Versneden?

Deep Blue

Bewuste gebruiker
Als je pep hebt die nog moet drogen, zo in kleiachtige vorm, kan die dan al versneden zijn?

Ik zou denken van niet omdat hij vers van de pers is, en het versnijden in poederfase gebeurd. Of denk ik nu verkeerd?

edit: en hoe laten jullie je pep drogen, verwarmen of met wc-papier, of hoe?

Grtz

nutsss

Wijs gebruiker
Deep Blue zei:
Als je pep hebt die nog moet drogen, zo in kleiachtige vorm, kan die dan al versneden zijn?

Ik zou denken van niet omdat hij vers van de pers is, en het versnijden in poederfase gebeurd. Of denk ik nu verkeerd?

edit: en hoe laten jullie je pep drogen, verwarmen of met wc-papier, of hoe?

Grtz

Kan zeker versneden zijn. is zeer waarschijnlijk zelfs versneden.

domzel

Belezen gebruiker
puurheid weet je idd nooit.
je kan er wel van uitgaan dat witte pasta meestal amper versneden is
daarentegen van half droge speed, die bijv. vaak geelachtig of bruin is, kan je wel zeggen dat hij of oud is en/of versneden

meth666

Belezen gebruiker
Witte pasta pep is meestal idd niet versneden. Maar het lab kan ook gewoon een goedkoop en vluchtig productie proces hebben waardoor de zuiverheid van de pep nog maar iets van 25% is. De rest zijn allemaal chemische componenten, en rest afval.
als je bij de dealer versneden haalt is het altijd versneden, als natte pep gedroogd wordt verliest het een hoop gewicht, dit word gecompenseerd door het te versnijden tot het orginele gewicht + nog een hoeveelheid om er meer winst uit te halen

domzel

Belezen gebruiker
als je bij de dealer versneden haalt is het altijd versneden

?

dit word gecompenseerd door het te versnijden tot het orginele gewicht + nog een hoeveelheid om er meer winst uit te halen
[/quote]

klopt maar ik raad mensen die van hun dealer versneden (halfdroge, niet-witte) speed krijgen aan eens een andere dealer te proberen. Met speed moeten ze niet gaan liggen zeiken. als ik een redelijke hoeveelheid afneem, dan doet ie er gerust nog een flinke schep bij. en ongeacht de sterkte, het is zeker niet versneden.

Bovenaan