verschillende paddo's

speedsieweepy

Bewuste gebruiker
nou... ik heb info gevraagd toen ik het ging proberen en ze zeiden daar dat je er wel mee op moest passen om combinaties van verschillende paddo's te doen.

icftheycallme

Experimenterende gebruiker
wij hebben vorige keer 5 verschillende soorten in 1 kookpot gemengd.. met 6 personen gegeten.. 2 zijn neer gegaan. en ik heb er nix van gevoeld

Bal0n

Badass junkie
speedsieweepy zei:
nou... ik heb info gevraagd toen ik het ging proberen en ze zeiden daar dat je er wel mee op moest passen om combinaties van verschillende paddo's te doen.

Het maakt geen ene moer uit. Verschillende pillen (met alleen MDMA erin) mixen maakt toch ook niet uit? :wink:.

speedsieweepy

Bewuste gebruiker
Bal0n zei:
speedsieweepy zei:

Het maakt geen ene moer uit. Verschillende pillen (met alleen MDMA erin) mixen maakt toch ook niet uit? :wink:.

Ik zeg ook alleen maar wat die vent zei :sunglasses:

Obsessed

Belezen gebruiker
Bal0n zei:
speedsieweepy zei:

Is het niet een rare vergelijking ? IMO klopt het niet echt wat je zegt , maar sinds wanneer heb jij ongelijk ? :P

spacekonijn

Badass junkie
in paddo's zitten geloof ik 2 stoffen.
en die stoffen zitten ok in alle trip-paddo's ( behalve de vliegenzwam )
dus die stof krijg je sowieso binnen het geeft dus niet om te combineren.

de vergelijking met mdma in pillen klopt dus wel :wink:

Bal0n

Badass junkie
spacekonijn zei:
in paddo's zitten geloof ik 2 stoffen.
en die stoffen zitten ok in alle trip-paddo's ( behalve de vliegenzwam )
dus die stof krijg je sowieso binnen het geeft dus niet om te combineren.

de vergelijking met mdma in pillen klopt dus wel :wink:

Ik mis een duim-omhoog smiley :P

spacekonijn

Badass junkie

Bovenaan