Visioen...wie?

Hallo,

Zitten hier ook mensen bij die profetische visioenen zien?
denk aan Michael s hierarchische gevechten tegen de draken (satans) alles volgend vanuit het oog des adelaars...etc, of juist vol archettpische symboliek etc?

Wie ziet en hoort het? :wink:

Groet!

Tufnut

Badass junkie
Op het moment is het erg rustig hier. Veel mensen die zoiets specifieks mee hebben gemaakt zullen niet een, twee, drie reageren. Ik denk wel degelijk dat er mensen zijn die dat meemaken. Ik daag ze dan ook uit om te reageren, ook newbies en meelezers!

Iedere trip is natuurlijk anders. Het hangt af van de set en de setting hoe de trip zal verlopen. Heb je intresse ion dit soort dingen dan zul je ook sneller zo'n trip meemaken.

Kun jij iets vertellen over jou ervaringen en/of de aanleiding van deze vraag?

Ben nu 32, en reis met LSD/paddo s/ayahuasca sind s mn 17e...altijd serieus zie het niet al louter snoep.
Voornamelijk solo, en houd me aan de bardo thodol, andersgezegd ik doe het op zn tibetaans
en schoon lichaam, flink vasten alleen water en kaarsen wierrook GEEN muziek.
(soms citar of klankschalen of jupiter s geluid als inwijding)

De trip s zijn veel te veel hier om te verwoorden, maar veelal profetisch met flinke details.
Ik zie de schoonste paradijzen en de luguberste hellen...LSD is niet altijd leuk:wink:)
18 maart heb ik 2 sterke zegels gehad en weet dat het eigelijk nu heftig is om te reizen, (heeft met de hartslag van de aarde te maken) gezien de heftige voorstellingen die ik aanschouw, zijn boodschappen.
Maar wie heeft onlangs de luchten aanschouwd? en gezien wat er gaande is? Hoop dr 1 te treffen!

Tufnut

Badass junkie
Duidelijk. Ik hoop dat het snel lukt. Ik zou het wel interessant vinden om een postwisseling daarover mee te lezen. Zelf zie ik trippen wel een beetje als snoep, maar zeker ook wel als leerzaam.
Ik ben echter niet heel actief ermee op dit moment. Zeker voor een leerzame trip moet je eigenlijk wel wat tijd en ruimte hebben en daar ontbreekt het vaak aan.

Loestiaan

Newbie
Ik heb een paar maanden geleden 40 gram verse psilocybe cubensis genomen, waardoor ik in de matrix terecht kwam. In een witte ruimte gevuld met niets, ik had geen emoties en het leek wel een eeuwigheid. Het begon met het feit dat ik mijn vrienden niet meer kon verstaan. Spreken was voor mij ook al bijna onmogelijk, ik besloot in bad te gaan zitten en genieten van het moment. Dit pakte helaas anders uit dan dat ik had verwacht. Toen ik uit de matrix kwam dacht ik dat ik 10 jaar terug in de tijd was gevlogen en ging naar mijn broer toe om te vragen welk jaar het was. Hij keek me raar aan zei 2010, en gaf me een knuffel. de volgende morgen was ik alles aan het reflecteren en leerde dat je psychodelica met respect moet behandelen.

Bovenaan