Vervanger 4mmc

Hallo lieve mensen, Dus ik gebruik nu al mefi voor ong 3weken bijna dagelijks. Maar mijn tolerantie is echt helemaal f up nu. Ik moet misch rond de 0.6g snuiven voor het heerlijke euforie gevoel te hebben. Maar ik wil nu graag een weekje stoppen voor mijn tolerantie. Maar ik zoek dus iets anders dat ook veel euforie geeft maar weet niet direct iets. Wat vinden julie dat veel euforie geeft en niet op je serro inwerkt.

• Sad
Waarderingen: ljuv
Danku voor te antwoorden op mijn vraag. Ik heb niet gevraagd om iemand mij te vertellen hoe schadelijk dit is voor mij want ik ben mij hier volledig bewust van :)

Hippie Langwaus

DF-koning
Er bestaan toch ook andere drugs die niet inwerken op je serro en dopa?
Ja, al beïnvloeden de meesten daarvan alsnog indirect je serotonine- en dopaminereceptoren.

Cannabis beïnvloedt het endocannabinoïde systeem en dat heeft weer invloed op o.a. serotonine- en dopaminesystemen.

Verder kun je nog je GABA receptoren beïnvloeden, maar ook dat heeft indirect effect op dopamine.

De tip van @HappyMind is echt het beste. Na een tijdje kun je dan misschien weer proberen je dopaminesysteem te foppen met effect.

KlaasVaak

Wijs gebruiker
Hallo lieve mensen, Dus ik gebruik nu al mefi voor ong 3weken bijna dagelijks. Maar mijn tolerantie is echt helemaal f up nu. Ik moet misch rond de 0.6g snuiven voor het heerlijke euforie gevoel te hebben. Maar ik wil nu graag een weekje stoppen voor mijn tolerantie. Maar ik zoek dus iets anders dat ook veel euforie geeft maar weet niet direct iets. Wat vinden julie dat veel euforie geeft en niet op je serro inwerkt.
Weekje gaat niet helpen. Je kan beter hulp zoeken met je verslaving.

Vertel mij eens hoe je 0.6g in je neus krijgt na 3 weken dagelijks snuiven. Na 1 dag cathinones doorsnuiven zit mijn neus al potdicht en gaat er amper nog 0.1 in 😆.
haha gwn blijven gaan en zeker je neus genoeg wassen en neusspray gebruiken.
Weekje gaat niet helpen. Je kan beter hulp zoeken met je verslaving.
Sorry maar ik denk echt niet dat ik verslaafd ben en het is niet eens lichamelijk verslaafd. Ik heb nu een pauze van 4 dagen gedaan en we zullen wat het nu geeft vanavond.

ljuv

DF-koningin
High on life bitchhhhhh

ik denk echt niet dat ik verslaafd ben
Je openingspost en je reacties wijzen behoorlijk op iets anders. Op dit forum proberen we elkaar te helpen, niet verder de shit in te werken.

Je receptoren hebben veel langer nodig om te herstellen. Als je voor een weekje rust al vervangende drugs zoekt ben je niet echt bewust bezig. 4mmc is een pittig middel en zeer verslavend, kunnen velen hier beamen. Wees eerlijk tegen jezelf en teek ker❤️

Harrie In De Warrie

Badass junkie
Sorry maar ik denk echt niet dat ik verslaafd ben en het is niet eens lichamelijk verslaafd. Ik heb nu een pauze van 4 dagen gedaan en we zullen wat het nu geeft vanavond.
Dat denken de meeste verslaafden. en dat iets niet lichamelijk verslavend is (wat 4mmc wel kan zijn) betekend niet dat het niet verslavend kan zijn.

• Like
Waarderingen: ljuv

Cera

Belezen gebruiker
Stop direct! Stop met het gebruiken van 3mmc of 4mmc. Zodra je serotonine gaat forceren maak je je hoofd kapot. Soms heb je bijvoorbeeld na Mdma lichte tot erge hoofdpijn. Het kan komen door: te kort aan vocht, natrium, Moe zijn zonder door te hebben (brandstof op). Maar wat ook kan gebeuren is dat je serotonine leeg is. als je dat blijft forceren door meer te gebruiken raakt dit overbelast en daar krijg je echt problemen van.

KlaasVaak

Wijs gebruiker
haha gwn blijven gaan en zeker je neus genoeg wassen en neusspray gebruiken.

Je bent 3 weken lang elke dag aan het gebruiken. Het lukt je niet een week langs niets te gebruiken, er moet een vervangende drug komen. Als die er niet is, houd je het maar 4 dagen vol.

Je houdt jezelf voor de gek!

Ik ga na vannacht proberen te stoppen voor minstens 1 week. Ik heb misch 3g op gehad en sommige shit zoals euforie voel ik bijna niks van.

Bovenaan