Verschillende XTC pillen gebruiken?

RubenD

Newbie
Hallo allemaal,

Ik heb 3 op 180mg rode draakjes geteste pillen. Een vriend van mij gaat 9 witte nintendos halen. Niet getest, maar ik ga ze toch niet gebruiken dus dat is zijn eigen risico. 8 Gaat hij met vrienden gebruiken op een hardstyle feest. Maar die 9e krijgt hij gratis. Hij wil die dus A.S vrijdag gaan gebruiken. Hij is een nogal fors persoon, en heeft door de jaren heen een weerstand tegen XTC opgebouwd, dus hij heeft 2 pillen nodig. Hij is er heilig van overtuigd dat hij niet een rood draakje kan nemen en een witte nintendo, omdat dat fout gaat. Nu gaan ik en een vriend allebei 1 pil nemen, en wil hij dus mijn rode draakje wisselen tegen zijn witte nintendo. Ik wil liever die niet slikken, want ze zijn niet getest. Nu is mijn vraag dus; Kan het kwaad om die 2 verschillende pillen te slikken? Want naar mijn weten maakt dat niks uit. Het enige verschil is dat er (misschien) een andere hoeveelheid MDMA in zit, en andere middelen zoals caffëine, maar dat maakt opzich niet uit.

Alvast bedankt ^^

onlypills

Experimenterende gebruiker
Het maakt idd niet veel uit of je nu 2 dezelfde of 2 verschillende pillen slikt, zolang er in beide pillen MDMA zit. Er zijn genoeg mensen die hetzelfde denken als jouw vriend en het idee hebben dat verschillende pillen, verschillende effecten hebben en dat combineren dus geen goed idee is. Als jij graag alleen maar geteste pillen wilt gebruiken (en dat is jouw goed recht), zou ik nooit en te nimmer die draak wisselen voor een ongeteste nintendo (worden veel gebruikt, overigens prima pil).

Zie ook:
http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=30627
http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=31287

Tichor

Newbie
Witte Nintendo's zijn prima pillen hoor alleen weet je het nooit 100% zeker of ze het zelfde zijn als die van andere mensen die ze getest hebben.

flankz

Experimenterende gebruiker
Tripreporter
afgelopen zaterdag nog paarse partyflocks en witte nintendo's gehad. We hadden alle 5 verschillende pillen op en alle 5 goed, dus het kan gewoon en het is superlekker zelfs :wink:

Bovenaan