Vervelende effecten na microdose 1p lsd

Hoi allen,

Met mijn vriendin wilde we een tijdje 1p lsd microdosen en een paar trips doen.
Eerst een paar keer een microdose gedaan maar ondervonden beide dat de dagen erna we erg moe, brak, lusteloos en zelfs geïrriteerd waren, op de dag zelf erg initiatief loos en moe/loom..
Microdose van 20 microgram op de dag zelf is het chill maar de dagen erna voelen vervelend aan .
Ook een dag met 120 microgram gedaan, te weinig voor flinke visuele effecten, twee dagen ervoor om nog een microdose van 20 gehad daardoor wellicht nog wat immuun.

Eergisteren en micro microdose van 5 microgram genomen, zoals verwacht niets van gemerkt, maar gisteren moe, lusteloos en vandaag geïrriteerd en lichtelijk chagrijnig.. vreemd

Dat zou toch niet moeten?

Ligt dit aan de kwaliteit van het spul of aan iets anders wellicht?..
Als wij ons zo voelen de dagen erna hebben we geen zin om te microdosen..
Iemand soortgelijke ervaringen of ideeën?

Gr Johan

N3K0

Badass junkie
Wat zou dan wel "moeten" volgens jou en je vriendin?

Voor zover ik weet is het de bedoeling dat je eigenlijk "niks" voelt. En zodra je dingen gaat "voelen" je eigenlijk een te hoge dosering hebt.

Kan het iets "open hebben gezet" in jullie?? Hebben jullie een druk leven? Onderdruk je frustraties?
Misschien willen die gevoelens die je ervaart wel iets zeggen.

Just my 2 cents. ✌🏻

De pen is van je zus

Bewuste gebruiker
op de dag zelf erg initiatief loos en moe/loom..
Microdose van 20 microgram op de dag zelf is het chill maar de dagen erna voelen vervelend aan .
Je spreekt jezelf hierin tegen.

En als je wil trippen, moet je 2 weken van te voren geen lsd nemen zodat je geen tolerantie hebt ook al is 120ug niet perse een dosering waarvan je ''flinke visuele effecten'' van krijgt.

Verder is dit wel vrij voorkomend of je hebt een afterglow of een een soort na weeën van de come down. Geen idee waarom de ene persoon dat anders ervaart dan de ander.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Je weet met (1P-)LSD of psychedelica in het algemeen gewoon niet altijd hoe het gaat vallen. Ik heb soms ook gehad dat een microdose 1P me lusteloos/energieloos leek te maken. Wel dan altijd enkel de dag van gebruiken zelf, daarna niet zozeer.

En of je wel of niet visuele effecten krijgt is ook niet voorspelbaar door simpelweg een bepaalde dosering te nemen. Ik heb zeer visuele effecten op slechts 100 ug gehad en een paar keer praktisch geen visuele effecten op 150 ug.

Probeer het niet teveel te willen voorspellen en controleren. Ook LSD trips zonder visuals kunnen helemaal fantastisch zijn. Belangrijkste is om het gewoon helemaal te laten komen hoe het komt.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Hoi allen,

Met mijn vriendin wilde we een tijdje 1p lsd microdosen en een paar trips doen.
Eerst een paar keer een microdose gedaan maar ondervonden beide dat de dagen erna we erg moe, brak, lusteloos en zelfs geïrriteerd waren, op de dag zelf erg initiatief loos en moe/loom..
Ook een dag met 120 microgram gedaan, te weinig voor flinke visuele effecten, twee dagen ervoor om nog een microdose van 20 gehad daardoor wellicht nog wat immuun.

Eergisteren en micro microdose van 5 microgram genomen, zoals verwacht niets van gemerkt, maar gisteren moe, lusteloos en vandaag geïrriteerd en lichtelijk chagrijnig.. vreemd

Ligt dit aan de kwaliteit van het spul of aan iets anders wellicht?..
Als wij ons zo voelen de dagen erna hebben we geen zin om te microdosen..
Iemand soortgelijke ervaringen of ideeën?

Gr Johan
Klinkt alsof het misschien wat te veel LSD is voor een microdosis. Dat blijft lastig inschatten; je weet nog precies hoeveel LSD er op een zegel zit. Toch kan ook een lage hoeveelheid de informatieverwerking in je brein 'open' zetten waardoor je meer creativiteit kunt krijgen maar ook wat sneller overprikkeld kunt raken. Daarnaast zeggen sommige mensen dat hun slaap verstoord raakt ervan. Beide zaken zouden je wat moe kunnen doen voelen.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Klinkt alsof het misschien wat te veel LSD is voor een microdosis. Dat blijft lastig inschatten; je weet nog precies hoeveel LSD er op een zegel zit. Toch kan ook een lage hoeveelheid de informatieverwerking in je brein 'open' zetten waardoor je meer creativiteit kunt krijgen maar ook wat sneller overprikkeld kunt raken. Daarnaast zeggen sommige mensen dat hun slaap verstoord raakt ervan. Beide zaken zouden je wat moe kunnen doen voelen.
Heb dit ook zeker weten ervaren met (1P-)LSD microdoseren. Bij mij kan het óf helemaal viben met mezelf (dan is er niks aan de hand, ben ik energiek, ontspannen, creatief inderdaad), óf kan het net niet helemaal goed vallen en dan is er die overprikkeling.

En eerlijk gezegd doe ik het met opzet: dat net wat hoger doseren dan een microdose. Ik voel liever namelijk ook echt wat. Maar dat kan dus mogelijk soms niet helemaal lekker vallen. Mede hierom is microdosing waarschijnlijk geen frequent iets geworden bij mij. Geregeld toch die overprikkeling en met LSD zit je daar dan dus toch de hele dag mee opgescheept, ongeacht de hele lage dosering.

Vind het dan wel weer apart om te lezen dat de TS en zijn vriendin beide de volgende dagen zelfs nog last hadden. Het is bij mij na een nacht slapen altijd over.

Boyman

Bewuste gebruiker
Heb dit ook zeker weten ervaren met (1P-)LSD microdoseren. Bij mij kan het óf helemaal viben met mezelf (dan is er niks aan de hand, ben ik energiek, ontspannen, creatief inderdaad), óf kan het net niet helemaal goed vallen en dan is er die overprikkeling.

En eerlijk gezegd doe ik het met opzet: dat net wat hoger doseren dan een microdose. Ik voel liever namelijk ook echt wat. Maar dat kan dus mogelijk soms niet helemaal lekker vallen. Mede hierom is microdosing waarschijnlijk geen frequent iets geworden bij mij. Geregeld toch die overprikkeling en met LSD zit je daar dan dus toch de hele dag mee opgescheept, ongeacht de hele lage dosering.

Vind het dan wel weer apart om te lezen dat de TS en zijn vriendin beide de volgende dagen zelfs nog last hadden. Het is bij mij na een nacht slapen altijd over.
Grappig, hier kan ik me helemaal in vinden! Heb wel eens een topdag gehad op 20ug met net dat kleine laagje. Maar zelfs zo'n lage dosis kan verkeerd uitvallen en dan zit je toch 6-8 uur lang net wat oncomfortabel je dag uit te zitten. Daarom doe ik het eigenlijk ook bijna nooit meer.

Ik heb het overigens nooit echt gezien als een hulpmiddel of iets om productief te zijn. Ik heb het ervaren als gewoon "een klein beetje trippen". Iets meer in films zitten, ietsje meer waardering voor natuur, iets enthousiaster gamen, enz. Zou nooit voor werk een zegeltje nemen in ieder geval.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik heb het overigens nooit echt gezien als een hulpmiddel of iets om productief te zijn. Ik heb het ervaren als gewoon "een klein beetje trippen". Iets meer in films zitten, ietsje meer waardering voor natuur, iets enthousiaster gamen, enz. Zou nooit voor werk een zegeltje nemen in ieder geval.
Nee ik eigenlijk ook niet. Precies wat je zegt: een (heel) klein beetje trippen. Ik krijg er geen superfocus van of zo en ook geen zin om teveel voor de computer/een scherm te zitten. Maar net als met een volwaardige trip krijg ik meer aandacht voor de natuur/mijn omgeving of ga ik in gedachten meer stilstaan bij dingen (dieper nadenken).

Wat ik nog wel kan hebben (maar niet altijd), is dat een microdose LSD - of zelfs een tripdosering en dan de start daarvan - het huishouden doen makkelijker/leuker maakt. Het geeft toch wat een boost in energie, LSD. Maar dan minder dwangmatig zoals je wel met stims kunt hebben, dat je dingen soms ineens grondig schoon gaat maken of zo en dat dat ook echt leuk is/veel voldoening geeft. :sweatsmile:

Kortom, ik begrijp dat hele microdoseren voor productiviteit waar ze het over hadden ook niet echt.

Bovenaan