Verschillende soorten Paddo's

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Van alle soorten paddo's zijn hawaiiaanse de sterkste, ik heb deze soort en mexicaanse gedaan. Mexicaanse vond ik veel minder leuk dan hawaiiaanse dus ik vroeg me af of het het wel waard is om nog anderen te proberen. Een paddotrip maak ik maar 3 keer per jaar mee en dan wil ik het wel goed doen.

Dus, wat zijn jullie ervaringen hiermee? Is er nog iets aan te raden op paddo gebied

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
kijk eens in de sticky op dit forum.

Iedere paddo heeft zo zijn eigen 'krachten'. Elke paddotrip (ongeacht zijn soort) kan heel anders uitpakken dan dat jij gewend bent of verwacht.

The Used

Bewuste gebruiker
Ik ben wel van mening dat elke paddo als het ware ook een andere trip veroorzaakt, en allemaal de moeite waard om te proberen. Hoewel hawaaiiaanse veruit het leukst blijft, ik zou hoe dan ook ook zeker philoshpher stones nog is een keer proberen ( truffels ).

Van philospher stones ga je meer filosoferen, en je kan zooooo totaal in de war zijn , dat is ook bijzonder om mee te maken.

Maar hawaaiiaanse blijft het leukst.

The Used

Bewuste gebruiker
Ik ben wel van mening dat elke paddo als het ware ook een andere trip veroorzaakt, en allemaal de moeite waard om te proberen. Hoewel hawaaiiaanse veruit het leukst blijft, ik zou hoe dan ook ook zeker philoshpher stones nog is een keer proberen ( truffels ).

Van philospher stones ga je meer filosoferen, en je kan zooooo totaal in de war zijn , dat is ook bijzonder om mee te maken.

Maar hawaaiiaanse blijft het leukst.

Bengt

Bewuste gebruiker
Ik raad je colombiaanse aan, ik heb al een aantal soorten gegeten en de colombiaanse en hawaainse hadden de meeste voldoening.

azgaza

Badass junkie
Mijn favoriet is nog steeds hawaiiaanse, al mijn trips daarmee waren geniaal, ook equadoriaanse vind ik altijd goed. Paddo's kunnen zo heerlijk onaards en heel aards tegelijk aanvoelen.

Dr. Tommy

Badass junkie
equadoriaanse zijn geweldig vind ik

hawaiaanse zijn ook leuk al moet ik dan wel anderhalve portie nemen

mexicanen deden laatst niets bij mij, snap ook niet waarom. Misschien moet ik daar wel 2 porties van nemen

pepito

Bewuste gebruiker
Mijn prettigste en meest positieve (ook bijzonder intensief) altijd beleeft met (al dan niet zelf gevonden) kaalkopjes. Goed te doseren, warm, geen verwarring.

Carlitos

Badass junkie
kaalkopje zei:
equadoriaanse zijn geweldig vind ik

hawaiaanse zijn ook leuk al moet ik dan wel anderhalve portie nemen

mexicanen deden laatst niets bij mij, snap ook niet waarom. Misschien moet ik daar wel 2 porties van nemen

Te snel achter elkaar ?

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
equdoriaanse :hearteyes:
m'n eerste en tweede keer paddo's waren met equdoriaanse, vond die echt heel erg fijn.
Hawaiiaanse zijn ook erg leuk al vind ik wel dat ze iets 'ernstiger' aanvoelen, bij de mexicaanse soort heb ik wel altijd meer lol.

maar kan ook aan het weer gelegen hebben, al mn hawaiiaanse trips waren met niet echt optimale weer omstandigheden

Bovenaan