Verschillende soorten lsd?

Bengt

Bewuste gebruiker
Is er een verschil in lsd, als je verschillende blotters hebt? bv verschillende eigenschappen.

Of is het verschil er gewoon in hoeveelheid?

flashkop

Bewuste gebruiker
Alleen in hoeveelheid normaalgezien, soms heb je wel blotters met iets anders zoals atropine(vergif) maar dat is dan niet de bedoeling geweest om derop te doen.
Je hebt ook nepper blotters zonder iets op, die kan je bestellen op internet...
daar kan je dan zelf op druppelen...
Verder past bijvoorbeeld speed of mdma of zelf 2c-toestanden niet op een blotter, dan zou hij nogal hoog of breed worden :)
Stel je even een blotter voor met een berg sos erop :confused:
SUCCES

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Er zijn wel verschillende soorten LSD, waarvan de meesten veel minder of helemaal niet werken. Alleen LSD-25 en nog een paar anderen zijn hallucinogeen.

Het is dus wel mogelijk dat er een andere variant op je blotter zit, alleen bijna niemand neemt de moeite omdat LSD-25 het beste werkt :)

flashkop

Bewuste gebruiker
Radeon heeft in dat opzicht inderdaad wel gelijk, en bij de synthese van lsd komen er ook onvermijdelijk wel een paar andere varianten op je blotter terecht, maar die zijn dan dus inactief of iig niet van psychedelische aard...

Ik zou zelf echter wel graag te weten komen welke stoffen lsd-1 enzovoorts zijn, er moeten er toch bijzijn die een goede dienst kunnen geven voor het lichaam...
Alleen vindt je echter op internet niets over de proefresultaten van deze derivaten, als iemand deze heeft stuur me ze dan aub eens door...

Jeller

Badass junkie
er is ook nog een zeldzame variant die ALD noemt, die is naar het schijnt iets makkelijker mentaal

ik denk dat dat de sunshine acid is voor vroeger

flashkop

Bewuste gebruiker
ALD wordt toch omgezet in lsd-25 als het in contact komt met water, waaruit je lichaam voor 80% of meer uit bestaat?
Dus kan dat toch geen andere trip geven of wel, heb het nog nooit gehad maar lijkt me toch wel logisch zo?

DreamWeaver

Badass junkie
Het is wel zo dat de ene zegel van 200 ug anders kan zijn dan de andere zegel van 200 ug. Dit komt doordat bepaalde processen tijdens de synthese niet beheerst kunnen worden. Dit verklaard waarom zegels van verschillende makelij maar met dezelfde dosis lsd-25 erop toch kunnen verschillen in sterkte.

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter
Jeller zei:
er is ook nog een zeldzame variant die ALD noemt, die is naar het schijnt iets makkelijker mentaal

ik denk dat dat de sunshine acid is voor vroeger

Ja, idd. In dit tripverslag wordt gesproken van ''orange sunshine':
http://nl.youtube.com/watch?v=X8gu9NnqtJw
Ik had eerlijk gezegd nog nooit gehoord van lsd varianten totdat ik dit leuke filmpje zag. Het is sowieso een interessant youtube kanaal, waarop verschillende facetten van (psychedelische) drugs worden besproken.

Bovenaan