Verslaafd aan oxicodon

Ik zal me eerst even voorstellen ik ben johan 53 jaar oud en heb in 2018 een klein ongelukje gehad met grote gevolgen innaugustes dat jaar struikelde ik over een drempel van een deur waarbij ik mijn knieschijf flink verbrijzelde ik ben in totaal 5 keer geopereerd aan die knie en verga nog elke dag van de pijn nu kunnen de artsen niks meer doen aan die knie en heb na 3 second opinies overal het zelfde te horen gekregen er mee gaan leren leven ik slik op dit moment dagelijks minimaal 10 pillen van vijf gram.kortwerkend maar ik wil er vanaf maar ben zo bang voor afkick verschijnselen wat kan ik nu het beste doen vennoten einde raad

De Zandman

DF-koning
10 pillen van 5 gram?!?
Ik hoop, dat je bedoelt: 5 milligram
Anders ziet het er slecht voor je uit.....!
50 mg per dag, over de dag verdeeld, dit zou toch moeten lukken om af te bouwen. Jazeker.
Moeilijk, maar, het is haalbaar.
Alleen, ik ga er vanuit, dat je veel pijn extra zult gaan ondervinden .
Hoe wil je hiermee omgaan?

De Zandman

DF-koning
Ik niet.
Het is toch wel duidelijk, dat pillen met deze sterkte domweg niet bestaan.
Vergipsingetje van de schrijver dezes!

transformated

Badass junkie
Normaal is 5 gram al onmogelijk.
Een dodelijke dosis is 420mg.
Die kerel moest er normaal al niet meer zijn en op zo'n korte tijd al zo hoog?!
Dit is zever in mijn ogen of hij heeft mis geschreven.

Gipsysoul

Bewuste gebruiker
Ik zal me eerst even voorstellen ik ben johan 53 jaar oud en heb in 2018 een klein ongelukje gehad met grote gevolgen innaugustes dat jaar struikelde ik over een drempel van een deur waarbij ik mijn knieschijf flink verbrijzelde ik ben in totaal 5 keer geopereerd aan die knie en verga nog elke dag van de pijn nu kunnen de artsen niks meer doen aan die knie en heb na 3 second opinies overal het zelfde te horen gekregen er mee gaan leren leven ik slik op dit moment dagelijks minimaal 10 pillen van vijf gram.kortwerkend maar ik wil er vanaf maar ben zo bang voor afkick verschijnselen wat kan ik nu het beste doen vennoten einde raad

Nah, ik heb dit laatst gekregen doordat ik m’n voet op 6 plekken brak + een keer gekregen bij een cosmetische ingreep maar ik heb hier 0 van gevoeld..... Met m’n cosmetische ingreep weigerde ik dit te nemen omdat meiden om me heen zeiden dat je daar aardig ziek van kan worden maar 3 weken geleden met m’n voet zakte ik door de grond. Wacht nog steeds op het effect 🤣🤣.

Bovenaan