Vloeibare Speed

Obsessed

Belezen gebruiker
Kan iemand me meer uit leg g even over dit ?

Is het exact hetzelfde als speed , maar dan vloeibaar ? Of heeft dit iets andere effecten of dergelijke.

Had 't paar uur geleden namelijk gedronken zonder ik het wist.

Heb nog nooit speed gesnoven dus weet effecten ervan niet

boy

Bewuste gebruiker
Ik denk dat je de amfetamine-base bedoelt, en ik denk ook niet dat je dat gedronken hebt, dat zou wel extreem zijn.

Obsessed

Belezen gebruiker
Heb het wel degelijk gedronken , het is zeer moeilijk te vinden , maar die kerel had et . NAtuurlijk , je kan zeggen zonder test dat je het niet weet , maar het was dus degelijk echt.

flash kieke

Wijs gebruiker
wa is er extreem aan da drinken? kem het gwn bij redbull gedaan en 1ne dob er in gekapt,maar een half uurtje of zo was ik toch wel scheef ze,maar ja,maar als je het( puur opdrink is het wel pokke goor :kots: :kots: en daarna :openmouth: ........ :wave:

jin

Experimenterende gebruiker
vlaoibare speed bestaat we degelijk , in belgie is dit makkellijk te verkrijge in de streek van lier en waar de ilusion is! maar de vloeibare speed waar ik over spreek is 1 flugelfleske vol , je drinkt dat op en ja gaat 2-3 dagen hard!!! of is dit iets anders als vloaibare speed? want tege mij vertelde ze toch da het dat was :confused:

Obsessed

Belezen gebruiker
In een flugelflesje zit meestal GHB , vloeibare speed kan ook maar heb et zo nog niet gezien hier

Bovenaan