Vervanging (geen NEP)

Violet

Newbie
Deze alleenstaande mam vind dat ze eens in de zoveel tijd wel even uit der bol mag gaan, en deed dat voorheen met coke.

nu denk je, waarom begint ze met “alleenstaand” nou, omdat dat ook de reden is dat coke niet meer te betalen is (en steeds slechtere coke ten ronde gaat)

nu wilde ik nogmaals een RC proberen, maar de vorige keer is NEP niet bevallen (de comedown was zo heftig dat ik meer dan 24 uur bezig ben geweest - ja, weinig ruggengraat) maar er blijven er zoveel over!

Met coke nam ik altijd een beetje in de stad, en daarna thuis nog een paar lijntjes voor bijna een soort zweverig gevoel. Helaas is m’n tolerantie vrij hoog, waardoor 3 gram op een (lange) avond er wel doorgaat. En nee, daar ben ik zeker niet trots op en ja, zeker ook niet de beste coke maar roeien met de riemen.

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Deze alleenstaande mam vind dat ze eens in de zoveel tijd wel even uit der bol mag gaan, en deed dat voorheen met coke.

nu denk je, waarom begint ze met “alleenstaand” nou, omdat dat ook de reden is dat coke niet meer te betalen is (en steeds slechtere coke ten ronde gaat)

nu wilde ik nogmaals een RC proberen, maar de vorige keer is NEP niet bevallen (de comedown was zo heftig dat ik meer dan 24 uur bezig ben geweest - ja, weinig ruggengraat) maar er blijven er zoveel over!

Met coke nam ik altijd een beetje in de stad, en daarna thuis nog een paar lijntjes voor bijna een soort zweverig gevoel. Helaas is m’n tolerantie vrij hoog, waardoor 3 gram op een (lange) avond er wel doorgaat. En nee, daar ben ik zeker niet trots op en ja, zeker ook niet de beste coke maar roeien met de riemen.
Raar dat je zoveel last van NEP anders was dat het eerste wat in me op zou komen naast de eerder genoemde 3 of 4mmc.... Voor de rest is niet echt coke achtig of tenminste niet raadzaam daaraan te beginnen

_shikantaza

Badass junkie

Misschien 2-FA of 3-FPM. Werkt wel een stuk langer dan coke, maar deze konden mij wel bekoren als afwisseling.

ILoveRCs

Wijs gebruiker
*modknip*, de eerste batch die ik had was echt extreem zwaar op t hart, ook nare comedown. *Modknip*

Laatst bewerkt door een moderator:

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
*modknip*, de eerste batch die ik had was echt extreem zwaar op t hart, ook nare comedown. *Modknip*
Het noemen van bronnen is inderdaad verboden. Ook via pb. Bij deze een officiële waarschuwing voor het uitnodigen tot vragen van bronnen via pb. Een volgende keer is het een permanente ban.

ILoveRCs

Wijs gebruiker
Het noemen van bronnen is inderdaad verboden. Ook via pb. Bij deze een officiële waarschuwing voor het uitnodigen tot vragen van bronnen via pb. Een volgende keer is het een permanente ban.
Oke, dan zal ik het nooit meer doen. Toch vind ik het een beetje vreemd dat je mensen niet bewust mag maken wat voor (legale) troep ze in huis halen met mogelijk ernstige gezondheidsrisico's van dien...

• Like
Waarderingen: XMR

MR_CHIP

Badass junkie
Oke, dan zal ik het nooit meer doen. Toch vind ik het een beetje vreemd dat je mensen niet bewust mag maken wat voor (legale) troep ze in huis halen met mogelijk ernstige gezondheidsrisico's van dien...
je kiest er zelf voor m.i als je echt zekerheid wilt laat je je drugs testen

ILoveRCs

Wijs gebruiker
je kiest er zelf voor m.i als je echt zekerheid wilt laat je je drugs testen
Daar heb je absoluut gelijk in, echter is dit niet altijd even makkelijk, vooral bij research chemicals. Ik zou graag dingen laten testen maar vind geen enkel punt waar ze dit überhaupt kunnen testen (afgezien van de meeste bekende zoals 3-MMC)

MR_CHIP

Badass junkie
Daar heb je absoluut gelijk in, echter is dit niet altijd even makkelijk, vooral bij research chemicals. Ik zou graag dingen laten testen maar vind geen enkel punt waar ze dit überhaupt kunnen testen (afgezien van de meeste bekende zoals 3-MMC)

of belgie is lastiger

KipEi

Experimenterende gebruiker

NEP vond ik voor een keer of 2 wel wat hebben, maar daar merkte ik toch echt wel snel symptonen door. Steken op borst en kortademig. Ook het beste om na 3 keer niet meer bij te pakken want je verlengt het daar alleen maar mee, maar je krijgt niet meer dat gevoel als bij de eerste.

Wat je eventueel zou kunnen proberen is 3mmc of 2mmc. 2mmc geeft niet die rush als bij 3mmc maar je krijgt wel het lekkere gevoel en zin om wat te doen. Dus goed om mee te nemen naar de stadskroeg o.i.d.

Iets totaal anders maar als je tot rust wil komen en meer in je mind te zitten kan je eventueel ketamine of 2-FCDK nemen. Dit zijn wel downers dus lekker voor als je op de bank of bed wil liggen.

(Zie trouwens dat het wel een oude post is maar goed. Heb al getypt.)

• Like
Waarderingen: XMR

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
Hier gaat sowieso een groot aantal mensen het niet mee akkoord zijn: Crystal Meth.

Doe duwt je zelfs over de grens van coke, en vind deze drug ook zwaar (onterecht) overrated que verslavings, comdown, effects etc..

Casrus

DF-koning
Hier gaat sowieso een groot aantal mensen het niet mee akkoord zijn: Crystal Meth.

Doe duwt je zelfs over de grens van coke, en vind deze drug ook zwaar (onterecht) overrated que verslavings, comedown, effects etc..

De laatste keer dat ik (base)coke(/crack) rookte en de eerste keer dat metamphetamine bij me geïnjecteerd werd viel het me op hoe vergelijkbaar de ervaring tussen methamphetamine IV come-up en (base)coke(/crack) roken was.

Dat meth zo lang duurt, kan héél handig zijn of juist vervelend. Het is in elk geval goedkoper.

Afgelopen zondag heb ik meth gerookt -wat ik om diverse redenen verkies boven spuiten- dat was niet zo heftig als een paar maanden terug base roken, maar misschien werkt het beter voor je.

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
De laatste keer dat ik (base)coke(/crack) rookte en de eerste keer dat metamphetamine bij me geïnjecteerd werd viel het me op hoe vergelijkbaar de ervaring tussen methamphetamine IV come-up en (base)coke(/crack) roken was.

Dat meth zo lang duurt, kan héél handig zijn of juist vervelend. Het is in elk geval goedkoper.

Afgelopen zondag heb ik meth gerookt -wat ik om diverse redenen verkies boven spuiten- dat was niet zo heftig als een paar maanden terug base roken, maar misschien werkt het beter voor je.
Spuitem? Ben je helemaal gesode..

Doe duwt je zelfs over de grens van coke, en vind deze drug ook zwaar (onterecht) overrated que verslavings, comdown, effects etc..

Het vetgedrukte deel in het laatste geciteerde post, is enkel van toepassing als je het houd bij snuiven / slikken. Roken zit nog in de grijze zone, maar oppassen idd.

Meneer hierboven @Casrus is dit zelf aan het ondervinden.

Casrus

DF-koning
Spuitem? Ben je helemaal gesode..

Erger nog, ben @Casrus!

Het vetgedrukte deel in het laatste geciteerde post, is enkel van toepassing als je het houd bij snuiven / slikken. Roken zit nog in de grijze zone, maar oppassen idd.

Meneer hierboven @Casrus is dit zelf aan het ondervinden.

Nee, ben met IV gestopt, twee jaar terug.

Die base en die metamphetamine roken hoeft van mij ook niet meer, maar het kan er nog wel een paar keer van komen, mij kennende.

Laatst bewerkt:

Brakka Mang

Badass junkie

Je doet je naam iig eer aan :tilttearlaugh: Denk dat je dan troep heb gehad of je hebt de comedown opgevangen met iets anders? Naar mijn weten maakt die comedown dat mensen door blijven gebruiken en zo hooked worden. Vandaar de hoge ;verslavingsgevoeligheid'.

Heb het zelf nooit gebruikt, mijn kennis komt van mensen die het wel hebben gebruikt en die zeggen allemaal hetzelfde. Overigens rookten deze het allen.

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
Je doet je naam iig eer aan :tilttearlaugh: Denk dat je dan troep heb gehad of je hebt de comedown opgevangen met iets anders? Naar mijn weten maakt die comedown dat mensen door blijven gebruiken en zo hooked worden. Vandaar de hoge ;verslavingsgevoeligheid'.

Heb het zelf nooit gebruikt, mijn kennis komt van mensen die het wel hebben gebruikt en die zeggen allemaal hetzelfde. Overigezs rookten deze het allen

Dat is precies wat ik bedoel met overrated.
Okej je gaat 8 - 9 uur lang van een lijn... en je bent snel 3 nachten op... maar heb ik op speed ook gewoon.

Comedown is voor mijn gevoel zelfs minder als bij eurospeed. Omdat Meth somehow veel natuurlijker/zuiverder aanvoelt, en je hierdoor dus amper of wienige lichamelijke effecnteh ebt

Bovenaan