Ik heb reeds enkele site's gevonden waar gbl wordt aangeboden (als inktverwijdereraar etc.), maar ik kan me niet voorstellen dat dit gewoon kan? De politie komt die sites evengoed tegen, en gaat ze wel in het oog houden en zo evt. mensen pakken. Of de site is gewoon door de politie gemaakt en zo hebben ze je direct natuurlijk want je moet al je gegevens invoeren.
Ik ga de site's niet vernoemen om ze nog wat meer op het internet te laten verschijnen.
Indien iemand al gbl (of ghb?) heeft besteld via internet, en dit veilig is gelukt of ervaring heeft met een nep-site me dit te pm'en? (privater).
Het zou maar om een kleine hoeveelheid gaan, maar ik heb echt mijn twjifels of zoiets geen oplichterij of een valstrik is....?
Ik hoop dat ik reactie krijg...
grts
Ik ga de site's niet vernoemen om ze nog wat meer op het internet te laten verschijnen.
Indien iemand al gbl (of ghb?) heeft besteld via internet, en dit veilig is gelukt of ervaring heeft met een nep-site me dit te pm'en? (privater).
Het zou maar om een kleine hoeveelheid gaan, maar ik heb echt mijn twjifels of zoiets geen oplichterij of een valstrik is....?
Ik hoop dat ik reactie krijg...
grts