• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

verslagje LSD

lichtendonker

Belezen gebruiker
We hebben gisteravond lekker op zegeltjes zitten sabbelen. ( 300 mic) :smoke:
We hebben ontzettend veel gelachen, en we hadden flink wat energie. We zijn dan ook veel buiten geweest. Het was een prachtige nacht, er zouden meteorieten vallen, maar daar hebben we niet op gelet. De inzichten en visuals waren weer spectaculair. Ik moet enkele dan ook wel met jullie delen.

Stel u voor een wereld van superrrr 3D en de wereld lijkt bevroren. Alleen jij en je medesabbelaars bewegen nog in deze mooie 3D wereld. Geweldig! :P

We kwamen bij een houten brug met witte leuningen. Erg uitnodigend want het geheel leek op de vleugels van een engel, is dit een poort? :openmouth: Golven energie stromen over de brug zo erg dat we er golvend op mee bewegen, het gaat dwars door ons heen. We klimmen naar boven, de energie wordt zwaarder en zuigend. Er is hier echt iets.

Er hangt een mist, was die er zo net ook al? Heee...eigenlijk is alleen de brug gehuld in een mist... cool! En wij staan erin.

Waar is dat pad eigenlijk gebleven hi, hi, hi

Een grasheuvel die we tegen komen in een parkje heeft een zwaar energieveld om zich heen. Zodra we in de buurt van de heuvel komen krijgen we een druk op ons hartchakra en een zoemend geluid in onze oren. Er hangt een groene mysterieuse nevel om de heuvel. Kijk al die energie dan hier! Aha, dit is vast een massagraf waar niemand iets van af weet, uit de pest periode ofzo, wauw, ik kijk voortaan heel anders naar deze heuvel.

Heee, waar is het pad nou gebleven???

Tijden hebben we staan kijken naar de enorme flat die golfde, en die lichtjes erin, geel oranje, rood en een vleugje blauw. Vanuit dit perspectief leek het wel of we van onderaf bij de Titanic opkeken, al die arme mensen, ze gaan naar de verdoemenis en ze weten het nog niet. Wij zijn stille getuigen van de ramp die zich gaat voltooien. Triest eigenlijk...maar wel verbluffend mooi om te zien.

Weet je nog dat we om dat pad zochten ha, ha, ha

Een apeboom of slangeboom hoe je het ook maar noemen wilt, zag er bijzonder mooi uit, hij bewoog heel erg mooi en ondertussen ging de gekleurde lichtjes aan... en dan weer uit!
Wat mooi, kerstverlichting, en alleen wij zien het. :hearteyes:

Starend naar de lucht een grote vraag... is het nou bewolkt of is het dat niet? Konden wij serieus en werkelijk waar niet vertellen, duurde een hele wandeling voor we erachter kwamen.

Ik bleef maar roepen, “dit is wat voor in het rapport!” :grin:

Moet je kijken, straten vol dure auto's, zo om de hoek. Ja echt, lijken inderdaad wel coole cabrio's in dat licht!

Wat doen al die katten hier, ze lijken ons wel te volgen.

Waarom kijken die fietsers ons zo aan? Nou moe, ze stappen ook nog af en gaan naar ons kijken! Zien we er gek uit ofzo? Ze kunnen toch niet zien dat we wat gebruikt hebben, toch? Doen we gek ofzo? :openmouth:

Moet je kijken, al die mooie kleuren hier in huis. Welke kleuren, ik zie helemaal niets meer, 50 cm vision meer niet!!!

Is mijn stukje kauwgom nou net in die halfjes gevallen of niet...zie het echt niet meer.

Het nummer 'Lollipop' van Mika is wel errug vrolijk, dan kan je toch niet anders meer dan dansen?

En de nummer 1 filosofische ingeving van de avond/nacht is dit.
Flora en fauna worden mooier met Ellis, mensen niet, ergo... flora en fauna horen op deze aarde en mensen horen hier eigenlijk niet!
Eureka :grin:

(300 mic.)

eerst even doorrrr de paddo heen, dan kom je bij de Ellisdee

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Buiten is en blijft de mooiste plek de natuur de symmetri de geuren de kou de warmte van de zon.
De verkleuringen rond zons op en oindergang.

Adembenemend, keer op keer. Zo groen als het gras kan zijn met mist er boven op.
Dauwdruppels en sneeuw ....

Winter mag ook beginnen, een van mijn beste trips was in de sneeuw.

Stonie

lichtendonker

Belezen gebruiker
Kan me voorstellen dat een trip in de sneeuw er prachtig uit ziet, hoop ik dan ook wel eens mee te maken.
De volgende keer wilden we het verder pushen, grenzen zoeken he... :mrgreen:

Delirium

Badass junkie
Wel leuk reportje. Buiten zijn is inderdaad fijn tijdens het trippen!

lichtendonker zei:
We hebben gisteravond lekker op zegeltjes zitten sabbelen. ( 300 mic) :smoke:
Ik dacht dat jij hier wel op zou reageren, Stonie :P

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Delirium zei:
Ik dacht dat jij hier wel op zou reageren, Stonie :P

Tsja wat moet i kervan zeggen, iedere dan wordt je resistent he ... zwaardfere dossisen zijn dan wel vereist.

Zelf geef ik het onjuiste voorbeeld of niet ? Zolang je thuis bent en de eerste keren rustig aan doet, alles langzaam opbouwt dan kun je in mijn optiek beginnen met 500-1000mics.

Je moet wel je helm opzetten en je gordel om doen.

Stonie

Delirium

Badass junkie
Ik doelde meer op zijn schatting van 300 mics per zegel. Wetend dat jij nogal sceptisch bent als het aankomt op hoeveelheden LSD op zegeltjes :)

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
ok op die fiets ..... maar die Buddhas zijn max 150.

Dus 300 zou ik ook berekenen, jij had 225.

Groet

STonie

azgaza

Badass junkie
Ik moet wel zeggen dat ik meer visuals heb gehad van wat 200 ug zou moeten zijn, maar ik ben dan weer vrij gevoelig voor visueel effect, dus het zegt weinig.

lichtendonker

Belezen gebruiker
Het pad was onzichtbaar door de mega 3d vision. Een aantal stappen de bosjes in en voila, het pad werd zichtbaar maar dat hadden we vaak niet in de gaten. We waren behoorlijk onnozel. :P

Flinter

Belezen gebruiker
Haha nice one :grin:

Ik had afgelopen vrijdag dat ik een kronkel in de weg zag en die ging er maar niet uit (auto's enzo bewogen ook mee met de kronkel xD).

Bovenaan