verslaafd aan ketamine?

sober_worm

Experimenterende gebruiker
mensen met verslaving hier?
bedoel, echt heel de tijd naar snakken?

hoe gaan jullie er dan mee om in het dagelijks leven? even op 't werk een lijntje doen ofzo?

:wave:

J0rrit

Badass junkie
Nee, maar ik merk wel dat het verslavend werk, normaal heb ik na een trip van paddos bijvoorbeeld dat ik daarna ven een tijde geen zin heb, in Keta heb ik dat niet.

Wacky

Badass junkie
Keta schijnt een behoorlijk verslavende drug te kunnen zijn.

Ik geloof het wel, mijn eerste lijntje was zo een succes dat ik nog 2 maanden eraan gedacht heb en er zin in heb gehad :) Dat is wel weer over gegaan en heb het nog een paar keer gedaan, maar ik ben er wel voorzichtig mee.

slunse

Bewuste gebruiker
heeft idd een verslavende factor, ten eerste denk ik omwille van het snuiven, ten tweede gewoon omdat het effect zo vluchtig en wazig is dat je achteraf gewoon niet meer goed weet wat het nou juist was :mrgreen:

ik hou het op twee opeenvolgende nachten per maand, na twee dagen heb ik zo ongeveer wel gehad, en gebeurt vaak dat ik dan wel langer wacht dan een maand om het nog eens te doen, works for me
aloewel het natuurlijk wel kriebelt als je iets aangeboden krijgt maar als ik zelf niets heb ondervind ik absoluut geen craving

J0rrit

Badass junkie
Wacky zei:
Keta schijnt een behoorlijk verslavende drug te kunnen zijn.

Ik geloof het wel, mijn eerste lijntje was zo een succes dat ik nog 2 maanden eraan gedacht heb en er zin in heb gehad :) Dat is wel weer over gegaan en heb het nog een paar keer gedaan, maar ik ben er wel voorzichtig mee.

How come dat je het zo lang gewacht heb met het nog eens te doen? Expres of had je simpelweg niks?

Wartaal

Belezen gebruiker
sober_worm zei:

hoe gaan jullie er dan mee om in het dagelijks leven? even op 't werk een lijntje doen ofzo?

Ben zelf ook "verslaafd" aan ketamine alleen het is niet zo erg als coke. Dat als je een ander ziet gebruiken dat jij ook echt MOET hebben.
Wel snuif ik het minstens 4 dagen in de week en heb ik er eigenlijk altijd wel zin in. Maar het is niet zo van: Ik MOET ketamine.
Maar heb er gewoon vaak zin in, verdien goed en heb geen vaste lasten dus dat maakt het iets te makkelijk.

KETA- MOLE !!!

Belezen gebruiker
ik gebruik al meer dan een maand iedere dag keta, ik begin na mn werk en stop pas als ik omval of simpelweg k.o. ga

nergens problemen mee :beer:

het is gewoon leuk en k heb nog behoorlijk wat thuis liggen, en jah als ik dan lekker op de bank zit met een biertje warom dan niet ook ff een lekker dijkje bouwen.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Waarom niet? nou als je 't echt elke dag doet 't toch wel echt schadelijk gaat worden voor je gezondheid. Ook voor je neus denk ik..

But that's just me...

KETA- MOLE !!!

Belezen gebruiker
klopt maar dat is blowen drinken en rooken ook, nog veel erger dan ketamine zelfs

en dr zijn bakken met mensen die dat dagenlijks doen.

ik ben nu nog jong en geniet er van nu het nog kan

Kaoutar

Ik kan er nu (helaashelaas) niet meer aan komen, maar als ik het had, was het heel verleidelijk om niet te nemen

dollegekske

Bewuste gebruiker
kweet nie kheb wel altijd zin in keta eigkelijk, ben nou ok wazig mar zo er nu ni ana denke om bij te pakke dan ga k K.o. denk ik, maar ast over is wilk eigelijkmeteen weer.. lijkt wel of keta verslavender is (bij mij tenminste) dan speed?

wtf

azgaza

Badass junkie
Ik heb het pas één keer gedaan, maar daarna had ik nou niet meteen zin om nog meer bij te pakken. Tijdens het gebruik was het wel van 'Hmm... laten we nog een lijntje doen :grin: ', en dat dan een flink aantal keren maar op een gegeven moment was een enorm moeilijk te bewegen en toen ben ik toen dat uitgewerkt was wat gaan blowen, eten en gamen en gaan slapen en toen had ik niet direct zin in nog een keer, heb nu wel zin om het weer een andere keer te gaan doen maar ik plan het graag goed. Ik zie het toch meer als een hele ervaring dan even spacen tussen door dus ik wil het goed plannen. Goede settings (laatst had ik een week het huis voor mezelf dus kon het hier, dat kan voorlopig sowieso al niet), bijvoorbeeld mooi in het donker ergens en het liefst volgende keer met lachgas er bij, kijken hoe dat in de piek aanslaat.. Ik plan mijn drugs ervaringen graag dus dat ga ik hier ook mee doen, dan zal het vast ook niet snel te vaak worden.

underworld

Wijs gebruiker
ik heb een tijdlang bijna dagelijks ketamine gedaan, is behoorlijk verslavend spul als je het in huis heb liggen.
het komt ook mede omdat het instant vaag worden is, en dat het binnen een uurtje is uitgewerkt zonder na effecten.
dan ben je sneller geneigd om even snel een lijntje te leggen als je niets te doen hebt.

Oom Klaas

Badass junkie
Is er dan geen of een te verwaarlozen kater bij ketamine?

Lijkt me met zulke heftige effecten zo kortdurend dat het toch wel een soort coke kater geeft, of sla ik de plank helemaal mis met m'n hamer der foute gedachtengang?

underworld

Wijs gebruiker
Oom Klaas zei:
Is er dan geen of een te verwaarlozen kater bij ketamine?

Lijkt me met zulke heftige effecten zo kortdurend dat het toch wel een soort coke kater geeft, of sla ik de plank helemaal mis met m'n hamer der foute gedachtengang?

ik heb nooit last van een kater gehad ervan hoor, alleen als je het in grote hoeveelheden hebt gebruikt, wordje de volgende dag wat surrealistisch wakker. een beetje in een wazige toestand waarin lijkt of de wereld nep is. maar dat trekt aardig snel weg.

Spor

Wijs gebruiker
Ik weet van mezelf dat ik best verslavingsgevoelig ben, maar heb er met ketamine totaal geen last van;

Ik heb er altijd ontzag voor gehad, toen ik er niet aan kon komen en toen ik het eindelijk kon krijgen heb ik direct best veel gehaald, toen me 2 weken (ook tijdens school enzo) helemaal aan vergrepen, gewoon voor de kick maar voordat het op was, was ik het eigenlijk "zat". Op een gegeven moment vond ik het niet meer relaxed om te doen en toen heb ik het ook gewoon niet meer gedaan...

Een tijd later is het opgegaan en had ik nog een restje voor puntjes tijdens het trippen. Nu toevallig onlangs er weer aan kunnen komen en doe het nu wel merkbaar meer maar dat komt inderdaad meer door wat underworld zegt; je pakt het, bent max 2 uur vaag en dan is het weer voorbij. Geen kater, voor zover ik weet ook niet echt schadelijke bijwerkingen. Gewoon ff lekker vaag zijn :) Maar nu ook heb ik weekend en heb het liggen maar heb er totaal geen zin in.

Voor mij werkt het niet verslavend...

Ketaboy

Bewuste gebruiker
Dat blijft absoluut de grootste charme van ketamine, ondanks de intense ervaring toch de zekerheid hebben binnen een uur weer geheel normaal te kunnen functioneren. :beer:

Angramar Temenos

Badass junkie
Ehh, valt echt, reuze mee. Als ik het in huis heb en ik heb niks te doen heb ik wel eens van "even een lijntje, is geinig" maar nooit echt een neiging om het te gaan halen, van, "ik heb zin in keta". Laatst wel weer even zin gehad toen in azgaza's reportje erover las XD. Maar laatste keer is al een tijdje geleden.. 13 december halve gram gehaald, in 2-3 dagen opgemaakt met een vriendin van mij, toen niet meer gehaald.

Peertje

Spor zei:
Ik weet van mezelf dat ik best verslavingsgevoelig ben, maar heb er met ketamine
totaal geen last van..

Ik ben NIET verslavingsgevoelig, mijn coke zit nu in mijn jaszak, mijn pep in mijn portemonee en daar blijft het voorlopig nog wel zitten, want ik heb er geen behoefte aan..

Maar ketamine.. :flushed: vanavond ga ik alles wat ik heb boven op zolder begraven, achter een flinke berg zooi, zodat ik het niet zo voor het grijpen heb.. ik ben al 2 weken iedere dag bezig, maar ondanks het feit dat je er geen kater van krijgt merk ik wel dat mijn functioneren slechter word.. tijd om even een keertje gedwongen te stoppen...

Finesse*

Belezen gebruiker
De duur en het gebrek aan (duidelijke accute) kater maken de stap naar nog een keer een stuk makkelijker, even trippen kan je het zien.

Soma

Bewuste gebruiker
Atropa zei:
http://www.youtube.com/watch?v=cqP0WNpojFM

:hearteyes:

Wie krijgt er nou geen warmhartig hart als die Keta leert kennen. :hearteyes:

Jumped into the river
Black-eyed angels swam with me
A moon full of stars and astral cars
And all the things I used to see
All my lovers were there with me
All my past and future
And we all went to heaven in a little row boat
There was nothing to fear
Nothing to doubt

Zalig lied, voor mij gaat het idd over keta :grin:

Angramar Temenos

Badass junkie
Nooit gemerkt eerlijk gezegd; een craving of echt "zin" in keta heb ik nooit echt of zo. Als het me wordt aangeboden neem ik het waarschijnlijk, maar het gaan zoeken of kopen, niet echt. Misschien als ik het tegenkom, het wordt me goedkoop aangeboden dat ik een halve gram haal of zo. Een keer tijdje geleden gehaald, nooit meer - niet omdat ik het niet wil of er bang voor ben, ik denk er nooit echt aan of zo.

Wel heb ik, net als met DMT, Salvia en lachgas, dat ik het heel snel ga gebruiken als ik niks te doen heb en me verveel, en het er toevallig ligt. Als je nu een berg keta op m'n tafel dropt gaat het wel op..

Sarori

Bewuste gebruiker
Ik vind de ketaroes erg lekker, maar die werkt voor mij niet verslavend.
Heb het gesnoven en geshot (IM) maar ik verlang nooit naar een volgende keer. Ik denk er ook nooit aan. Wel makkelijk dus :)

Sarori

Bewuste gebruiker
Atropa zei:
Hoe ervaarde jij het shotten, Sarori?
Zeer snel na het shot wilde ik gaan liggen, omdat ik op een bepaalde manier aan het verstijven was. Verstijven is niet helemaal het juiste woord, het was meer een totale rust die ik over me heen voelde komen. Omdat mijn bewustzijn mijn lichaam aan het verlaten was deed mijn lichaam er niet meer toe, dus enige drang om iets te bewegen was ook volstrekt afwezig. Het was goed zoals het was. Ik ervaarde het als heel snel uittreden, een zeer beheerst afschieten, waarbij ik mijn lichaan achter mij liet, terwijl ik mij toch nog steeds ervan bewust was dat ik er één had. Het was gewoon niet belangrijk, omdat ik voelde dat dat lichaaam het mijne was en ook alleen voor mij beschikbaar was wanneer mijn reis ten einde was. Een staat van zorgeloosheid die ik niet met woorden kan beschrijven.

Ik had het gevoel alsof ik "HET AL" betrad. Het wezen der dingen. Een soort van volmaakte rust en kalmheid in een zeer vredige sfeer. Absoluut niet bedreigend. Veel meer lavend. Ik werd deelgenoot van "iets", van een intens besef en van een diepe ervaring, maar zonder er eigenlijk een rol in te spelen, dat was nog het vreemde. Net zoals ik mijn lichaam had verlaten in de wetenschap dat ik daar weer naar zou terugkeren, had ik precies datzelfde gevoel bij mijn bezoekje aan en mijn reis door "HET AL". Het bewustzijn zelf behoeft geen avontuur, maar heeft voldoende aan zichzelf.

Op de achtergrond was ik degene die slechts de waarnemer was. Het was een wondermooie film die zich projecteerde op het doek van mijn bewustzijn. En die film was meer een kosmische ervaring dan een aaneenschakeling van beelden zoals we dat op aarde gewend zijn.

Ik heb weleens verslagen gelezen over ontmoetingen met ander entiteiten tijdens een K-hole, maar ik denk dat dit - met alles respect - niet meer is dan een manier om iets in woorden te vangen dat helemaal niet in woorden te vangen is. Ik heb zelf niet het gevoel gehad dat ik andere entiteiten ontmoette. Het was meer een beleving van "zijn" in een andere dimensie, waarin complete kalmte en harmonie zich als warme dekens om me heen vleidden.

Ik weet absoluut niet hoe lang dit geduurd heeft, want ieder tijdsbesef was afwezig. Ik schat een uur, voordat ik heel langzaam mijn lichaam weer ging opzoeken om er in af te dalen. Daarna heb ik nog lang gelegen, mijn lichaam voelde nog verstijfd aan, maar dat was geenszins hinderlijk, omdat ik op dat moment beide dimensies tegelijkertijd ervoer. Tot heel langzaam de aardse dimensie weer de overhand begon te krijgen.

Zo snel als ik werd afgeschoten. zo langzaam landde ik weer.

Ik vergelijk de Ketaroes wel met een heel diepe meditatie. De overeenkomst is de zachte landing. Het grote verschil ligt hem erin dat je bij meditatie ook nog eens heel langzaam opstijgt. En de herinnering daarna ook nog eens veel krachtiger is...

L

Lid 6909

Gast
Wartaal zei:
sober_worm zei:

Ben zelf ook "verslaafd" aan ketamine alleen het is niet zo erg als coke. Dat als je een ander ziet gebruiken dat jij ook echt MOET hebben.
Wel snuif ik het minstens 4 dagen in de week en heb ik er eigenlijk altijd wel zin in. Maar het is niet zo van: Ik MOET ketamine.
Maar heb er gewoon vaak zin in, verdien goed en heb geen vaste lasten dus dat maakt het iets te makkelijk.

minstens 4 dagen in de week keta doen en niet verslaafd zijn :tearsofjoy:

underworld

Wijs gebruiker
ik zit nu 2 weken lang bijna elke dag aan de ket, best fout maarja, 3 weken vrij van werk, dus kan het wel :smoke:
het is meer verslavend in de zin dat het zo makkelijk te gebruiken is, 1 uurtje vaag zijn, dan weer normaal, dan kunje weer helemaal overnieuw beginnen.. beetje eindeloze cirkel :P
nu even afsluiten met solar festival, en daarna een pauze erin lassen :)

Roseta Stoned

Belezen gebruiker
Als ik veel in huis heb lig ik elke nacht in een k-hole met m'n neusspray haha. Als ik het niet heb voel ik niet de behoefte tot ik 't toevallig ergens kan regelen, dan is m'n enthousiasme bijna niet meer te bedwingen! In lagere doseringen en met anderen erbij vind ik het best wel gare rotzooi trouwens. In je bed liggen, oogmasker, koptelefoon met je favoriete muziek en zo snel mogelijk voor de k-hole gaan! :hearteyes:

Meijerr

Ketaboy zei:
Dat blijft absoluut de grootste charme van ketamine, ondanks de intense ervaring toch de zekerheid hebben binnen een uur weer geheel normaal te kunnen functioneren. :beer:

Dat is niet waar.. ga maar eens een keertje khole dan duurt het echt 5 uur voordat je alles weer een beetje helder ziet

Chr0nic

Bewuste gebruiker
Dat is niet waar.. ga maar eens een keertje khole dan duurt het echt 5 uur voordat je alles weer een beetje helder ziet

Dit klopt inderdaad. Op lage dosisen is de comedown redelijk verwaarloosbaar voor mij maar met k-hole hoeveelheden is de comedown best heftig en kan lang aanhouden.

Bovenaan