Vodka mixen met wat..?

lolzornated

Experimenterende gebruiker
Beste leden!

Ik heb hier nog wat vodka staan, om precies te zijn Sobieski (40%).

Kunnen jullie miij iets aanraden om mee te mengen?
En welke verhoudingen?

Gr,
Lolzornatd.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
deze mixjes is een hoeveelheid van 1 borrelglas vodka

vodka
5 ijsblokjes
rode limonade siroop
sinaasappelsap

doem de vodka en ijs met limonadesiroop in de blender, of staafmixerding, ijs goed crushen, dan in een glas met sinaasappelsap aanvullen...

---

1 theelepel chocoladepoeder
half blikje cocosmelk
twee eetlepels honing
vodka
blender

---
1/3 deel blue curacau
1/3 beerenburg
1/3 vodka

---
vodka met één eetlepel honing mengen (goed roere, nie schudde)

---

puur :wink:

lolzornated

Experimenterende gebruiker
Hey! Bedankt voor het recept, ga ik zeker een keer proberen.

Alleen heb ik niet veel in huis...

Zal het lekker zijn om het te mixxen met cassis?

azgaza

Badass junkie
Gewoon puur drinken? Met cassis kan je altijd een bodempje met een klein laagje proberen, dus de hoeveelheid van 2-3 slokken, om het uit te testen.

MiNiMaLiSDope

Bewuste gebruiker
ik drink het altyd in combo met: cola, redbull of sinaasappelsap
zelf de verhoudingen kiezen wat je het lekkerste vind

Fauni

Newbie
In principe is Sobieski goed genoeg om los te drinken, in tegenstelling tot Smirnoff, wat je beter kan gebruiken om te mixen. Maar het hangt helemaal van je smaak af.

-spaceman-

Badass junkie
BankIer zei:

whahaha, maar zou het ook lekker smaken...

ik zou t met energie drink doen...

het liefst bullit

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik drink wodka het liefst puur met flink wat ijsblokjes, maar verder kun je het wel met bijna alles mixen vind ik... . Denk aan verschillende sapjes of frisdranken, behalve melk, fristi of chocomel, dat lijkt me nou echt heeeeel smerig!

cropp

Badass junkie
niet mixen, gewoon shotjes :sunglasses:
en als je het al mixt zou ik het mixen met coke of wiet, maar dat bedoelde je volgens mij niet echt

greenpower

Bewuste gebruiker
Waarom zou je het puur drinken? Aan vodka hoort geen smaak te zitten, het hoort nergens naar te ruiken en kleurloos te zijn. Het brand alleen.

So i dont get the point

Tenzij je van het branden in je keel houd, maar dat valt nog heel erg mee met 40%

Zazuu.

Bewuste gebruiker
taksi blauw, hoe lekker.

Niet te veel vodka erin doen natuurlijk anders kan je niet doorzuipen.

Vodka is partydrank :rockband: :stoned:

azgaza

Badass junkie
Alles is wel lekker met vodka, dat is het leuke van vodka. Ik vind vodka lekker met fruitsappen of gewoon cola, cassis, fanta, alles is wel in de vodka te gooien. Ik maak mijn mixjes vaak vrij sterk, dan in een glas 1/3e vodka en 2/3 wat je er dan ook bij wilt gooien, en naar het einde van de avond komt dat vaak meer neer op bijna half/half mixjes, die overigens niet aan te raden zijn tenzij je erg goed tegen drank kan.

Mayan

Bewuste gebruiker
Met tomatensap en selderijzout, heerlijk gewoon!

Ja lap, khem terug deust! Deust in een bloody marry

SperSIZEboon

Badass junkie
azgaza zei:
Alles is wel lekker met vodka, dat is het leuke van vodka. Ik vind vodka lekker met fruitsappen of gewoon cola, cassis, fanta, alles is wel in de vodka te gooien. Ik maak mijn mixjes vaak vrij sterk, dan in een glas 1/3e vodka en 2/3 wat je er dan ook bij wilt gooien, en naar het einde van de avond komt dat vaak meer neer op bijna half/half mixjes, die overigens niet aan te raden zijn tenzij je erg goed tegen drank kan.
dat komt omdat vodka ook bijna geen smaak heeft :)

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Mixen met niks, zonde van de vodka. Vooral als je goeie heb(3x of meer gefilterd).
Goedkope slechte vieze wodka zou ik zowiezo niet drinken, de goeie nu ook niet meer. Mag niet meer drinken. :(

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Mayan zei:
oei ni meer mogen drinken?
En wie heeft dat verbod opgesteld?

De dokter, ik dronk blijkbaar te veel, of mijn lever is over gevoelig en kon het niet meer aan. In ieder geval, de lever-waarde in het bloed bleek te hoog. Dus nu niet drinken, wachten op verbetering, om de 1,5 maand een test. Er is gelukkig al wel verbetering te zien, maar nog steeds niet goed. Hopelijk word het helemaal beter en kan ik weer van mijn borreltje genieten. Een biertje of een whisky, (OT) maar een vodkaatje gaat er ook zeker in! :grin:

Mayan

Bewuste gebruiker
oei klinkt niet koosjer he man :confused:
Zou het maar in ere houden en de lever verzorgen. Want als ie terug verbeterd, is dat niet teken dat je hem terug kapot moet drinken he :tongueout:

Bovenaan