Vloeibare speed

JewCookie

Wijs gebruiker
Gerardus zei:
om te drinken, naalden lijkt me niks

als je poeder speed al hebt, dan moet je gewoon een lekker drankje uitkiezen, en je speed daar in mikken das alles

maar dit is wel jode slecht voor je tanden, je kan het beter in een vloeitje draaien en dat doorslikken, bespaart je je tanden:wink:

boy

Bewuste gebruiker
Wat een ontzettend kuttopic, het tweede al. De enige vorm van vloeibare speed (amfetamine) is de vrijebase en daar houdt het mee op.

Iedereen kan toch wel bedenken dat je speed in een drankje kan gooien en dat je dan speed in je drankje hebt? Om echt de vrijebase van amfetamine te maken moet je maar een handleiding zoeken op internet.

JewCookie

Wijs gebruiker
boy zei:
Wat een ontzettend kuttopic, het tweede al. De enige vorm van vloeibare speed (amfetamine) is de vrijebase en daar houdt het mee op.

Iedereen kan toch wel bedenken dat je speed in een drankje kan gooien en dat je dan speed in je drankje hebt? Om echt de vrijebase van amfetamine te maken moet je maar een handleiding zoeken op internet.

heel fijn dat je dat allemaal meld, maar denk je nou echt werkelijk dat hij hier wat aan heeft?

wees blij dat er ook nog mensen zijn die mensen die er niet zo veel vanaf weten te helpen.. :openmouth:

flash kieke

Wijs gebruiker
boy zei:

Het derde.

Ik had er ook nog 1,maar die vindt ik iet meer. :smoke:

boy

Bewuste gebruiker
JewCookie zei:
MetaalKonijn zei:
Hij heeft wél gelijk.

klopt, weet ik ook wel maar helpt hij daar iemand (topic starter) mee?

daar is het forum toch voor of niet? mensen helpen..?

Oke, check de vraag even...

"Iemand enig idee hoe vloeibare speed gemaakt wordt?"

Dat is toch geen vraag man. Ten eerste al omdat vloeibare speed gewoon niet bestaat op de markt en de rest is allemaal in het andere topic te lezen.

Maar goed, om toch te antwoorden; de enige vloeibare zuivere vorm van speed is de amfetamine vrijebase, die vrijwel niet op de markt is te vinden. Verdere vloeibare vormen van speed zijn vaak de poedervorm van speed (amfetamine-sulfaat) opgelost in een vloeistof. Zo heb je bijvoorbeeld speedpasta, een beetje kleverige substantie die je moet laten opdrogen voor gebruik. Je kunt het ook in drinken gooien, en dan lijkt het ook vloeibaar.

pinnes

Belezen gebruiker
Re: liquid speed

boy zei:

dendaz

Experimenterende gebruiker
reactie op al degenen die lopen te zeiken over de vraag en dan met allerlei zogezegde verontwaardigde en foute onzinnige antwoorden komen.Vloeibare speed kun je wel maken en niet alleen of net niet door in je drank te gooien omdat je dan de hoeveelheid moet schatten die je in je drank lazert.Je hebt nodig een klein flesje wat goed afsluit.Bij voorkeur een zgz trekpotje.Word in de medische wereld door artsen en dierenartsen wel gebruikt.Maar waar je ze zou moeten halen zou ik niet weten.Doe er steriel water in of injectievloeistof (te krijgen in flesjes van 10 cc.).Nee die kun je niet gebruiken om je vloeibare speed in te bewaren want sluiting openmaken en dan gaat hij niet meer dicht.Maar goed,doe heel de inhoud van zo'n flesje van 10 cc in je andere wel goed af te sluiten flesje.Doe er 1 gram speed bij en even schudden en klaar.Een bijkomstigheid.Om de vloeibare speed nauwkeurig te gebruiken heb je wel een injectiespuit nodig.Niet perse om te spuiten hoewel dat ook mogelijk is maar op een injectiespuit staan de cc nauwkeurig verdeeld.Pak een spuit van bijv twee en een halve cc. zonder naald.!!!(veel voorkomend).TREk uit je flesje 1 cc opgeloste speed.Dat is eentiende van 10 cc en omdat je er een gram in opgelost hebt dus eentiende van een gram is dus 100 milligram.Ledig hem in je drinken en klaar.Als je het zo leest lijkt het heel wat maar je zult merken dat het heel simpel is en nog geen minuutje werk.Alleen als je speed niet zuiver is en er veel rotzooi in je vloeistof achterblijft nadat je er de speed in opgelost hebt zul je hem moeten filteren.Speed lost altijd helemaal op in water dus alles wat achterblijft is geen speed in ieder geval.Dan duurt het iets langer.

Heb het laatst ook eens geprobeert een, vriend had het mee...
Eigelyk is het gwn EPO, De drugs van Topsporters. Dat is toch wat hij mij verteld.
Het zit inderdaad in een Flesje zoals van de Dokters als die een Injectie geeft zoals hierboven wordt vermeld.

peppie

Belezen gebruiker
recept op 250ml vloeibare pep te maken
50gr pep.
250ml water.
50 gr pep die laat je eerst droge hoeft niet helemaal droog te zijn maar tegen het droge aan. want dan lost hij beter op.
dan breng je 250ml water aan de kook en die laat je effe een beetje afkoelen daarin gooi je die 50gr pep in en dit roer je een paar keer goed door. en dan laat je nog wat verder afkoelen. nadat je dit gedaan hebt hoef je het alleen nog maar te filteren om versnijdingsmiddelen er uit te halen.

lmgtfy.com/?q=vloeibare+speed

Paperplane.

Wijs gebruiker
Ja die ampullen ken ik ook wel. Normaal gesproken vrij duur, maar in een pepcrisis ben je toch verzekerd van een puur product.

Brakka Mang

Badass junkie
Speed boofen, dan kan je toch paar weken niet meer zitten of lopen denk ik. Dat brand toch als de neeten 🤣

Bovenaan