Verwarring over dosering 6-APB

Girlysogroovy

Belezen gebruiker
Hallo lieve forumleden,

Ik heb voor het eerst 6-APB besteld om binnenkort samen met een vriend uit te proberen.
We hebben al ervaring met xtc, mdma, speed en coke. We vinden vooral het knuffelige/ geile/ praterige effect leuk van deze drugs en naar wat ik las zou 6-APB dit effect ook kunnen geven.

Ik heb via de zoekfunctie hier al heel wat ervaringen en doseringen opgezocht en aan de hand daarvan zou ik een 150/160 mg (ik weeg 64kg) willen nemen en voor hem 180mg (hij weegt 77kg).
Echter, op Reddit lees ik veel mensen die veel hogere doseringen nemen (200mg) omdat het effect anders heel matig is. Dit lijkt me echter te veel om mee te starten...

Graag dus een beetje extra advies... dankjewel.

Casrus

DF-koning
De eerste twee keer -+ 125 mg genomen (man, 1.78, 80 kg) wat prima was, maar de laatste keer was een halve pil -+ 50 mg ook genoeg (wel was het effect veel minder), dat was omdat ik wilde dat mijn partner 125 mg nam en er niet meer pillen waren.

Laatst bewerkt:

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Om te beginnen: heb je HCI of succinate??

Dit maakt nogal uit, ja. Ik weet nog dat m'n eerste zakje 6-APB (inmiddels jaren geleden dat ik dat opmaakte) hartstikke potent was vergeleken met de zakjes die ik daarna en tot aan dit moment heb gehad. Achteraf ben ik er vrijwel zeker van dat dat eerste zakje de HCI-variant was en dat ik daarna altijd succinate heb ontvangen - yep, speculatie want niet officieel vastgesteld, maar het verschil in potentie was zo groot dat dit niet echt kon missen.

Volgens mij ontvang je tegenwoordig meestal succinate, maar als je dénkt dat je succinate hebt, een daarop aangepaste dosering neemt en het blijkt HCI te zijn ben je wel aardig de l*l natuurlijk, dan liever the other way around en een mogelijk teleurstellende ervaring als je geen zekerheid hebt.

Zeehond

Badass junkie
dacht hier gelezen te hebben dat het tegenwoordig bijna altijd succinaat is?
Zie je hoeveel aannames?
En snap je dat hierdoor je dosering helemaal fout kan gaan?

Lees je sowieso goed in. Met goed bedoel ik goed.

En ja check de website van je vendor of check het daar met een app of e-mail.

Casrus

DF-koning
Vroeg ik mij ook af. Heb geen idee want stond niet in de omschrijven. Kan het misschien wel gewoon bij de Vendor vragen maar ik dacht hier gelezen te hebben dat het tegenwoordig bijna altijd succinaat is?
'Mijn' 6-APB vendor zet het er ook niet bij en ik heb het dus ook niet gevraagd.

Girlysogroovy

Belezen gebruiker
Zie je hoeveel aannames?
En snap je dat hierdoor je dosering helemaal fout kan gaan?

Lees je sowieso goed in. Met goed bedoel ik goed.

En ja check de website van je vendor of check het daar met een app of e-mail.
Ja net omdat ik het goed wil doen dat ik het wil checken hoor. Heb er al heel veel over gelezen maar ook net een berichtje naar de vendor gestuurd. Thx!

Mondkapje

Belezen gebruiker

Mondkapje

Belezen gebruiker
Heb je dit topic al bekeken? Jij geeft aan verward te zijn, de poster hiervan claimt op te helderen. Misschien is het wat voor je.

New Dawn

Bewuste gebruiker
Al begrijp ik niet waarom de vendor het er niet gewoon bijzet.

Ik ook niet... Keer op keer hebben kennissen (en ik) per mail naar de variant gevraagd, en nog steeds staat het niet online. Er lijkt bijna wat geheimzinnigs achter schuil te gaan...

Neo-Shulginist

Badass junkie
Vroeg ik mij ook af. Heb geen idee want stond niet in de omschrijven. Kan het misschien wel gewoon bij de Vendor vragen maar ik dacht hier gelezen te hebben dat het tegenwoordig bijna altijd succinaat is?
Tegenwoordig wordt inderdaad bijna alleen de succinaat-variant verkocht. Maar het is altijd goed om even te checken.

Ik zou ook aanraden om de 6-APB even te laten testen. Zelf heb ik namelijk onlangs bij drie verschillende vendors 6-APB gekocht, en dat was echt totale bullshit wat daarin bleek te zitten. De ene bevatte drie verschillende werkzame stoffen, maar geen 6-APB, en de ander een klein beetje 6-APB met grondstoffen erbij en nog een paar onbekende stoffen.

Toen ik een van de vendors op de hoogte bracht van het testresultaat ging die persoon me lopen gaslighten dat de test niet zou kloppen. Oftewel, het boeit ze geen fuck wat er daadwerkelijk in hun zakjes drugs zit zolang ze het maar kunnen verkopen en de verantwoordelijkheid daarvoor ontlopen.

Mocht je daadwerkelijk 6-APB hebben, dan is wat mij betreft de sweetspot op 150 milligram succinaat (oftewel 130 mg HCl). Bij 180 mg 6-APB succinaat ben ik wel eerder misselijk geworden.

Als je niet zeker bent wat je hebt, kun je dus maar beter de eerste keer 130 milligram nemen, en dan eventueel bereid zijn om te accepteren dat de eerste ervaring wat minder sterk is dan je het liefst zou willen. Zo speel je het op safe.

Yort55

Belezen gebruiker
Tegenwoordig wordt inderdaad bijna alleen de succinaat-variant verkocht. Maar het is altijd goed om even te checken.

Ik zou ook aanraden om de 6-APB even te laten testen. Zelf heb ik namelijk onlangs bij drie verschillende vendors 6-APB gekocht, en dat was echt totale bullshit wat daarin bleek te zitten. De ene bevatte drie verschillende werkzame stoffen, maar geen 6-APB, en de ander een klein beetje 6-APB met grondstoffen erbij en nog een paar onbekende stoffen.

Toen ik een van de vendors op de hoogte bracht van het testresultaat ging die persoon me lopen gaslighten dat de test niet zou kloppen. Oftewel, het boeit ze geen fuck wat er daadwerkelijk in hun zakjes drugs zit zolang ze het maar kunnen verkopen en de verantwoordelijkheid daarvoor ontlopen.

Mocht je daadwerkelijk 6-APB hebben, dan is wat mij betreft de sweetspot op 150 milligram succinaat (oftewel 130 mg HCl). Bij 180 mg 6-APB succinaat ben ik wel eerder misselijk geworden.

Als je niet zeker bent wat je hebt, kun je dus maar beter de eerste keer 130 milligram nemen, en dan eventueel bereid zijn om te accepteren dat de eerste ervaring wat minder sterk is dan je het liefst zou willen. Zo speel je het op safe.
Yes ik herken dit met verschillende vendors. Meerdere malen troep gekregen. Gelukkig was de 3e keer, maandje geleden, scheepsrecht en was het voornamelijk 6apb met een klein beetje 5apb. Op de site stond daar ook netjes (Succinate) vermeld.

Vendors boeit het inderdaad geen fuck wat erin zit. Bij de eerste vendor moest ik hen in een livechat zelfs vertellen dat er 2 soorten 6apb waren. Dat zegt al genoeg.

Girlysogroovy

Belezen gebruiker

Dussss ik ontving net volgend mailtje terug.... lijkt me al een heel vreemd antwoord:

Hi! Mijn collega heeft het volgende aangegeven. Ik moest aangeven dat we aan het opvragen zijn wat het precies betreft maar dat hij verwacht dat het HCI is, we wachten nog op reactie. Hij zegt ook dat het zelf te testen is.

Lijkt mij sterk gezien de meest verkochte succinaat zijn... en hoe zou je dit zelf kunnen testen?

JohnGalt

Belezen gebruiker
Dat is dezelfde reactie die ik van mijn vendor kreeg. Ze konden het zelf niet aangeven, maar ik kon het wel zelf testen.
Ik heb het nog niet laten testen, een vriend van mij heeft het van dezelfde vendor al wel meerdere malen gebruikt. Maar na het bericht van @Neo-Shulginist ga ik het er niet op wagen en dit toch laten testen alvorens ik het ga gebruiken!

Dirkdirk

DF-koning

Had jij niet een keer een uitgebreid topic of reactie geplaatst ovet het verschil tussen succinate, fumurate en hydrochloride zout? Dat zou hier best wel passen. Je had over iets van wijnsteenzuur of een andere stof die een puurheids percentage bepaald, daar staat me nog iets van bij.

Zeehond

Badass junkie
Dussss ik ontving net volgend mailtje terug.... lijkt me al een heel vreemd antwoord:

Hi! Mijn collega heeft het volgende aangegeven. Ik moest aangeven dat we aan het opvragen zijn wat het precies betreft maar dat hij verwacht dat het HCI is, we wachten nog op reactie. Hij zegt ook dat het zelf te testen is.

Lijkt mij sterk gezien de meest verkochte succinaat zijn... en hoe zou je dit zelf kunnen testen?
Treurig gewoon dat zo’n vendor niet eens weet wat ze verkopen.
De vendor waar ik koop zet dit er in ieder geval wel bij.

Gratis laten testen bij testcentrum.

Zeehond

Badass junkie
Dat was nooit een prioriteit. Een vendor, net als een dealer, verkoopt drugs en is totaal niet geïnteresseerd in onze gezondheid. Je moet niet denken dat dat ooit gaat veranderen. Als het verkoopt zouden cyanide in hun assortiment zetten.
Ben het met je eens.

Girlysogroovy

Belezen gebruiker
Treurig gewoon dat zo’n vendor niet eens weet wat ze verkopen.
De vendor waar ik koop zet dit er in ieder geval wel bij.

Gratis laten testen bij testcentrum.
Inderdaad.. ik ga deze even in mijn kastje laten liggen en laat het nog eens testen.
Ondertussen op zoek naar een vendor die het duidelijk bij op de site vermeld over welke variant het gaat en maar een nieuwe bestelling plaatsen.
Ik heb geen zin in een teleurstellend effect bij een kleine dosering als het dan succinaat blijkt te zijn, om dan weer een hele tijd te moeten wachten tot ik een nieuwe kan testen wegens serotineslurper...

Neo-Shulginist

Badass junkie
Je kan de zuiverheid testen; daar gaat het uiteindelijk om. Maar het probleem is dat het DIMS 6-APB niet kwantificeert. Dus daarom kunnen ze ook niet zeggen hoe sterk de 6-APB is.

Als de vendor het niet kan vertellen dan is het geen goede vendor.

Tobi

Newbie
Mijn ervaring met 6-apb is dat de dosering echt heel persoonlijk is. In het begin is het echt een kwestie van voorzichtig proberen en zoeken naar je persoonlijke sweetspot. Mijn sweetspot is minimaal 300mg (succinaat), maar ik ben dan ook vrij lang en behoorlijk op gewicht. (Daarnaast hou ik ervan om goed vaag/waus te zijn) Er is dus niet echt een perfecte hoeveelheid die voor iedereen geldt.

Lees je goed in en gebruik verstandig, 6-apb kan er behoorlijk inbeuken.

Nihilist88

Badass junkie
Ikzelf 176cm en 65-66kg en snel metabolisme.
Mijn eerste keren was 6-APB HCI en ging ik echt heeeeel vet lekker op 100mg, wow wat was dit potent goedje, ook tijdens de passé vd piek, nog uren fijne na-effecten, zin dansen, steeds euforisch en geen schaamte en tussen 12-15u na inname nog grote kijkers.

Daarna was het nog enkel de Succinate variant en da's echt terug zoeken naar de ideale dosis, heb 130mg, 150mg, 180mg en 200mg gedaan, 130 is sowieso te soft, 180-200mg is m, dosis, is al tijdje geleden. Maar de succinate heeft never de HCI kunnen evenaren.

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
Ik zag na googelen dat er een vendor is die hcl verkoopt, maar ik vertrouw dat niet gezien er vrijwel alleen succinate te koop staat. @Neo-Shulginist ze kunnen gezien testen op zuiverheid niet testen op de zoutvorm zeker? De hcl aanbieder kan ook een fake shop zijn omdat men graag naar hcl zoekt en ze dat hier hebben kunnen lezen natuurlijk .

Yort55

Belezen gebruiker
Ik zag na googelen dat er een vendor is die hcl verkoopt, maar ik vertrouw dat niet gezien er vrijwel alleen succinate te koop staat. @Neo-Shulginist ze kunnen gezien testen op zuiverheid niet testen op de zoutvorm zeker? De hcl aanbieder kan ook een fake shop zijn omdat men graag naar hcl zoekt en ze dat hier hebben kunnen lezen natuurlijk .
Nope, kreeg ik er niet bij te horen. Puur alleen wat er gevonden was in het goedje.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Hee ik heb niet gezegd dat HCl nooit meer voorkomt he. Alleen dat het meeste (=dus niet alles) succinaat is.

Bij de testpunten kunnen ze 6-APB niet kwantificeren. Daarom is het juist wel relevant om de zoutvorm te checken.

Girlysogroovy

Belezen gebruiker
Kreeg net nog volgend antwoord. Vreemd omdat er vooral succinaat in omloop is en ik had een beetje opgelost in water en kreeg bolletjes die niet oplosten (wat een hcl versie wel zou moeten doen)

We hebben nog geen officiele reactie maar weten ongeveer 95% zeker dat het de hcl variant betreft.

Girlysogroovy

Belezen gebruiker
Update : omdat men bij de vorige vendor bleef beweren dat het de hcl variant was, wat ik zelf dus sterk betwijfelde, wilde ik het risico niet nemen om laag te doseren, weinig te voelen en dan terug een pauze nemen v 2 maanden owv serotineslurper..
Dus ik heb bij een andere vendor besteld waarbij in de omschrijving aangegeven stond dat het om succinaat ging.
Morgen gaan mijn vriend en ik deze in een thuissetting uitproberen. Voor mezelf 160mg, voor hem 180mg.

Benieuwd!

De Zandman

DF-koning
Update : omdat men bij de vorige vendor bleef beweren dat het de hcl variant was, wat ik zelf dus sterk betwijfelde, wilde ik het risico niet nemen om laag te doseren, weinig te voelen en dan terug een pauze nemen v 2 maanden owv serotineslurper..
Dus ik heb bij een andere vendor besteld waarbij in de omschrijving aangegeven stond dat het om succinaat ging.
Morgen gaan mijn vriend en ik deze in een thuissetting uitproberen. Voor mezelf 160mg, voor hem 180mg.

Benieuwd!

Graag een reportje schrijven......

Girlysogroovy

Belezen gebruiker
Graag een reportje schrijven......
Dat heb ik toen gedaan, hier kan je het vinden :

Sltp12005

Newbie
Beste forumleden,

in plaats van een nieuw topic aan te maken post ik mijn vraag maar even in deze. Ik heb de afgelopen maand van een grote Nederlandse vendor 6-apb succinate poeder gekocht en deze laten testen. Ik weet echter niet hoe zuiver het is, de vendor heeft na navraag alleen laten weten dat het >98% puur is maar dat geloof ik niet helemaal. Zijn er leden met ervaring met de batches die momenteel rond gaan?

ik heb het nog nooit gebruikt en zat te denken aan 160mg (1.90, 85kg) maar ik weet niet of dit verstandig is.

alvast bedankt voor jullie hulp.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Beste forumleden,

in plaats van een nieuw topic aan te maken post ik mijn vraag maar even in deze. Ik heb de afgelopen maand van een grote Nederlandse vendor 6-apb succinate poeder gekocht en deze laten testen. Ik weet echter niet hoe zuiver het is, de vendor heeft na navraag alleen laten weten dat het >98% puur is maar dat geloof ik niet helemaal. Zijn er leden met ervaring met de batches die momenteel rond gaan?

ik heb het nog nooit gebruikt en zat te denken aan 160mg (1.90, 85kg) maar ik weet niet of dit verstandig is.

alvast bedankt voor jullie hulp.
Die vendor kletst inderdaad gewoon uit zijn nek. Niet op vertrouwen.

Neem gewoon eventuele onzuiverheden als veiligheidsmarge. De adviezen die je online leest over doseringen zijn gewoon gebaseerd op wat mensen zien staan op het display van hun (milligram)weegschaal. Dus ga niet nog ingewikkelde rekensommen op jouw poeder loslaten zodat je stiekem nog een beetje meer kan nemen.

Bovenaan