Vervuilde pillen? En lego blokjes

Hi!

Misschien een stomme vraag, maar ik vroeg me af of er veel vervuilde pillen nu rond gaan en merk je dat zelf snel als een pil vervuild is?
Ik heb m’n pillen vorige week laten testen alleen krijg ik helaas pas in januari de uitslag van het lab (het zijn groene lego blokjes en er is gezegd 225mg), heeft iemand daar ervaring mee?

Gr andy

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
In NL is een groot percentage pillen zeker en vast gewoon puur MDMA. Dat die van jou uitsluiten MDMA zijn kunnen we niet zeggen. Er gaan sowieso altijd vervuilde pillen rond. Druk of logo maakt geen onderscheid. Word afwachten op het resultaat of volgend jaar beter voorbereid zijn op de feestdagen.

Stofkop

Newbie
Hi!

Misschien een stomme vraag, maar ik vroeg me af of er veel vervuilde pillen nu rond gaan en merk je dat zelf snel als een pil vervuild is?
Ik heb m’n pillen vorige week laten testen alleen krijg ik helaas pas in januari de uitslag van het lab (het zijn groene lego blokjes en er is gezegd 225mg), heeft iemand daar ervaring mee?

Gr andy

Als iemand deze Xtc pil tegen komt, moet je deze overslaan! Uiteraard is de werking bij iedereen anders, maar toen ik deze slikte had ik het 1,5 uur gewacht nam ik er een nieuwe bij. Na 2 uur voelde ik wel wat maar eigenlijk niks en ik werd echt heel slaperig en moe. Sla deze pillen over

D.K ( Donkey Kong) oranje pillen
Zijn klein met breuk lijn.

Bijlagen

• 753BE1C6-56A5-49CC-B3CE-98BAAD21E378.jpeg
    753BE1C6-56A5-49CC-B3CE-98BAAD21E378.jpeg
    85,7 KB · Weergaven: 30

df^

Experimenterende gebruiker
1x gehad bij een mybrand pil niet laten testen
had ze wel vaker gehad gaan veel rond in verschillende kleuren
maar deze klapte echt raar in
minder vaag en love maar meer dan bij speed en meer energy dan speed
bleek het 4fa te zijn en als je dan m bent gewend en verwacht denk je wel effe wtf :tearsofjoy: :tearsofjoy:
maar was echt lekker spul
helaas kan ik er niet meer aan komen

meestal is het wel m maar als het wel een vervuilde pil is
kan er de gekste shit inzitten
hoorde ook een keer weet niet of het waar is dat er heroïne in zat
2cb krijg je ook vaak als xtc
verschillende drugs door elkaar zodat je zo hard mogelijk gaat
wat ook veel gebeurt zelf gezien dat mensen
op hun kamer ze zelf makte en er speed bij deden

dus het beste is wel late testen

df^

maat geloof me met eigen ogen gezien het is dat het hier niet mag anders was ik erheen gegaan en had ik er een paar naar je op gestuurd en zal wel bijna niet meer gebeuren maar hier zelf gezien doet die voor hobby en dat die alles in 1 x kan nemen terwel je kan ook een cap vullen en hij maakt ook zelf vodka en truffels of pados weet niet welke van de 2 echt alles wat die maar kan bedenken maakt die :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

df^

en nog iemand zegt dat hij ze zelf maakt die heb ik niet zelf gezien
maar de meeste mensen die ik ken zijn echt zo gek als een deur van oude gabbers tot oude echte krakers

Bovenaan