vloeibaar lsd

steaker

Experimenterende gebruiker
ja het is weer vakantie, daarom plan ik maar weer eens om in de nabije toekomst nog eens naar sluis te reizen om truffeltjes en wat salvia te halen, na even wat rond gekeken te hebben op de website van het heksenketeltje zag ik opeens bij (en daar raak ik dan ook van in de war) de 'natural xtc' royal T oftewel liquid LSD staan.
nu is mijn vraag, werken die flesjes? of is het een om de tuin leiding om DOMME belgen in het zak te kunnen zetten? (ik zeg niet dat belgen dom zijn, ik zeg gewoon dat er tussenzitten lol)
grtz...

Acetyllysergic

Zowel MDMA (actieve bestanddeel van xtc) als LSD zijn zo illegaal als het maar kan.
Zet je zinnen er niet op, online zijn ze niet direct te verkrijgen...

Gremlin

steaker zei:
of is het een om de tuin leiding om DOMME belgen in het zak te kunnen zetten? (ik zeg niet dat belgen dom zijn, ik zeg gewoon dat er tussenzitten lol)
grtz...

Die opmerking getuigt ook maar van een laag IQ, wat een eikel zeg.

Herbalisme

Bewuste gebruiker
Heb Liquid Lsd geprobeerd en werkt wel degelijk, als je eens goed bij informatie op de website van De Heksenketel had gekeken kon je lezen dat het de werking van Lsd NABOOTST, het is een soort van natuurlijke Lsd gemaakt van allerlei kruiden.
Het is misschien wel eens de moeite om te proberen maar het smaakt echt walgelijk en 10 euro voor 1u een beetje effect te hebben vind ik toch niet waard.

Greets,
Herbalisme

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Herbalisme zei:
Heb Liquid Lsd geprobeerd en werkt wel degelijk

De naam is wel super misleidend.. Liquid LSD is gewoon vloeibare vorm van..

De inhoud van de liquid LSD versie bevat enkel Mitragyna speciosa, wat de wetenschappelijke naam is voor: kratom.
Dus: Veel beter gewoon los kratom of kratom extract kopen, veel goedkoper en makkelijker te doseren.

Inhoud van liquid coke:
Sida cordifolia extract (ephedrine achtige plant), Cola acuminata extract(cola noten --> cafeïne), Paullinia cupana(guarana --> cafeïne), L-Tyrosine (zorgt voor betere/snellere aanmaak van serotonine), Spirulina (Aantal vitamines en mineralen voor het effect voornamelijk vitamine B12), vitamine c (vanzelfsprekend) en Potassium Phosphate(magnesium en ijzer).

Kort gezegd: de liquid coke is gewoon een geupdrade red bull drankje... Voor dat geld kun je beter een treedje huismerk energy drank kopen.

Inhoud van liquid xtc:
cola nitida(ook een soort cola noot --> cafeïne dus), paulinia cupana(guarana, ook cafeïne), citrus aurantium 6%(soort sinasappel, word gebruikt voor het brouwen van bier, als smaakstof on cola of om marmelade van te maken...), dextro (suiker), 375 mg ascorbinezuur(vitamine c), glycyrrhiza 25%, 375 mg kalium (gewone voedingsstof, word ook gebruikt in kunstmest en in hoge dosissen voor euthanasie ivm desastreuze gevolgen voor het hart), phenylalanine(een aminozuur die helpt bij het aanmaken van hormonen, mogelijke oorzaak van autisme en kanker), oleum mentha(fucking pepermunt XD), 75 mg niacine (Vitamine b3, verantwoordelijk voor energiestofwisseling en proteïnestofwisseling).

Kort gezegd: Van allemaal ga je net niets voelen, behalve wanneer je denkt wat te voelen.
Grootste effect maker is dus cafeïne.... Bij die liquid LSD zou je inderdaad een lichtelijk kratom effect kunnen voelen, maar dit lijkt in de verste verte niet op LSD..Meer op heroïne of coke dan LSD.. Snap niet dat ze voor zo'n herbal LSD geen LSA of aanverwante stof gebruiken...

Tot nu toe enige echt werkzame producten uit de smartshop (buitenom de ''legale'' research chemicals of kruidenmengels met additief) eigenlijk enkel de truffels...

Herbalisme

Bewuste gebruiker
PepTalk zei:
Herbalisme zei:
Heb Liquid Lsd geprobeerd en werkt wel degelijk

De naam is wel super misleidend.. Liquid LSD is gewoon vloeibare vorm van..

De inhoud van de liquid LSD versie bevat enkel Mitragyna speciosa, wat de wetenschappelijke naam is voor: kratom.
Dus: Veel beter gewoon los kratom of kratom extract kopen, veel goedkoper en makkelijker te doseren.

Inhoud van liquid coke:
Sida cordifolia extract (ephedrine achtige plant), Cola acuminata extract(cola noten --> cafeïne), Paullinia cupana(guarana --> cafeïne), L-Tyrosine (zorgt voor betere/snellere aanmaak van serotonine), Spirulina (Aantal vitamines en mineralen voor het effect voornamelijk vitamine B12), vitamine c (vanzelfsprekend) en Potassium Phosphate(magnesium en ijzer).

Kort gezegd: de liquid coke is gewoon een geupdrade red bull drankje... Voor dat geld kun je beter een treedje huismerk energy drank kopen.

Inhoud van liquid xtc:
cola nitida(ook een soort cola noot --> cafeïne dus), paulinia cupana(guarana, ook cafeïne), citrus aurantium 6%(soort sinasappel, word gebruikt voor het brouwen van bier, als smaakstof on cola of om marmelade van te maken...), dextro (suiker), 375 mg ascorbinezuur(vitamine c), glycyrrhiza 25%, 375 mg kalium (gewone voedingsstof, word ook gebruikt in kunstmest en in hoge dosissen voor euthanasie ivm desastreuze gevolgen voor het hart), phenylalanine(een aminozuur die helpt bij het aanmaken van hormonen, mogelijke oorzaak van autisme en kanker), oleum mentha(fucking pepermunt XD), 75 mg niacine (Vitamine b3, verantwoordelijk voor energiestofwisseling en proteïnestofwisseling).

Kort gezegd: Van allemaal ga je net niets voelen, behalve wanneer je denkt wat te voelen.
Grootste effect maker is dus cafeïne.... Bij die liquid LSD zou je inderdaad een lichtelijk kratom effect kunnen voelen, maar dit lijkt in de verste verte niet op LSD..Meer op heroïne of coke dan LSD.. Snap niet dat ze voor zo'n herbal LSD geen LSA of aanverwante stof gebruiken...

Tot nu toe enige echt werkzame producten uit de smartshop (buitenom de ''legale'' research chemicals of kruidenmengels met additief) eigenlijk enkel de truffels...

Heb je volledig gelijk in (;
Ik voelde me gewoon wat helder in het hoofd van die Liquid en heb zag echt erg lichte visuals, zelf geen vervormingen, misschien wat heldere kleuren enzo.

De smartshop heeft toch nog meer werkzame natuurlijke planten zoals Peyote, San Pedro & Salvia? Alleen moet je de cactussen wel nog even laten doorgroeien ;/

Greets,
Herbalisme

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Aii, moet ik je helemaal gelijk in geven.

Inderdaad, mescaline houdende cactussen (sommige smartshops hebben ook gewoon consumeerbare hoor) en salvia horen ook wel bij de echt werkende stoffen.

Maar zou zit niet iedereen op een mescaline trip te wachten, en soms pakt salvia ook anders uit dan nieuwkomers er van verwacht hadden.

dernael

Bewuste gebruiker
Zoals het hierbovenstaand bericht ook al aangeeft, zijn er maar een handjevol producten in de smartshop te verkrijgen, waar je daadwerkelijk het gewenste effect van zult krijgen.

Ik heb mezelf ook meerdere keren laten verleiden om de "smartshop-bende" uit te proberen. De paddo-growkits doen het aardig, alleen moet je goed op je omgeving letten, wil je een goede, potente oogst krijgen.
De truffels doen het ook, en inderdaad salvia. de mescaline houdende cactussen vind ik vrij duur en heb geen zin om zo'n ding nog lang te laten groeien, onder bepaalde temperaturen en bewateringschema's. Daar is mijn leven te druk voor :P

kortom, laat je niet te snel voor de gek houden door de smartshops, de meeste producten werken niet/nauwelijks en kosten toch aardig wat euro'tjes.

laters,
Dernael.

Herbalisme

Bewuste gebruiker
dernael zei:
Zoals het hierbovenstaand bericht ook al aangeeft, zijn er maar een handjevol producten in de smartshop te verkrijgen, waar je daadwerkelijk het gewenste effect van zult krijgen.

Ik heb mezelf ook meerdere keren laten verleiden om de "smartshop-bende" uit te proberen. De paddo-growkits doen het aardig, alleen moet je goed op je omgeving letten, wil je een goede, potente oogst krijgen.
De truffels doen het ook, en inderdaad salvia. de mescaline houdende cactussen vind ik vrij duur en heb geen zin om zo'n ding nog lang te laten groeien, onder bepaalde temperaturen en bewateringschema's. Daar is mijn leven te druk voor :P

kortom, laat je niet te snel voor de gek houden door de smartshops, de meeste producten werken niet/nauwelijks en kosten toch aardig wat euro'tjes.

laters,
Dernael.

Mescaline cactussen zoals Peyote & San Pedro zijn echt erg gemakkelijk om te kweken, ik zet ze gewoon aan het venster, 1x water per maand en tijdens de winter niet en voila zo kweek je zo (;
Ik weet ook dat dit wel veel geduld in beslag neemt en als je deze koopt dan kosten deze inderdaad aardig wat geld maar ik ben er 100% van overtuigd dat ze de moeite dik waard zijn.

Greets;
Herbalisme

Greets,
Herbalisme

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Naast dat ze inderdaad weinig verzorging vragen (wel een aantal jaren geduld ja..) kun je ze vaak ook gewoon kant en klaar kopen, gewoon een groot formaat dus.
Goede portie ligt vaak tussen de 20-30 euro..En ja, dat is wel meer dan een pil of grammetje speed maar je krijgt er ook heel wat anders voor terug.

Daarnaast wil ik wel even zeggen dat er echt wel een aantal kruiden zijn die een degelijk effect geven. Maarja, niet zo op de voorgrond aanwezig dan ''echte'' drugs.
Maar dingen als kratom werkt best.

Herbalisme

Bewuste gebruiker
PepTalk zei:
Naast dat ze inderdaad weinig verzorging vragen (wel een aantal jaren geduld ja..) kun je ze vaak ook gewoon kant en klaar kopen, gewoon een groot formaat dus.
Goede portie ligt vaak tussen de 20-30 euro..En ja, dat is wel meer dan een pil of grammetje speed maar je krijgt er ook heel wat anders voor terug.

Daarnaast wil ik wel even zeggen dat er echt wel een aantal kruiden zijn die een degelijk effect geven. Maarja, niet zo op de voorgrond aanwezig dan ''echte'' drugs.
Maar dingen als kratom werkt best.

Dat jaren geduld is geen probleem, ik vind het interessant om geneeskrachtige / bewustzijnsveranderende planten te kweken, en het staat ook nog mooi als decoratie ^^
Kost een mescaline trip maar 20-30 euro? Ik dacht dat je een stuk of 3-5 cactussen moest opeten, op bepaalde sites lees ik dat een normale portie 3-5 "buttons" zijn.

Greets,
Herbalisme

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Dosis is natuurlijk afhankelijk van de soort.

Meestal word de san perdo kant en klaar verkocht.
Dosering bij San pedro is zo'n 400 gram verse cactus. Dan heb je meestal met een stuk van 15-20 cm wel genoeg..Bij azarius betaal je voor een (evt. ook verder te kweken!) 25-30 cm lange cactus (is dus al wat meer dan die 400 gram) €30.

San pedro's goeien ook stukken sneller, schijnen lekkerder te zijn qua smaak en door een iets andere alkaloïdenverhouding wat smoother in trip.

Herbalisme

Bewuste gebruiker
PepTalk zei:
Dosis is natuurlijk afhankelijk van de soort.

Meestal word de san perdo kant en klaar verkocht.
Dosering bij San pedro is zo'n 400 gram verse cactus. Dan heb je meestal met een stuk van 15-20 cm wel genoeg..Bij azarius betaal je voor een (evt. ook verder te kweken!) 25-30 cm lange cactus (is dus al wat meer dan die 400 gram) €30.

San pedro's goeien ook stukken sneller, schijnen lekkerder te zijn qua smaak en door een iets andere alkaloïdenverhouding wat smoother in trip.

En bij Peyote, is 1 cactus van ong. 7 jaar oud ook goed? Ik zet anders in loop van het weekend eens een foto ervan op dit topic. ( Als dit niet off-topic is, anders start ik wel nieuw topic )

dernael

Bewuste gebruiker
Blijkbaar had de bron, waar ik mijn informatie over peyote vandaan had, het verkeerd. Het wordt nu wel aantrekkelijker om zo'n cactus in huis te halen. Ik hoop alleen dat mijn kat hem heel zal laten. :P

Achja, gelukkig is er nu genoeg LSD in mijn omgeving om, makkelijk, te kunnen genieten van heerlijke trips. Al staat peyote zeker nog op mijn verlanglijstje. :)

Enjoy!

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Je kat zal ze gewoon met rust laten hoor.
Of hij moet van stekels en trippen houden :)

dernael

Bewuste gebruiker
Raakt wel erg offtopic, maar mijn kat heeft al eens eerder DMT binnen gekregen.. Een vriend van me had het niet goed opgeruimd en was weggegaan, er zat nog een beetje op een lepeltje, waar mijn kat een lik van nam.

Erg lekker vond hij het niet. haha

steaker

Gremlin zei:
steaker zei:
of is het een om de tuin leiding om DOMME belgen in het zak te kunnen zetten? (ik zeg niet dat belgen dom zijn, ik zeg gewoon dat er tussenzitten lol)
grtz...

Die opmerking getuigt ook maar van een laag IQ, wat een eikel zeg.

dude ik ben zelf belg, wtf omdat ik besef dat niet iedereen slim is heb ik een laag iq?
ik ben niet degene zich aangesproken voeld

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Hoe je het ook went of keert, het is bewezen dat het gemiddelde Belgische IQ gewoon niet zo gek hoog is. (wel 2 hele punten lager dan het Nederlandse!:P)

Kunnen jullie ook niets aan doen. :openmouth:
Maar jullie lieve Belgen moeten niet elkaar de ogen uit gaan pikken omdat de een zegt dat belgen dom zijn, en een andere Belg daar dan een ontiegelijk belachelijke reactie op geeft.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
PepTalk zei:
Hoe je het ook went of keert, het is bewezen dat het gemiddelde Belgische IQ gewoon niet zo gek hoog is. (wel 2 hele punten lager dan het Nederlandse!:P)
Kunnen jullie ook niets aan doen. :openmouth:

2 hele punten ooooow nee, wat een verschil :tearsofjoy:
Als ze mij om een test hadden gevraagd zou dat verschil snel goedgemaakt zijn :grin:

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
PepTalk zei:
Maar jullie lieve Belgen moeten niet elkaar de ogen uit gaan pikken omdat de een zegt dat belgen dom zijn, en een andere Belg daar dan een ontiegelijk belachelijke reactie op geeft.

Als 2 belgen vechten om een been loopt de 3e ermee heen :wink:

Herbalisme

Bewuste gebruiker
Belgen zijn niet dom ... Ze denken gewoon niet goed na en zijn dikwijls veel te lui om iets te ondernemen ;D
En ik spreek uit ervaring, gelukkig gaat het nu beter, maar als je naar sommige mensen uit je omgeving kijkt ... Maarjah, iedereen zijn eigen leven :grin:

Greets

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Denk dat Nederlanders net zo veel last hebben van niet nadenken en lui zijn hoor.

Vind meer het organisatorisch vermogen van sommige belgen belachelijk laag (waarvan gek genoeg het grootste gedeelte politieke functies bekleden..)

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Herbalisme zei:
Belgen zijn niet dom ... Ze denken gewoon niet goed na en zijn dikwijls veel te lui om iets te ondernemen ;D

dat veralgemenen altijd zeg... kom nou.
Belgen dit, Nederlanders dat,....

Eigenlijk leven we op 1 land en dat is.....de aarde.

PepTalk zei:
(waarvan gek genoeg het grootste gedeelte politieke functies bekleden..)
Hier moet ik je gelijk geven, die politiek'mensen' zijn echt lachwekkend. Niet capabel genoeg... en nogmaals....lachwekkend en wekt soms plaatsvervangende schaamte op.

Grts

Herbalisme

Bewuste gebruiker
mandragora zei:
Herbalisme zei:

dat veralgemenen altijd zeg... kom nou.
Belgen dit, Nederlanders dat,....

Eigenlijk leven we op 1 land en dat is.....de aarde.

PepTalk zei:
(waarvan gek genoeg het grootste gedeelte politieke functies bekleden..)
Hier moet ik je gelijk geven, die politiek'mensen' zijn echt lachwekkend. Niet capabel genoeg... en nogmaals....lachwekkend en wekt soms plaatsvervangende schaamte op.

Grts
Niet alle politiekers in België zijn lachwekkend, sommige zijn echt wel erg capabel, het grote probleem is dat elke partij zijn wil wil doordrijven en de standpunten van een ander als 'Niet' beschouwd. Ze hebben er wel de hersens voor maar het zijn qua mentaliteit kleine kinderen.

Mandragora, wat je daar zegt over veralgemenen, daar heb je een groot deel gelijk in maar eigenlijk is het wel zo dat elke cultuur hoe dicht die ook bij elkaar ligt zijn specifieke eigenschappen heeft, dat komt nu eenmaal door de politieke, economische, sociale & levensbeschouwelijke factoren van dat land. Nu heb je wel gelijk dat je dat in de landen rond ons nog niet zo hard zal merken maar als je nu eens naar andere continenten reist dan kun je echt wel een cultuurshock krijgen door die compleet andere denkwijze en het gedrag van die cultuur.

Greets,
Herbalisme

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Herbalisme zei:
Nu heb je wel gelijk dat je dat in de landen rond ons nog niet zo hard zal merken maar als je nu eens naar andere continenten reist dan kun je echt wel een cultuurshock krijgen door die compleet andere denkwijze en het gedrag van die cultuur.

Ik heb het niet over de cultuurshock maar had het eerder over het intelligentieniveau per land of wie er al dan niet luier of dommer is.... :wink:

Grts

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Herbalisme zei:
Niet alle politiekers in België zijn lachwekkend, sommige zijn echt wel erg capabel, het grote probleem is dat elke partij zijn wil wil doordrijven en de standpunten van een ander als 'Niet' beschouwd. Ze hebben er wel de hersens voor maar het zijn qua mentaliteit kleine kinderen.

Daarom nou net niet capabel :wink: , ach het interesseert me geen moer die politiek. Wel spijtig dat verkeerde keuzes van hun uit ons bakken geld kost waarvoor we niets nuttigs in de plaats krijgen. We spekken immers alleen hun dikke nek die dan nog dikker word.

Grts

Herbalisme

Bewuste gebruiker
mandragora zei:
Herbalisme zei:
Nu heb je wel gelijk dat je dat in de landen rond ons nog niet zo hard zal merken maar als je nu eens naar andere continenten reist dan kun je echt wel een cultuurshock krijgen door die compleet andere denkwijze en het gedrag van die cultuur.

Ik heb het niet over de cultuurshock maar had het eerder over het intelligentieniveau per land of wie er al dan niet luier of dommer is.... :wink:

Grts

Ik denk dat dat ook wel een beetje bepalend is qua cultuur :grin:
Wat je bijvoorbeeld wel mooi ziet is dat Nederlanders veel ruimdenkender zijn op gebied van drugs, seks & uitgaansleven, in België hebben er zelf mensen het idee dat je kabouters en dergelijke ziet van een joint ... ;/

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Herbalisme zei:
Wat je bijvoorbeeld wel mooi ziet is dat Nederlanders veel ruimdenkender zijn op gebied van drugs, seks & uitgaansleven,
Elk land heeft zo z'n ruimdenkende mensen, waar het meer geaccepteerd word zal het ook meer aan het licht komen.
Je moet mensen als individu bekijken niet als 'landlid'. Iedereen is anders.... kan zijn dat 'pakweg' in een heel streng onderdrukkend land dat mensen daar zéér ruimdenkend zijn maar dat niet openbaarlijk kunnen tonen. Je moet ieder apart onder de loep nemen...

Herbalisme zei:
in België hebben er zelf mensen het idee dat je kabouters en dergelijke ziet van een joint ... ;/
:tearsofjoy: ja hoor

Nu terug OT!!

(@Herbalisme, als je nog wil verder discussiëren...langs me pb ofzo dan graag :wink: )
Grts

Bovenaan