vier doden door methadon

slunse

Bewuste gebruiker
Gevaarlijke drug eist vier levens

De afgelopen week zijn in Vlaanderen vier mensen gestorven door een gevaarlijke drug, waarschuwt Volksgezondheid. In het bloed van de slachtoffers werd methadon aangetroffen. Dat wordt gebruikt ter vervanging van heroïne maar geen van de slachtoffers gebruikte die drug. Eén van hen gebruikte in het verleden wel amfetamines. Methadon kan daar in poedervorm op lijken. Het kan ook verwerkt worden in tabletten die lijken op xtc. (b)

jammer dat ze er niet bijzetten of er pillen met methadon in de omloop zijn of niet. zou echt wel ziek zijn als dat het geval is..

bron. het nieuwsblad

c&m

Belezen gebruiker
ik heb dit dus ook op partyflock gelezen ..het is ook in vorm van een flesje ik zal de link even doorgeven ....

"Quote =>Nou valt wel mee, zeker de berichtgeving afgelopen dagen in Belgie gemist?

Daar word gewaarschuwd voor XTC-pillen met methadon
(mensen die nooit heroine gebruikt hebben, kunnen doodgaan van 1 zo'n dosis, zijn al doden gevallen afgelopen week daar bij jullie)Quote<==

http://partyflock.nl/topic/895050.html

Osi`

Bewuste gebruiker
1 van de redenen dat ik geen chemische drugs gebruikt. Het lijkt bijna allemaal op elkaar als je het beziet met een menselijk oog.

slunse

Bewuste gebruiker
bwah, als je iets even op je tong legt kan je al veel onderscheiden hoor (mits je natuurlijk weet hoe wat smaakt :P )

Imke

Badass junkie
slunse zei:
bwah, als je iets even op je tong legt kan je al veel onderscheiden hoor (mits je natuurlijk weet hoe wat smaakt :P )

Het smaakt toch allemaal chemisch? Ik zou het verschil niet proeven denk ik... :)

c&m

Belezen gebruiker
Osi` zei:
1 van de redenen dat ik geen chemische drugs gebruikt. Het lijkt bijna allemaal op elkaar als je het beziet met een menselijk oog.

als je het niet vertrouwd ..laat je het toch testen ?????

wij hebben altijd een betrouwbaar maatje die eerst de zooi zelf uit test

Bovenaan