Verslaafd ?

GabberFreak17

Belezen gebruiker
Kan iemand mij vertellen.. Waarom Hero/bruin... word gezien als de ergste drugs... ist echt 1000 keer btr als xtc..speed coke..enzo?
iemand die ik ken... zit aan de max voor efect bij speed... merkt er niks meer van...tollerantie berijkt ofzo... denk ik altans..mja heeft iedereen ander oordeel over.. nu is hij over gegaan op iet spuiten... Speed.. of Heroine.. wat ik me afvraag...als je zelf al lang verslaaft bent..aan de lichtere drugs... deze drugs j w ellis helemala kapot kan maken...

Wat ik niet snap bij deze drugs is... WaT Is er leuk..als pijn verminderd..angst... deze dingen verdwijnen bij andere drugs ook...en het gelukzalige gevoel..duurt heel kort..volgens info bronnen...

Hij beweert te stoppen ermee... heeft het dus nu 1 keer gedaan..weet niet hoeveel..en wat.precies.. hij zat vandaag k stop..nja k ken dat..als t nog beetje in je zit... denk je er makkelijk over..tot t echt uit je lichaam is... Heeft nu dus ook al trillen..en wild doen...zonder dat die t zelf merkt... j verslaaft k weet t... mja... als hij t zelf wilt..zou die er dan meej kunne stoppe denke jullie??

alvast bedankt!!

T hele drugs forum bedankt...! j moest is weten hoeveel handige info...en hulp ik gehad heb aan deze site...

Miss een keer donaties invoeren ofzo:P voor de hulp...:)

Goedzo Blijf zo bezig!!

LaterSS

het is echt niet zo dat je na 1 keer bruin gelijk verslaafd ben zoals de meeste zeggen,
ik heb 't zelf een keer gechineest en een keer gespoten,van beide keren ben ik gelijk daarna ziek geworden.
het voelde een beetje als een joint, alleen 20 keer sterker...
van de meeste junks die ik toen kende is er niks meer over, sommige wilde wel stoppen maar konden 't niet vol houden.
waarom 't de ergste drug is?? geen idee ik vind coke net zo erg!

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
staffordlover zei:
ik vind coke net zo erg!
ik vind dan crack-cocaïne / basecoke / uitgekookte sos , nog erger , het aller ergste

duur - ongezond - korte werking - geeft alleen korte heftige kick

dat laatste is natuurlijk persoonlijk maar dat is vor mij niet iets echt iets waari k echt iets naar opzoek ben

geef mij maar benzodiazepines of af en toe opiaten en nu gaik dat in de hand hooouden

Mac...

Badass junkie
Denk dat alle zwaardere drugs, zoals crack en verwanten en eveneens bruin beter neit te gebruiken zijn. Zijn allemaal zo verslavend als de pest en je krijgt gewoon de schijt aan de wereld. Denk als je gewoon recreatief drugs wilt gebruiken je het het beste kunt houden bij party-drugs en niks verslavends pakken

BacingsPen

Badass junkie
Ik denk dat ieder mens er naar streeft zich goed en lekker te voelen ja! Het is alleen per persoon verschillend op welke manier ze dat (willen) doen! Velen doen het op de verkeerde manieren.

BacingsPen

Badass junkie
Ja, in zekere zin wel denk ik. Maar ik denk dat het belangrijkste is dat je je lekker voelt, en je een doel in je leven hebt! Als je geen doel in je leven hebt, voel je je waarschijnlijk ook niet lekker. Dus dat is een reden waarom je drugs kan gaan gebruiken. Als je je lekker voelt, heb je zin om een doel te hebben (althans, als het goed is!)

Dus het komt er uiteindelijk wel op neer dat alles wat je doet is om je lekker te voelen of dat je je lekker voelt door de dingen die je doet!

Toch? Of heb ik het mis? Vertel me dan even wat er nog meer is :P

Mac...

Badass junkie
Ja helemaal gelijk er is veel meer dan je alleen lekker voelen, maar daarom gebruik ik ook alleen in het weekend en gebruik ik geen bruin of crack. Op werkdagen kun je nog genoeg serieus in het leven staan, wat is er dan mis mee om in het weekend gewoon lekker drugs te gebruiken.
Je moet alleen nog weten wat je plichten zijn de rest van de week, en als je sterkere drugs gebruiken raak je dat besef wel eens kwijt.

Mac...

Badass junkie
jaja zei:
Doel in je leven?

Sterven.

Nee het leven heeft gewoon helemaal geen zin, je leeft nog neit eens om te sterven.
Dit is niet depri bedoeld, maar heb hier heel veel over nagedacht en ben van mening dat het leven absoluut geen toegevoegde waarde heeft en dat we puur en alleen leven door toeval.
Maar dat ter zijde.
Denk wel dat wanneer het doel in je leven sterven is je wel eens nodig met een dokter of psycholoog moet gaan praten

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
Mac... zei:
jaja zei:
Doel in je leven?

Sterven.

Nee het leven heeft gewoon helemaal geen zin, je leeft nog neit eens om te sterven.
Dit is niet depri bedoeld, maar heb hier heel veel over nagedacht en ben van mening dat het leven absoluut geen toegevoegde waarde heeft en dat we puur en alleen leven door toeval.
Maar dat ter zijde.
Denk wel dat wanneer het doel in je leven sterven is je wel eens nodig met een dokter of psycholoog moet gaan praten
het is misschien niet depri bedoelt ,maar het zou wel heel erg depri zijn als het waar was. gelukkig hou ik er een andere visie op na want dat het leven maar toeval is lijkt me toch zo deprimerend, bovendien heb ik er ook veel over nagedacht en kan niet anders concluderen dat dat niet waar is

Mac...

Badass junkie
Gelukkig :grin: Als iedereen er hetzelfde over zou denken als mij zou het maar een saai wereldje worden :P

jaja

Bewuste gebruiker
Heb nog steeds geen enkel doel gelezen in jullie reacties.

:smoke:

En geloof me, ik ben echt niet depri.
Heb alleen geen zin mezelf iets wijs te maken met hoogdravende theorieën over de zin des levens.

needlefreak

Bewuste gebruiker
jaja zei:
Heb nog steeds geen enkel doel gelezen in jullie reacties.

:smoke:

En geloof me, ik ben echt niet depri.
Heb alleen geen zin mezelf iets wijs te maken met hoogdravende theorieën over de zin des levens.

idem. :beer:

Mac...

Badass junkie
Doel in je leven...
hahaha, helemaal niks, het is puur toeval dat we hier zijn, dus zelfs sterven is geen doel van het leven, komt er alleen op het laatst toevallig bijkijken, natuurlijke selectie, je wordt zwakker, dus moet je weg...

het doel in mijn leven is gewoon iets van mijn leven te maken, mij amuseren. verder is er niet echt een doel denk ik in het leven, er gewoon het beste van maken!

BacingsPen

Badass junkie
Mac... zei:
Doel in je leven...
hahaha, helemaal niks, het is puur toeval dat we hier zijn, dus zelfs sterven is geen doel van het leven, komt er alleen op het laatst toevallig bijkijken, natuurlijke selectie, je wordt zwakker, dus moet je weg...

mja het leven kan van alles zijn het is maar hoe je zelf leeft en hoe je er over denkt he. Mac, jij denkt dat het leven helemaal niks is? Alleen maar toeval? Over dat toeval ben ik wel met je eens, want meer dan toeval zou je het niet kunnen noemen in mensenwoorden :wink:

Een doel in je leven kan je echter (gelukkig) wel hebben. Als je daar een beetje je best voor doet voel je je daar ook wel goed door denk ik. En letterlijk gezegd leven we inderdaad om uiteindelijk weer dood te gaan.

Gelukkig misschien wel?

Mac...

Badass junkie
Ja Ben, je kunt jezelf een doel in je leven stellen, maar is dat het doel van het leven :confused:
Dacht het niet. Verder is het zo dat het doel wat je je zelf stelt in je leven ook puur en alleen te maken heeft met het feit dat we een zelfbewustzijn hebben. We kunnen denken, redeneren, weten wat we fijn vinden en wat niet. Als je een of ander kuddedier was strompel je maar wat rond en doe je alleen wat je instinct je ingeeft. Die hebben echt geen doel in het leven, behalve voortplanten.

jaja

Bewuste gebruiker
Mac... zei:
Als je een of ander kuddedier was strompel je maar wat rond en doe je alleen wat je instinct je ingeeft. Die hebben echt geen doel in het leven, behalve voortplanten.

Als ik zo om me heen kijk herken ik daar toch wel degelijk het leven van velen in.

jaja

Bewuste gebruiker
SpacingBen zei:
Das inderdaad maar de vraag, volgens jou is er geen doel in het leven dus dan doen die mensen het juist goed?

Indien zij er tevreden en gelukkig mee zijn doen ze 't imo idd goed.

dennis

Newbie
Het doel in het leven is jezelf voort te planten..

Je soort voort te zetten, te overleven

Als je dat gedaan hebt begrijp je het ook.

Niet meer, niet minder..

Dennis.

jaja

Bewuste gebruiker
dennis zei:

Niet meer, niet minder..

Dennis.

Zinloos, dus.

Bal0n

Badass junkie
dennis zei:

Niet meer, niet minder..

Dennis.

Wat een depressieve kijk op het leven :wink:

dennis

Newbie
Bal0n zei:
dennis zei:

Niet meer, niet minder..

Dennis.

Wat een depressieve kijk op het leven :wink:

Ik zal het iets anders formuleren dan...

Jezelf voortplanten en in de tijd die je over hebt het jezelf zo aangenaam mogelijk maken!

D.

Mac...

Badass junkie
Ik vind anders de bezigheden die betrekking hebben op het voortplanten anders ook al een bijzonder leuke bezigheid :grin:

jaja

Bewuste gebruiker
Mac... zei:
Ik vind anders de bezigheden die betrekking hebben op het voortplanten anders ook al een bijzonder leuke bezigheid :grin:

Ja; maar een bevalling lijkt me echt wel heftig.

BacingsPen

Badass junkie
Doel in het leven: Meehelpen aan een betere wereld. Misschien dat ik me daarom maar niet moet voortplanten? (dacht ik vanmiddag nog een tijdje aan)

The Spy

Experimenterende gebruiker
Een doel in het leven?
Je eigen mening volgen en je kansen pakken op basis van deze.

Het doel zoals jullie het bedoelen is wel figuurlijk en een typisch menselijk iets want er is geen concreet doel in het leven van wie dan ook, als er morgen 3 miljoen mensen sterven maakt dat niks uit voor bijvoorbeeld de aarde en het universum, de tijd gaat toch wel door.

Ik denk dat iedereen er erg van staat te kijken wat tegenwoordig als normaal wordt beschouwd. onze primaire levensbehoeften als eten om te leven en overleven door te doden zijn allang achterhaald.

Bovenaan