoe ze 200 plantjes groot brengen onder 15KW aan lampen. :openmouth:

Zon kwekerij op internet zetten is achterlijk IMO. Dat je drugs gebruikt kun je er best op zetten, dat je een paar pilletjes of een paar gram in huis hebt zal ook geen probleem zijn, daar gaan ze toch niets aan doen. Maar mijn idee is neem gewoon het zeker voor het onzeker en schrijf niets. Je weet ook maar nooit wanneer ze hun beleid veranderen en iets gaan doen waar ze nu nog niets aan doen.

Ellesdee

Badass junkie
Wacky zei:
Ik vraag me nog steeds af in welke mate je nou para moet zijn. Op een ander drugs forum zitten ze al te SWIMMEN als ze over hun eerste pilletje vertellen. :tearsofjoy: En als je op wietforum.nl kijkt zie je verslagen van professionele kwekers die uitgebreid met fotos laten zien hoe ze 200 plantjes groot brengen onder 15KW aan lampen.
.
:grin: :grin: :grin:

nicolai

Wijs gebruiker
och en als ze meelezen is dat toch het probleem van de gene die wel zijn kwekerij tentoon wil stellen. op straat loop je toch ook niet altijd met je zonnebril en capouchon omdat de politie je misschien in de gaten houdt.

Ewie

Belezen gebruiker
Ik zie het probleem niet zo, een beetje 'gedealed' zal er toch wel worden, zowel op DF, op wietforum als op Partyflock (daar krijg je zelfs de PM's of je iets kopen wilt).

Ik vind het allang leuk als de politie zou lezen (ik denk niet eens dat er iemand meeleest...) over de grote hoeveelheden die iedereen thuis had liggen, hoe makkenlijk ze wel niet eraan komen kunnen en foto's van plantages zijn al helemaal mooi :grin:

Plimu

Bewuste gebruiker
haha

excuseer ik poste dit in mijn eerste avondje alleen thuis.
u weet het hoe het gaat.

ghost

ONTWAPEN DE POLITIE
:stoned:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
wie verhaaltjes schrijft, geeft niet direct een verklaring hoor...

nog steeds is informatie op het internet, niet altijd 100%, dus ze kunnen meekijken wat ze willen, alleen als iemand een getekende verklaring van iets maakt en die word voorgedragen aan de officier van justitie heeft ie een probleem... jeweetwel, in zo'n kamertje met een onaardig persoon die je verhoort, en eentje die naast je zit die aardig tegen je doet.

Wacky

Badass junkie
loadrunner zei:
wie verhaaltjes schrijft, geeft niet direct een verklaring hoor...

nog steeds is informatie op het internet, niet altijd 100%, dus ze kunnen meekijken wat ze willen, alleen als iemand een getekende verklaring van iets maakt en die word voorgedragen aan de officier van justitie heeft ie een probleem... jeweetwel, in zo'n kamertje met een onaardig persoon die je verhoort, en eentje die naast je zit die aardig tegen je doet.

Toch denk ik dat fotos van je kwekerij best wel tegen je gebruikt kunnen worden. En al zou dat niet zo zijn, als ze die fotos op internet zien en de moeite nemen om de identiteit achter de poster vast te stellen kunnen ze zelf hun eigen fotos komen maken. Ik vind het dus niet slim zon risico te nemen. Verhaaltjes schrijven mag ja, zo heeft shulgin een heel boek geschreven over zijn drugs research, productie, gebruik en distributie onder vrienden en is ermee weg gekomen door te zeggen dat het fictional was :grin: (wel hebben ze zijn labje ontruimd :( )

honingolie

Bewuste gebruiker
200 plantjes hebben geen prioriteit hoor.. Dat kost veel te veel moeite om daar de gegevens op een rechtsgeldige manier van te achterhalen. (Vergeet ook niet dat veel ip's dynamisch zijn)
De echt grote jongens posten niet, en terecht.

Wacky

Badass junkie
200 plantjes vind ik anders toch aardig de moeite :)
Word de meeste wiet niet op deze schaal geteelt ? Ze doen toch ook de moeite om met helecopters rond te vliegen enzo. En als ze er eentje pakken vinden ze het de moeite om in de krant te zetten.
Nouja, ik zal wel te klein denken, ik d8 dat 5 plantjes niet de moeite is :)

Angramar Temenos

Badass junkie
Als je met een flinke kwekerij gaat lopen braggen en dan niet de voorzorgsmaatregelen treft om niet gevonden te worden ben je toch aardig...

...dom.

Drientje

DF-koning
Ze mogen bij mij langs komen hoor! Ik deal niet, ik deel uit! :beer: Als ik wat heb, mag een ander er ook altijd van mee genieten, zolang je maar een normale portie overhoudt voor de eigenaar!

Angramar Temenos

Badass junkie
Drientje zei:
Ze mogen bij mij langs komen hoor! Ik deal niet, ik deel uit! :beer: Als ik wat heb, mag een ander er ook altijd van mee genieten, zolang je maar een normale portie overhoudt voor de eigenaar!

Serieus Drientje? Wat lief :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Plimu

Bewuste gebruiker
Angramar Temenos zei:
Drientje zei:

Serieus Drientje? Wat lief :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

ja wil ik ook wel even komen :)

op de thee

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Die politieagente hier in de wijk vind ik best wel een lekker ding, als ik haar in de kroeg zou tegenkomen, zal ik zeker een gesprekje beginnen...

kiekert

Bewuste gebruiker
Drientje zei:
Ik ben ook een uitdealer idd, pillen. Voor mij hetzelfde als dat je een biertje koopt voor iemand anders :)

Meen me te herinneren dat er toen ter tijd twee belgen via dit forum gepakt zijn met grote hoeveelheden GHB?

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb ook niets om te verbergen. Aan grote hoeveelheden drugs in mijn huis doe ik sowieso niet. Dat is nog het meest uit zelfbescherming en puur voor mijn eigen gezondheid, want als ik het in huis heb, kan ik er niet van afblijven ook! Dealen zal daardoor dus ook nooit een geschikt "beroep" voor mij zijn, ik zal er zeker aan ten onder gaan...:wink:

Ik vind het ook kinderachtig om topics aan te maken waarin mensen kunnen "pronken" met wat ze allemaal thuis hebben liggen aan hoeveelheden drugs. Ik zie dat echt alleen maar als stoerdoenerij zonder enige informatieve waarde... Domme pech voor je dan ook als de politie je daarop zal pakken. Je hebt het er dan ook echt zelf naar gemaakt vind ik.

Angramar Temenos

Badass junkie
Marla Singer zei:
Ik heb ook niets om te verbergen. Aan grote hoeveelheden drugs in mijn huis doe ik sowieso niet. Dat is nog het meest uit zelfbescherming en puur voor mijn eigen gezondheid, want als ik het in huis heb, kan ik er niet van afblijven ook! Dealen zal daardoor dus ook nooit een geschikt "beroep" voor mij zijn, ik zal er zeker aan ten onder gaan...:wink:

Ik vind het ook kinderachtig om topics aan te maken waarin mensen kunnen "pronken" met wat ze allemaal thuis hebben liggen aan hoeveelheden drugs. Ik zie dat echt alleen maar als stoerdoenerij zonder enige informatieve waarde... Domme pech voor je dan ook als de politie je daarop zal pakken. Je hebt het er dan ook echt zelf naar gemaakt vind ik.

Inderdaad! Stoer gedrag vind ik echt verschrikkelijk puberaal, een beetje het niveau van als je net op de middelbare school komt, en zo'n type zegt "wallah ik sfeer jonge ik ben de pimp". Zoiets. Als je loopt te pronken met een stash *Illegale* drugs, ja, dan kun je zoiets verwachten.

Ja gaat op straat toch ook niet met een rieten mandje coke en pillen lopen, en aan mensen vragen wat ze er van vinden?

nicolai

Wijs gebruiker
ach ik vind het ook niet boeiend om naar te kijken, maar er zijn duidelijk mensen die er wel interesse in hebben. dus als iemand dan zo stom is om zijn dikke fear and loathing koffer te laten zien is dat inderdaad zijn eigen schuld.

ik heb ook weinig te verbergen...ligt niet eens meer een stukje brood op het moment :grin:

Angramar Temenos

Badass junkie
Ze mogen van mij rustig de boel doorzoeken, het enige wat er staat is een glas water en een boterham met worst. Het is wel verdomd lekkere Spaanse worst, dus als ze die meenemen word ik boos.

Plimu

Bewuste gebruiker
inderdaad, dealen zou ook niets voor mij zijn, rede 1: ik ben veel te klunzig voor. rede 2: ik heb het niet op drugs dealers, en wil er zelf nooit 1 worden. rede3: IK WIL NIET GEPAKT WORDEN

Bovenaan