Vloeibare Ketamine

ketanest

Experimenterende gebruiker
Ik heb eens uitgeprobeerd hoe het is om vloeibare Ketamine te snuiven.
Dit gaat heel goed, beter als drinken, maar wel minder als spuiten.
Je kan hiervoor een leeg flesje gebruiken van neuspray, de vernevelaar moet er wel afgedraaid kunnen worden.
Goed schoonmaken met afgekoeld gekookt water.
Met een injectiespuit de hoeveelheid die je die dag wil gebruiken uit het multidose flesje optrekken, en in het neusprayflesje doen.
Ik gebruikte 2 a 2,5 ml dit zijn ongeveer 12 tot 15 doseringen.
In elk neusgat 2 doseringen sprayen, goed opsnuiven.
Je voelt al snel dat de Ketamine begint te werken, sneller als bij drinken.
Je krijg een beetje een verdoofd gevoel achter in je keel.
Je kan nu heel makkelijk steeds een dosering bijsprayen, tot je het gewenste effect bereikt.

space scientist

Wijs gebruiker
dus vloeibare katamine snuiven werkt ook goed?

hoeveel heb je dan ongeveer nodig om echt helemaal weg te zijn? En kan je dan ook in de K-hole komen of kan dat dan alleen maar met spuiten?

ketanest

space scientist zei:
dus vloeibare katamine snuiven werkt ook goed?

hoeveel heb je dan ongeveer nodig om echt helemaal weg te zijn? En kan je dan ook in de K-hole komen of kan dat dan alleen maar met spuiten?

Ik heb in een ander topic ook al geschreven dat je voor een K-hole moet spuiten. Je moet namelijk een piek aan Ketamine creeren, en bij snuiven of drinken kan je niet aan zo'n piek komen omdat je niet snel genoeg kan opnemen via slijmvliezen.
Als je zo'n 2 a 2,5 ml Ketanest in een flesje doe, en voorzichtig begin met 2 pufjes, merk je vanzelf met het bijsprayen hoe de werking is.
En waar je een prettig gevoel heb daar stop je, en zwakt dit af, spray je weer een beetje bij.
Het is wel zo, dat vloeibaar beter (sneller) wordt opgenomen dan poeder. Het is ook zuiverder omdat de flesjes verzegeld zijn, dus er kan niet versneden worden, zoals dat met poeder wel gebeurd.

tripkikker

ketanest wordt tog gebruikt om dieren te verdoven :confused: daar zit niet alleen ketamine in maar ook een stof die het halucineren tegengaat dus ik snap het even niet meeer...

uitleg?

ketanest

tripkikker zei:
ketanest wordt tog gebruikt om dieren te verdoven :confused: daar zit niet alleen ketamine in maar ook een stof die het halucineren tegengaat dus ik snap het even niet meeer...

uitleg?

Ketanest wordt niet alleen bij dieren gebruikt hoor, ook bij mensen wordt het als narcosemiddel gebruikt, meestal voor korte narcoses.
Als je de ketanest in een bloedvat spuit ben je direct weg, dan heb je ook geen halucinaties. Als je de ketanest in je spieren spuit gaat het iets langzamer, en dan kom je echt in een andere wereld.
Ketanest is ook niet te vergelijken met ketamine die je snuift, daarmee kan je nooit zo diep komen als met spuiten. Je kan ketanest ook snuiven, net als neusspray die je voor verkoudheid gebruikt, dan krijg je het zelfde effect als poeder snuiven. :)

Frisko

Badass junkie
ketanest zei:
tripkikker zei:

uitleg?

Ketanest wordt niet alleen bij dieren gebruikt hoor, ook bij mensen wordt het als narcosemiddel gebruikt, meestal voor korte narcoses.
Als je de ketanest in een bloedvat spuit ben je direct weg, dan heb je ook geen halucinaties. Als je de ketanest in je spieren spuit gaat het iets langzamer, en dan kom je echt in een andere wereld.
Ketanest is ook niet te vergelijken met ketamine die je snuift, daarmee kan je nooit zo diep komen als met spuiten. Je kan ketanest ook snuiven, net als neusspray die je voor verkoudheid gebruikt, dan krijg je het zelfde effect als poeder snuiven. :)

precies ja...middel om hallucinaties tegen te gaan da is nie waar...
ma ik dacht dat het alleen bij kleine kinderen gebruikt werd ketanest???
heeft met gewicht te maken zeker??

Atropa

Bewuste gebruiker
Hoi Ketanest,

Hoe is jou standpunt nu over Keta via de neusroute? :wink: Ik heb de K-hole bereikt door middel van snuiven. (Zoals beschreven in een ander oud topic)

Het verschil lijkt mij te zitten in de wijze waarop het aankomt, en met name de lancering en het moment dat je in de capsule zit gaat helaas bij snuiven veel geleidelijker dan een IM shot. Wat ik graag nog eens wil doen.

De overweldigendheid dat het allemaal in enkele minuten gebeurd lijkt me een snuif K-hole aan stukken te slaan.

Aldous

Belezen gebruiker
Door het te snuiven of zelfs te eten kan je ook prima in de k-hole komen hoor! Je hebt er alleen wel meer voor nodig!

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Neem 500 mg keta in een capsule op een lege maag.

The Hole will find you !!

Please drag me out !!

Stonie

erwin krol

Bewuste gebruiker
en als het goeie is heb je minder nodig. Ik had eens vloeibare en met 300 mg in oplossing gedronken was het geschied. Maar om het zekere voor het onzekere te nemen kan je inderdaad 500 nemen. Ik laat het een beetje afweten met veel keta nemen, met een beetje op forums checken is wel leuk trouwens :wink:
Alleen moet je dan niet proberen te posten..

erwin krol

Bewuste gebruiker
500 mg kan best hoor, ik sprak laatst iemand die 700 zeeer zuivere had gepopt. Ik ben gewoon een bezorgde moeke, met alle vrijblijvende snuffelaars hier weet je nooit of het voorbeeld gevolgd wordt. Ik denk dat als je eerste keer K 500mg oraal is je flink ongelukkig wordt.....

Erwin K

Atropa

Bewuste gebruiker
Maak je niet druk over een overdosering. Als operatie middel worden veel hogere dosissen ingespoten. Ketamine dempt de ademhaling nauwelijks als je in de K-hole zit.

Damn, het begint nu wel weer te kriebelen. Het moment dat je je ogen open doet alleen al, op de rand van je bed gaat zitten en om je heen kijkt. :hearteyes: En de sterkere krachten die je met een vredesgevoel tegen komt.

Bovenaan