En ik ben moe van mensen die de regels niet lezen of denken dat de regels niet voor hen gelden. Ik weet wel waar je een permanente ban kunt vinden: bij mij!Srry gwn moe van alle zooi die verkocht word, opzoek naar tips
Srry gwn moe van alle zooi die verkocht word, opzoek naar tips
Verdikkie moet je m nou meteen platslaan met je banhamer! Eindelijk iemand die bij mij in de buurt woont🤪En ik ben moe van mensen die de regels niet lezen of denken dat de regels niet voor hen gelden. Ik weet wel waar je een permanente ban kunt vinden: bij mij!
Fijne avond
Verdikkie moet je m nou meteen platslaan met je banhamer! Eindelijk iemand die bij mij in de buurt woont🤪
Jep in Davy jones lockerIn een kist op de bodem van de oceaan?![]()
Verrek ja, dat heb ik ook nog nietVerdikkie moet je m nou meteen platslaan met je banhamer! Eindelijk iemand die bij mij in de buurt woont🤪
JA! 😎 iedereen plat, hoppaVerdikkie moet je m nou meteen platslaan met je banhamer! Eindelijk iemand die bij mij in de buurt woont🤪
Worst-kaas-scenario zit er wel wat troep doorheen. Je weet het nooit met Pep-si-Co(ke)!Zou de Hamka's (of hamkaas) uit de supermarkt ook versneden zijn?
Boterhamtelegram
Nee ik sla geen cokePlatte coke?![]()
Nee ik sla geen coke
Ja ik cook wel sla 🤪Nee ik sla geen coke