Voor de echt valium junkie !

SWIM heeft na lang zoeken 10 ampullen 10mg/2ml diazepam van roche kunnen bemachtigen . Gewoon 10mg in men bilspier injecteren ? Of is dit een te hoge dosis ? Ben zeer benieuwd wat dit gaat geven .

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Als het goed is 2x zo sterk en het komt veel sneller op. Orale iname heeft 50% en intramusculair 100% lijkt me.

Het wordt meestal in de bilspier geïnjecteerd, al weet ik niet precies hoe, ik zou wel even kijken hoe dit moet, want je weet nooit wat er fout kan gaan.

Heb al meerdere malen steroiden gebruikt dus het IM injecteren is niet nieuw , dus gewoo n in de bilspier met welke naald kan ik dit het beste doen ? Jij zou dus eerst een keer 1 ml (5mg) injecteren ?

SWIM leest dat het normaal IV gezet wordt , dit ziet SWIM niet zo erg zitten echter als hij zich erop inleest doet hij het misschien wel.Alhoewel hij het liever IM zou zetten .

SWIM heeft gisteren 10mg Diazepam IM gezet en dit was het warmste veiligste gevoel dat hij ooit had . Injectie deed wel wat pijn maar 2 minuten later was SWIM helemaal weg . Echt lekker spul dit !

speedjunky69

Bewuste gebruiker
Swim spuit zn speed en heroine IV en zegt dat als je goed fixed er bijna geen gevaar is mits je goed gereedschap en dope van redelijke kwaliteit gebruikt.

Swim zou graag een keer valium fixen :)

Bovenaan