volgende week trippen !

itsjustme

Experimenterende gebruiker
yoow ik ben 18 IK ga volgend weekend naar een festival beetje underground in de bossen en de natuur , ik zou daar voor het eerst lsd proberen ga waarschijnlijk wel rustig in mijn tentje blijven tot ik me er goed bij voel , heb al 2 keer paddos en 2 keer truffels gedaan de paddos vond ik wel veel leuker omdat ik meer visual had en vind dit ook zeer leuk . ik ga het doen met een goede vriend van me en samen met iemand die al ervaring heeft , ik ga mijn lsd trip daar op het festival kopen wan die zijn daar in overvloed te vinden ik kan hem dus wel niet laten testen wat je in belgie trouwens nergens kan dus ga ik ook beginnen met een halfje . lijkt dit mij een goed idee om het daar te doen ? en hebben jullie nog tips het is wel een festival waar het echt rustig is het is niet zoals alle andere drukke bedoeningen . en zou het kwaad kunnen als de trip begint uit te werken dat ik dan aan mijn pillen en mdma begin voor de nacht door te feesten ( we gaan normaal onze trip met zonsopgang nemen)

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Klinkt als een tof festival! Ik zou alleen niet zo snel m'n eerste zegeltje op een festival nemen...

Vrij heftig spul en kun je dus beter met een klein groepje bijvoorbeeld thuis doen. Wat wil je doen als je bad gaat? Je weet niet precies wat je kunt verwachten want je hebt het nog nooit eerder gebruikt, het kan best wel overweldigend zijn dan. Lijkt me niet relaxed met veel herrie en mensen om je heen.

Als ik alles zo bij elkaar lees:

- LSD op een festival kopen en nemen zonder te testen
- Als de trip uitwerkt MDMA erin

Zou ik zeggen probeer de LSD lekker een keer met een paar vrienden thuis, en als je weet hoe je er mee om gaat pas op een feest proberen.

Als je het toch gaat doen wil ik uiteraard wel weten hoe het afgelopen is :wink:

itsjustme

bedankt voor je advies maar ik wil het zelf echt wel doen en mijn vrienden ook we gaan ons gewoon een rustig plekje uitzoeken die er daar wel genoeg zullen zijn of wat in onze tent rondhangen ,ik zie het wel volledig zitten ,onder de paddos ben ook nog eens gaan wandelen buiten en vond het echt zalig ,dus ik denk dat lsd in de natuur wel goed zal komen :) ik laat zeker nog weten hoe het is geweest (nog 4 keer slapen :smoke: )

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Hopelijk gaat het goed voor je, je hebt je advies immers gehad.
Nou aan jou wat je'r mee doet...

grts

itsjustme

ik ga wel zien hoe alles loopt en als ik me er niet goed bij voel koop ik gwn een paar zegels en hou ik ze voor thuis . maarja ik denk 1 keer dat ik die magische dingetjes ga zien dat ik het dan niet meer ga kunne laten :stoned: tjah we zien wel , hou jullie op de hoogte grtz

LSD is niet de drug om te nemen op een festival mijn vriend. Neem LSD bij je thuis, met een groepje vrienden die je vertrouwt en programmeer je avond, kies op voorhand goeie muziek (wij kozen voor pink floyd, the doors, the beatles en jimi hendrix, zelfs in de 80s) maar goed dat is je eigen keuze. Vooral: zorg voor een relaxte omgeving zonder al te veelverassingen, (de verassing komt zowiezo wel)....have fun! Peace.

itsjustme

heb nu ondertussen wel nog een paar keer een zegeltje genomen , dit weekend was mijn 2 de keer dat ik het deed op een frenchcore feesje , de vorige keer had ik het gdn op een acid feejse en vond het echt te zalig , deze keer had ik echt wel een zotte zegel , ik heb het eerste halfje net voor het vertrekken genomen , nu 1 maal ik op het feesj was toegekomen had ik echt wel door dit een sterke trip ging worden , ik vond de lichten in de zaal te gestoord dat ik het gwn niet meer aan kon zien ik zag aleen maar kleuren en zag bijna niet waar ik liep ik begon te paniekeren en voelde me op gesloten omdat ik niet meer naar buiten kon ik dacht heel ff dat ik bad ging gaan maar heb me toch kunnen herpakken , ik dan ook besloten om nog wat xtc te nemen zodat ik me trg wat socialer zou voelen , wand voelde me echt opgesloten in mezelf het leek wel of ik te dom was om te praten met iemand en voelde ik voelde me echt een buiten staander het ging dan ook totaal niet om te dansen ik voelde me helemaal slap en had totaal geen gevoel voor ritme , ondanks dat ik dan nog een paar pillen heb genomen voelde ik me echt slap ik had eigenlijk gewoon zin om de hele tijd ergens te gaan liggen :tongueout: ik vond dan ook dat deze nacht echt een eeuwigheid heeft geduurd , niet dat ik me verveelde maar de tijd ging echt zo traag , anders is een feesje wel in geen tijd afgelopen . ondanks alles vond ik het wel vet om op het feesje te zijn , ik vond het leuker om naar de lichten en naar de dansende mensen te kijken dan zelf te feesten , heb gewoon heel de avond gestaan op het verhoogde gedeelte in de zaal naar alles staan kijken , al bij al wel een leuke trip maar ik vind eens dat je te hard tript , je te veel in jezelf komt en je raar begint te voelen tussen al die mensen , en ik kon ok niet uitleggen aan men vrienden wat er met me scheelde , ik zei gewoon steeds ik ben mezelf niet :P

ik wou dit gewoon toch eens delen :grin:

universal*flow

Belezen gebruiker
LSD is dan ook geen partydrug. Van LSD word je ook niet communicatief. LSD kan je beter thuis of ergens in de natuur doen.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
universal*flow zei:
LSD is dan ook geen partydrug. Van LSD word je ook niet communicatief. LSD kan je beter thuis of ergens in de natuur doen.

Is mijn ervaring ook , maar dat verschild persoonlijkheidsgetrouw simpelweg.In de zomer in de weide in het bos ergens lekkere zon, koude biertjes/drankjes wat muziek e.d mee heerlijk :P

Op feestjes word het me op drukke feestjes vaak wat te druk onder invloed, is mijn ervaring / mening slechts :)

Kijk uit naar maar reports!

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
LSD kan op sommige feesten voor sommige mensen bevallen, maar mijn mening is ook dat het op een andere plek hoort. Uiteraard ieder zijn mening. :)

Ik kreeg ook niet de indruk dat Itsjustme echt wilde weten of het verstandig is maar vooral gewoon wilde delen wat hij van plan was. Ook niets mis mee natuurlijk..

Bovenaan