Verslaafd aan Oxycodon

Baloudekoe

Experimenterende gebruiker
Nou ik ben volgens mij wel weer in het land der levenden. Vannacht super lekker geslapen en stond vanmorgen fit en blij op. Ben even plantjes en bloemetjes gaan halen en heb even lekker in de tuin gewerkt ☀️. Merk wel dat energie snel op is en als ik wat aan het doen ben ik het uiteindelijk wel in mijn benen voel.

Verder voel ik me gelukkig ook blij. Totaal nog geen cravings gehad 🙌🏻.

Toch zegt er een stemmetje: haal dat doosje gewoon op, je neemt het nu toch niet want je wil deze afkick noooooit meer meemaken, maar als je het in huis hebt, kan je het over een x aantal maanden gewoon een keertje weer nemen zonder dat je meteen in de afkick komt. Stemmetje zegt ook dat het handig is voor als er ooit weer pijn opspeelt.
Tja, wat moeten we daarmee?
Apotheek bellen hè? Dat ze mijn doosje aan een ander mogen geven.

Lastig..

_shikantaza

Badass junkie
Nou ik ben volgens mij wel weer in het land der levenden. Vannacht super lekker geslapen en stond vanmorgen fit en blij op. Ben even plantjes en bloemetjes gaan halen en heb even lekker in de tuin gewerkt ☀️. Merk wel dat energie snel op is en als ik wat aan het doen ben ik het uiteindelijk wel in mijn benen voel.

Verder voel ik me gelukkig ook blij. Totaal nog geen cravings gehad 🙌🏻.

Toch zegt er een stemmetje: haal dat doosje gewoon op, je neemt het nu toch niet want je wil deze afkick noooooit meer meemaken, maar als je het in huis hebt, kan je het over een x aantal maanden gewoon een keertje weer nemen zonder dat je meteen in de afkick komt. Stemmetje zegt ook dat het handig is voor als er ooit weer pijn opspeelt.
Tja, wat moeten we daarmee?
Apotheek bellen hè? Dat ze mijn doosje aan een ander mogen geven.

Lastig..
Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg :wink:

Baloudekoe

Ja dit ga ik vandaag doen!

Werd vannacht alleen weer erg ziek. Begon gisteravond met rusteloze benen 😩. Wat irritant dat het op en af gaat..

SoulAssassins

Badass junkie
Wat een zooi… zowel de afkick als het spul zelf
Het is ook eigenlijk bedoeld voor de stervende of mensen met kanker die veel pijn hebben maar nog niet aan hun einde zitten (palliatief)
Wees blij dat je nu een vrij man ben en weg kan wanneer je wilt met de gedachten dat je niet ziek word of rekening moet houden met Oxy ,want Oxy leeft jou leven.
Nu niet meer!

Baloudekoe

Het is ook eigenlijk bedoeld voor de stervende of mensen met kanker die veel pijn hebben maar nog niet aan hun einde zitten (palliatief)
Wees blij dat je nu een vrij man ben en weg kan wanneer je wilt met de gedachten dat je niet ziek word of rekening moet houden met Oxy ,want Oxy leeft jou leven.
Nu niet meer!
Haha ja allen ipv een vrij man ben ik een vrij vrouw 😉.
Bedankt voor alle steun iig!!

Wat je zegt is echt waar.. ik was altijd bezig met uitdokteren wanneer ik weer een pil kon nemen (te dicht op elkaar deed niks anders dan ontzettend moe worden). En soms werkte het niet ook al had ik 6 pillen genomen en dan werd ik mega chagrijnig. Op sommige momenten maakte het mijn leven wel leuker. Maar dat duurde echt niet langer dan 15 minuten. Begon het uit te werken dan irriteerde ik me aan alles en iedereen.

Ik heb dus een tijd geleden ook die serie painkiller gekeken op Netflix. Toen was ik nog lang niet zo ver heen (dacht ik), omdat mijn afkick destijds echt minimaal was. Ik kan me nu iets meer inleven in de personages die zo’n mega afkick ervaarde of idd van gekkigheid van beginnende afkick opzoek waren naar oxy. Mijn god, wat een treurnis. Zelf ook gedaan hoor. Pillen die sneller op waren dan dat ik nieuwe kon halen, smoesjes verzinnen bij de HA om maar aan nieuwe te kunnen komen zodat ik niet zo erg in de afkick zou komen, een kennis en zelfs collega die nog een doosje(s) hadden gemanipuleerd om die aan mij te geven (want een vriend had ze nodig wegens pijn). Meerdere afkicks gedaan en toch weer beginnen.. als ik dit allemaal zo opschrijf is het toch echt wel treurig.

Verslaving is een bitch..

_shikantaza

Badass junkie
Op sommige momenten maakte het mijn leven wel leuker.
Je leefde op de pof.

Al die lol die drugs brengen betaal je uiteindelijk allemaal weer terug. In het begin is dat nog niet zo duidelijk
maar dat wordt het vanzelf. Uiteindelijk betaalde ik 10x meer terug dan dat het me iets bracht. En toch doorgebruiken!

1775726053853.png

De enige uitzondering zijn psychedelics. Daar moest ik ook altijd wel van bijkomen, alleen zetten die nog wel eens een positieve verandering in gang.

Baloudekoe

Ik heb echt 0 verstand van psychedelics.
Heb wel eens een stukje paddoreep gehad in mijn jongere jaren 😄, valt dat ook daaronder?

Verder ook wel xtc en sos gebruikt. Ook wel GHB maar daar was mijn eerste ervaring ook gelijk mijn laatste (ik ging out en werd mega ziek wakker dat ik dat dus noooit meer wilde). Maar dat valt ook niet onder psychedelics denk ik 😜

Baloudekoe

Oké nou volgens mij is het ergste voorbij.
Ik hoop niet dat ik nu de goden weer verzoek 🙈.

Ik heb alllllles stopgezet. Dus ik zal niet meer aan oxy kunnen komen. Ik zou dus ook echt geen fysieke dealer weten en ben ooit eens opgelicht via darkweb dus dat ga ik ook sws nooit meer doen, ook omdat het echt veel te duur is (gelukkig maar). Ik ga er dus maar vanuit dat ik niet kan terugvallen en dat ik klaar ben nu 🎈.
BEDANKT aan iedereen die mij hier en via PB gesteund heeft. Jullie zijn goud waard 😘🫶🏼

Voor de mensen die via Google hier komen en dit lezen: misbruik dit middel niet! Het is duivels. Beter ver vandaan blijven. Tenzij het echt echt echt niet anders kan.

Baloudekoe

Ik ben naar de winkel gefietst, om chocolade te halen. Ook eigenlijk niet goed, want ik ben op dieet 🙈 maar goed, het was kiezen tussen 2 kwaden. Oxy of chocola 🍫 .
Ben best tevreden met mijn keuze 😜

Baloudekoe

Ik heb nu trouwens wel weer last van rusteloze benen lijkt het. Of het komt door de trigger? Of kan het zo zijn omdat ik gister een halve lorazepam heb genomen voor het slapen?
Het is nu vrijdag en heb vanaf maandag 2x een halve genomen. Nou dat kan geen kwaad toch lijkt mij?
Is mijn lijf nog steeds aan het herstellen? Afgelopen zaterdag om 12:00 laatste inname gehad (10 mg kortwerkend).

Het wordt wel een beetje een lang topic zo. Sorry!

Laatst bewerkt:

Kordie

DF-koning
Ik heb nu trouwens wel weer last van rusteloze benen lijkt het.

Kan van de ontwenning zijn. Of inderdaad van de trigger.
Ik ben van mening: hoe meer je het erover hebt hoe meer het in je hoofd speelt.
Niet dat je het er niet over mag hebben trouwens, want erover praten kan ook helpend zijn.

Is mijn lijf nog steeds aan het herstellen?

Ja dat kan goed, en dan hoort dit erbij cq dan is dit normaal. Je bent niet gek.

Baloudekoe

Kan van de ontwenning zijn. Of inderdaad van de trigger.
Ik ben van mening: hoe meer je het erover hebt hoe meer het in je hoofd speelt.
Niet dat je het er niet over mag hebben trouwens, want erover praten kan ook helpend zijn.
Ja ben ik wel met je eens. Gister sloot ik dit topic ook een beetje met dit bericht:
Oké nou volgens mij is het ergste voorbij.
Ik hoop niet dat ik nu de goden weer verzoek 🙈.

Ik heb alllllles stopgezet. Dus ik zal niet meer aan oxy kunnen komen. Ik zou dus ook echt geen fysieke dealer weten en ben ooit eens opgelicht via darkweb dus dat ga ik ook sws nooit meer doen, ook omdat het echt veel te duur is (gelukkig maar). Ik ga er dus maar vanuit dat ik niet kan terugvallen en dat ik klaar ben nu 🎈.
BEDANKT aan iedereen die mij hier en via PB gesteund heeft. Jullie zijn goud waard 😘🫶🏼

Voor de mensen die via Google hier komen en dit lezen: misbruik dit middel niet! Het is duivels. Beter ver vandaan blijven. Tenzij het echt echt echt niet anders kan.
Maar toen kwam die stomme melding dat mijn recept klaar lag.

Het is nou ook niet zo dat ik een hele dramatische drugstijd gehad heb , dus klaar is ook gewoon klaar! (Dit zeg ik voor mezelf hoor).
Ben wel echt mega mega mega blij dat ik er van af ben! 🙏🏻
Nogmaals: enorm bedankt luitjes! En ik zie jullie in andere topics 😜💛

Brakka Mang

Badass junkie
Ik heb nu trouwens wel weer last van rusteloze benen lijkt het. Of het komt door de trigger? Of kan het zo zijn omdat ik gister een halve lorazepam heb genomen voor het ?
Het is nu vrijdag en heb vanaf maandag 2x een halve genomen. Nou dat kan geen kwaad toch lijkt mij?
Is mijn lijf nog steeds aan het herstellen? Afgelopen zaterdag om 12:00 laatste inname gehad (10 mg kortwerkend).

Het wordt wel een beetje een lang topic zo. Sorry!
Dan ben je er nog easy vanaf gekomen hoor maar elke keer wordt zwaarder. De 1 gaat echt door een hel , vooral rusteloze benen en armen zijn echt verschrikkelijk en daar helpen pammetjes of pregnaline wel goed tegen idd. Je lichaam en hersenen zijn nog wel even herstellende. Mentaal duurt een paar maanden, lichamelijke klachten zijn binnen een week max 2 wel weg.

Baloudekoe

Dan ben je er nog easy vanaf gekomen hoor maar elke keer wordt zwaarder. De 1 gaat echt door een hel , vooral rusteloze benen en armen zijn echt verschrikkelijk en daar helpen pammetjes of pregnaline wel goed tegen idd. Je lichaam en hersenen zijn nog wel even herstellende. Mentaal duurt een paar maanden, lichamelijke klachten zijn binnen een week max 2 wel weg.
Ja ik vond het deze keer dus niet echt easy.
Meerdere keren gestopt en voelde ik mij wel beroerd en rusteloos maar ging wel naar mijn werk. Deze keer was echt anders, kijk er ook wel een beetje met een ‘trauma’ op terug en dat is eigenlijk voor mij een hele grote motivatie om dit nooit meer te willen doorstaan. Ik was gewoon echt niet in staat om iets voor een ander te doen, en dat is iets wat ik moeilijk vind. Mezelf (verplicht) op 1 zetten en het idee hebben een ander tekort te doen door mijn ‘ziek’ zijn. Wat in feite gewoon een afkick is/was, waar ik mij wel voor schaam.
Vorig weekend gestopt maar dat weekend daarvoor ook een poging gedaan, toen het hele weekend echt kapot ziek op bed en van ellende op maandag weer begonnen tot donderdag. En toen vrij en zat hele kleine dosis genomen maar evengoed niet lekker in mijn vel, zondag voelde ik mij opzich prima. Maandag en dinsdag waren dan weer niet echt fijne dagen. Het voelt voor mij alsof ik er 2 weken van af lag.
En nu dus af en toe nog rusteloze benen en weinig energie. Maar het ergste is godzijdank wel geweest.

Baloudekoe

Hoe komt het eigenlijk dat elke nieuwe keer afkick erger wordt?

SoulAssassins

Badass junkie
Ik heb nu trouwens wel weer last van rusteloze benen lijkt het.
RLS kan wel even doorgaan maar dan wat milder ,het kan zoals bij mij ook levenslang zijn.
Daar heb ik dan Diazepam voor om de nacht zonder krampen door te komen ,ja payday zelfs na 30 jaar nog.
Iedere keer als je afkickt word je lichaam zwaar belast ,de eerste keer is vrij gemakkelijk maar naar mate de vele pogingen mislukken word je lichaam en geest het ook beu.

Baloudekoe

RLS kan wel even doorgaan maar dan wat milder ,het kan zoals bij mij ook levenslang zijn.
Daar heb ik dan Diazepam voor om de nacht zonder krampen door te komen ,ja payday zelfs na 30 jaar nog.
Iedere keer als je afkickt word je lichaam zwaar belast ,de eerste keer is vrij gemakkelijk maar naar mate de vele pogingen mislukken word je lichaam en geest het ook beu.
Oh wat klote dat je daar nog steeds last van hebt.. Tjezus wat is het ook een zooi.

Tnx! Duidelijk idd. Gelukkig kan ik een aardig woordje Engels 😄.

Koffieb00n

Bewuste gebruiker
Het is nou ook niet zo dat ik een hele dramatische drugstijd gehad heb , dus klaar is ook gewoon klaar! (Dit zeg ik voor mezelf hoor).
Ben wel echt mega mega mega blij dat ik er van af ben! 🙏🏻
Gefeliciteerd en ik hoop het voor je! Lichamelijk van middelen af zijn is al een bevrijding ansich maar dat wil niet zeggen dat je er psychologisch ook vanaf bent. Dat heeft tijd nodig om te slijten, en in mijn geval wel meer dan alleen tijd. Blijf vooral waakzaam. Verslaving is serieus iets hardnekkigs. Zodra je van je middel(en) af bent kan het zich op andere vlakken gaan ontwikkelen en uiten. Vervangende 'middelen', gedrag of andere dwangmatigheden.

SoulAssassins

Badass junkie
Gefeliciteerd en ik hoop het voor je! Lichamelijk van middelen af zijn is al een bevrijding ansich maar dat wil niet zeggen dat je er psychologisch ook vanaf bent. Dat heeft tijd nodig om te slijten, en in mijn geval wel meer dan alleen tijd. Blijf vooral waakzaam. Verslaving is serieus iets hardnekkigs. Zodra je van je middel(en) af bent kan het zich op andere vlakken gaan ontwikkelen en uiten. Vervangende 'middelen', gedrag of andere dwangmatigheden.
Naar mijn ervaring als de echte cravings eruit zijn ,dat de brein dan volledig functioneel werkt in vorm van discipline.
Naar een jaar kon ik zelfstandig nee zeggen tegen H ,maar moest wel een jaar aan de Naltrexone tegen de zucht.
Ik had mijn lesje geleerd en denk achteraf dat ik het zonder die pil ook wel gelaten had ,ik was er totaal klaar mee met die berg ellende die het me gaf.

Baloudekoe

Bedankt voor je reactie!
Ik weet dat ik er nog maar kort van af ben. En weet helaas ook dat als ik het in huis heb, ik het zal nemen. Dus de verslaving is er zeker.
Een gelukje voor mij is dat dit spul moeilijk te krijgen is in mijn kringen. Ik zal er dus ook niet snel weer aan kunnen komen.

En het is idd nog veel te vroeg om te zeggen of ik het niet ga zoeken in andere middelen. Ik hoop het niet!

Bovenaan