vervanger

gummyfrog

Experimenterende gebruiker
ik ben een xtc freak... denk ik, maar ja de serotonine raakt een keer op.
Speed doe ik niet, maaarrrr nu is de vraag. Wat is een leuke drug om naast xtc te gebruiken?? BV ik ga volgend weekend 4 dagen goa-en Met 1 dag en nacht vermaak ik me met xtc verdomd goed, maar dan is t einde en ff relaxen en normaal genieten van de sfeer en dannnn de volgende nacht/ dag. Iemand goed idee?? Heb dus alleen ervaring met wiet, pillen, kristallen en paddestoelen (niet voor moi)

gummyfrog

ja, want ik wil doorrrrrrr :wink:
He, als ik dan vakantie heb, en ik wil en kan het ervan nemen (voel me namelijk met gebruik vaak schuldig als ik het in het weekend doe en door de week moet werken :confused: ) dan wil ik dat ook kunnen doen als ik d'r zin in heb

Ellesdee

Badass junkie
tjah
tis niet aan te raden om 4 dagen lang door te gaan en intensief te gebruiken

xtc is leuk voor 1 dag
maar de 2e dag ben je gebroken

acidboy

Badass junkie
Wat een grap, dan zou ik lekker niets nemen zoals ellesdee zei?
Als paddestoelen niets voor je zijn lijkt het me ook geen wijsheid om na de xtc dan maar wat lsd te proberen...
dus je kan natuurlijk altijd speed gaan snuiven. Coke is niet de drug voor zo'n feest, duurt niet lang genoeg en nouja. Coke is niet geschikt daarvoor.
Dus speed snuiven wellicht.. reken wel op algehele brakheid daarna, als je al een nacht lekker bent doorgegaan op de xtc, en naar de klote bent, geen serotonine meer. En dán doorgaan met speed. weer twee slapeloze nachten er tegenaan.
Nee ik zou lekker 1 nachtje helemaal niets doen, goed bijslapen, goed eten. En dan eventueel kijken of je op dag/nacht 3 nog iets kan versieren in de trant van speed.
Maar nogmaals, nuchter blijven lijkt me absoluut het beste. Of wat bier + jointjes dan, maar dat was grappig ofzo.

gummyfrog

dat valt bij mij dus hard mee, ik stuiter gezellig door. stuiter de stuiter, dan maar aan de redbull. Echt niet iemand die zegt van; nah, als je xtc leuk vind dan vind je dit.... ook wel leuk denk ik...? Grappig voor mij ja, ik hou niet van alcohol en wiet, maar voor n ander misschien om te huilen. Ach tja, ga wel aan de milkyway caffee en de redbull

Ellesdee

Badass junkie
idd, ben t met je eens acidboy

ben een keer naar een goafestival gegaan wat 3dagen duurde...
heb toen de eerste dag lsd gebruikt en heb t daar bij gelaten
was daar al kapot genoeg door

heb daarna goed geslapen en ben toen weer rond gaan hobbele op t terrein daar

mjah je mist wel wat door te gaan slapen, maar goed.. liever wat missen dan dat ik mn lichaam verkloot

acidboy

Badass junkie
xtc is niet echt te vergelijken met andere drugs. geen enkele andere drug werkt zo op je serotonine als xtc. Dus niet echt goed te zeggen, 'als je mdma vet vindt, dan vind je <y> ook echt heel vet'
Verder blijf ik bij wat ik hierboven zei.
En sluit ik me aan bij ellesdee.

gummyfrog

ben ik in ieder geval wat wijzer geworden en hou ik het lekker bij de x en wat gezonde dagrust (de decors zijn 's nachts veel te vet :wink: ) :wave:

Tazzie

linaluwen zei:
ben ik in ieder geval wat wijzer geworden en hou ik het lekker bij de x en wat gezonde dagrust (de decors zijn 's nachts veel te vet :wink: ) :wave:

Nuchter de 2e en/of 3e dag kun je ook genieten van de mensen en de sfeer :)

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Probeer eens zoo 7 van de smart, moet je wel om vragen ligt niet in de winkel. Geeft lekkere rush en verbazingwekkend lang, beetje combo tussen milde paddo, speed en coke. Ik weet t klinkt vaag eet ze wel alletwee 1 doet amper wat, 2 ben je 5-7 uur spacey !

gummyfrog

mijn vraag was al beantwoord, lsd en paddo kan mijn geestje niet an. dus lekker vaag op de x en heerlijk afbrakken ergens de volgende dag en dan weer verder party-en!

Bovenaan