vloeibare speed???

nutsss

Wijs gebruiker
een kennis van me had het over vloeibare speed. daar heb ik nog nooit van gehoord. weet iemand wat daarmee bedoeld wordt? vrienden van haar gebruikten het vooral als hulp bij het werken. als ik een restje speed over heb in een snuifbuisje dan zit t vaak aan de randjes gekoekt en dan vul ik t met water, even schudden en je kan t drinken. (goor!) maar dat zullen ze wel niet bedoelen?

boy

Bewuste gebruiker
Speed in een oplossing om het te spuiten ofzo?

Misschien bedoelen ze wel de pasta. Een vriend van me heeft ook weleens kilo's pasta gehad die vrijwel vloeibaar leken. De vloeistof daarbij is volgens mij butaryl of aceton ofzo. Als dat vervliegt heb je gewoon poeder.

JewCookie

Wijs gebruiker
ohh w8...

ze gooien gewoon een beetje in het drinken.. dan word het ook vloeibaar.. als ik jou beschrijving lees moet het dit wel zijn.. :wave:

nutsss

Wijs gebruiker
deze kennis gebruikt het zelf niet, alleen van horen zeggen dus. ik ga er eens achteraan, u hoort het nog!

flash kieke

Wijs gebruiker
Ik heb vroeger eens vloeibare speed gebruikt,en dat was toch geen pasta speed hoor.

Ik heb een klein beetje gedronken,maar ik wist niet wat ik er moest van verwachten,had nog geen pep gesnoven toen.

Benn

Experimenterende gebruiker
is dit niet gewoon uitkoken en dan door je drinken gooien ? volgens mij wel namelijk ..

JewCookie

Wijs gebruiker
Gerardus zei:
Wat voor vloeistof dan? Ik snap er geen reet meer van.

maakt niet uit, speed lost op in (elke) vloeistof, bijvoorbeeld in een glas water, als je een buisje met water vult, daar speed in doet, dan heb je vloeibare speed, die hij dan voor veel meer verkoopt.. :wink:

Gerardus

Newbie
Ja, zo simpel zou je het wel kunnen bedenken ja. Maar toch lijkt het me niet zo. Firma list en bedrog zou ik denken. Wat is nou waar?

Gerardus

Newbie
flash kieke zei:
Logisch(Mijn logica :P ) gezien is vloeibare speed----->ghb met speed toegevoegd. :sunglasses:

Eigenlijk niet,maar ja. :wave:

Haha, die combinatie innemen, los van elkaar geeft inderdaad wel hetzelfde effect.

JewCookie

Wijs gebruiker
Gerardus zei:
Ja, zo simpel zou je het wel kunnen bedenken ja. Maar toch lijkt het me niet zo. Firma list en bedrog zou ik denken. Wat is nou waar?

je hoeft me niet te geloven, maar probeer het een x uit of zo..

ECHTE vloeibare amfitamine base vind je bijna niet, hoe ik het je uitleg vind je overal.

Bovenaan