visuals citalopram?

bier

Badass junkie
Eej ik zit nou sinds vrijdag aan de ad, voel me nou behoorlijk opgefokt. Ik wou net toch ff proberen te slapen maar als ik het licht uit doe begint echt alles te bewegen en te golven, ga er helemaal van trippen. De duisternis lijkt heel dicht. Het licht van me wekker draait rondjes en me hand laat een 'spoor' na. Ben ook duizelig als de tering. Ik keek net in de spiegel echt enorme pupillen, nog groter dan ze eerst al waren. Als ik nu in bed lig voel ik me echt heel angstig, heel alleen. Ik durf bijna niet meer proberen te slapen...
Soortgelijke visuals als met dxm, kan hersenschade ofzo hier mee te maken hebben? Ben trouwens vorige week gestopt met nootmuskaat, zou dit nog in me systeem kunnen zitten, of zijn het toch normale bijwerkingen van citalopram?

acidboy

Badass junkie
Ik neem aan dat je .. 20 mg slikt? Of krijg je die druppels?

Duizeligheid enzo zijn op zich wel normale bijwerkingen. Al vraag ik me af in hoeverre de mate waarin jij je duizeligheid ervaart nog bijwerking is.

Geef het even, zoals ExceptionalInsight ook al zei. Het komt wel goed. Ik was in het begin ook duizelig (andere AD wel). Was na een weekje over.

bier

Badass junkie
acidboy zei:

Ik ben nu begonnen met zo een half pilletje per dag...

Duizeligheid enzo zijn op zich wel normale bijwerkingen. Al vraag ik me af in hoeverre de mate waarin jij je duizeligheid ervaart nog bijwerking is.

Geef het even, zoals ExceptionalInsight ook al zei. Het komt wel goed. Ik was in het begin ook duizelig (andere AD wel). Was na een weekje over.

Had je ook visuals? En hoe weet je of het goed komt?

bier

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
bier zei:
Hoe weet jij dat nou? :openmouth:
Weet ik niet, maar daar ga ik wel vanuit. Het is niet niks wat je de afgelopen tijd allemaal gebruikt hebt. Geef het wat tijd om te genezen.

Dit is anders. Er is iets gebeurd met de nacht. Ik durf niet naar bed te gaan, als ik het licht uitdoe komen ze...

bier

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:

Ik heb het gevoel dat ik zo ga vallen ofzo. Zou het een verstandig idee zijn om naar bed te gaan met een lampje aan of met één oog open slapen ofzo?

acidboy

Badass junkie
bier zei:
acidboy zei:

Ik ben nu begonnen met zo een half pilletje per dag...

Had je ook visuals? En hoe weet je of het goed komt?

Een half pilletje van hoeveel mg? 10, 20 of 40? Niet dat het nog uitmaakt, aangezien echte visuals geen (bekende) bijwerking van citalopram zijn.

Dat impliceerde ik ook al een beetje in mijn eerst post. Ga naar je huisarts zou ik zeggen. Ik lees dat je nogal veel hebt gebruikt de laatste tijd. Wat en hoe vaak weet ik niet, dus ik kan verder ook totaal niets zeggen over.. wat dan ook eigenlijk.

Miss J

Bewuste gebruiker
Een vriendin van mij gebruikt het ook en beschrijft precies de dingen die jij ervaart toen ze net begin. En dat ging na een tijdje vanzelf over...

bier

Badass junkie
Miss J zei:
Een vriendin van mij gebruikt het ook en beschrijft precies de dingen die jij ervaart toen ze net begin. En dat ging na een tijdje vanzelf over...

oh gelukkig maar ik voel me gelijk al ietsje beter :P

bier

Badass junkie
Miss J zei:

Weet jij trouwens hoe lang het duurde voordat het over ging?

Bovenaan