Verslaafd aan Oxycodon

Brakka Mang

Badass junkie
Bedankt voor je reactie!
Ik weet dat ik er nog maar kort van af ben. En weet helaas ook dat als ik het in huis heb, ik het zal nemen. Dus de verslaving is er zeker.
Een gelukje voor mij is dat dit spul moeilijk te krijgen is in mijn kringen. Ik zal er dus ook niet snel weer aan kunnen komen.

En het is idd nog veel te vroeg om te zeggen of ik het niet ga zoeken in andere middelen. Ik hoop het niet!
Misschien dat je naltrexone aan via je ha kan krijgen...of in een verwijzing om het voorgeschreven te krijgen..Weet je zeker dat je de komende maanden door kan komen.

Baloudekoe

Experimenterende gebruiker
Hey @Baloudekoe hoe gaat het nu? :)
Hi @Damius
Lief dat je het vraagt!

Heb toch wel lang last gehouden van restverschijnselen. Dan voelde ik me uren goed en dan ineens toch weer onrustig gevoel, misselijk, hoofdpijn en slecht slapen. Dit hield dus echt wel langere tijd aan maar sinds afgelopen vrijdag kan ik wel zeggen dat het echt veel beter gaat (qua fysieke gesteldheid).

Wel zijn de cravings er nog hoor! Als ik het in huis had gehad, had ik het zeker gepakt.
Alhoewel ik af en toe droom dat ik het neem en dan voel ik me zoooo kut, bang voor wat komen gaat.
Dus enerzijds denk ik dat ik het zou nemen maar anderzijds denk ik dat ik het niet durf. Dat ik dan niet kan genieten van de high omdat ik bang ben voor de afkick.
Godzijdank was de afkick deze keer heftig anders was ik er zeker weer aan begonnen.

Maar goed, still going strong dus!

Baloudekoe

Ja het gekke toeval is dat ik vanmorgen, na het antwoorden in dit topic, een melding kreeg dat het recept herhaald is.

Ik word niet goed. Het is alsof de duivel ermee speelt. Ben die duivel redelijk zat aan het worden 😑

Bijlagen

• IMG_1376.jpeg
    IMG_1376.jpeg
    50,8 KB · Weergaven: 17

Baloudekoe

Bel 'm af, liefst voor altijd.
Ja dit heb ik dus al meerdere malen gedaan.
Zowel bij de HA en de apotheek.
Aangegeven dat ik de medicatie niet meer nodig heb en dat ze deze dus niet meer hoeven te herhalen.

Wederom gebeld net. Zij snappen ook niet waar het mis gaat. Maar goed, het wordt voor nu niet in de afhaalkluis gelegd. Hopelijk wordt het nu goed in de systemen gezet anders heb ik over 2 weken weer een uitdaging 🙈.

_shikantaza

Badass junkie
Ja dit heb ik dus al meerdere malen gedaan.
Zowel bij de HA en de apotheek.
Aangegeven dat ik de medicatie niet meer nodig heb en dat ze deze dus niet meer hoeven te herhalen.

Wederom gebeld net. Zij snappen ook niet waar het mis gaat. Maar goed, het wordt voor nu niet in de afhaalkluis gelegd. Hopelijk wordt het nu goed in de systemen gezet anders heb ik over 2 weken weer een uitdaging 🙈.
Lekker bezig 👍

Baloudekoe

Ik had hetzelfde probleem ,breng 600 pillen weg (ja echt 600) ,volgende maand moest ik er weer 150 wegbrengen Bekijk bijlage 70431
Heb bij hun pc's gestaan om het te zien verdwijnen.
Jezus, 600 😱. Hmm ik ben geneigd om ‘zonde’ te zeggen, maar dat is het juist helemaal niet!
Goed gedaan! Ooit wel eens spijt van gehad?
Ik merk dat ik af en toe terug denk aan vorig jaar toen ik dus heel veel pillen had maar er helemaal geen high van ervaarde (slikte het toen echt voor de pijn), en dat ik daar nu van ‘baal’ dat ik nooit het uiterste uit die pillen toentertijd gehaald heb 🙈. Zo dom, ik weet het. Je romantiseert de boel (on)bewust toch wel een beetje.

Goede tip, misschien moet ik de volgende keer er ook bij gaan staan. Hopelijk komt er geen volgende keer!

Hansklok

Bewuste gebruiker
Wat doen jullie tegen de misselijkheid van oxycodone ? Ik word er soms erg misselijk van soms tot braken aantoe. Iemand tips?

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Wat doen jullie tegen de misselijkheid van oxycodone ? Ik word er soms erg misselijk van soms tot braken aantoe. Iemand tips?
Anti histamine of pillen tegen wagenziekte of reisziekte kan inieminie beetje helpen. Gemberthee eventueel. Dit werkt echter maar zeer minimaal.
Verder werkt alleen medicatie tegen de misselijkheid wat op recept te krijgen is.

Maar uiteindelijk betekend het gewoon dat je teveel hebt gehad en dus simpel wat @BrieMetDeBril zeg, "minder nemen !"

Hansklok

Bewuste gebruiker
Anti histamine of pillen tegen wagenziekte of reisziekte kan inieminie beetje helpen. Gemberthee eventueel. Dit werkt echter maar zeer minimaal.
Verder werkt alleen medicatie tegen de misselijkheid wat op recept te krijgen is.

Maar uiteindelijk betekend het gewoon dat je teveel hebt gehad en dus simpel wat @BrieMetDeBril zeg, "minder nemen !"
Dankjewel hier heb ik wat aan! Beter iets dan niets merk inderdaad dat de gember thee enorm goed helpt. Fijn bij het extra ontspannen 😊

Baloudekoe

Ik denk dat het erbij hoort en je er niet echt onderuit komt. Ik heb toentertijd wel medicatie van de HA voorgeschreven gekregen tegen de misselijkheid maar hielp helaas niks.

Bah, als ik er aan terug denk, die vlagen van misselijkheid en vermoeidheid waren zo niet chill.

Tip van Flip: neem het gewoon niet meer. Je probleem met misselijkheid ook weer opgelost.

Hansklok

Bewuste gebruiker
Ik denk dat het erbij hoort en je er niet echt onderuit komt. Ik heb toentertijd wel medicatie van de HA voorgeschreven gekregen tegen de misselijkheid maar hielp helaas niks.

Bah, als ik er aan terug denk, die vlagen van misselijkheid en vermoeidheid waren zo niet chill.

Tip van Flip: neem het gewoon niet meer. Je probleem met misselijkheid ook weer opgelost.
De misselijkheid is inderdaad echt een bitch.
bakoudekoe goed advies om te stoppen kan niet. Daarom dus de vraag wat je ertegen kan doen.

Bovenaan