Verschil tussen Collo en Boli

Vincent A

Bewuste gebruiker
Een tijd terug voor het eerst Boliviaanse coke gebruikt en het eerste wat ik merkte was dat ik niet zo nerveus of opgefokt was en de euforie een stuk langer aanhield
wat zijn jullie ervaringen met deze twee (snuif) soorten?

Vincent A

Bewuste gebruiker
Boliviaanse coke is iets minder wit en heeft weinig glans zoals Colombiaanse flakes.
neen ik neem weinig aan van dealers hoewel ik wel met enkele een goede band heb (uit m’n oude buurt)

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Ik vond Boliviaanse coke altijd veel fijner dan de Colombiaanse. Veel euforischer en dat hield ook langer aan inderdaad. Bij mij was ie ook minder glinsterend en vaak een stuk hardere brokken.

En ja, mijn dealer heeft mij verteld dat het Boliviaanse coke was. Of ie ook echt uit Bolivia komt, geen idee. Maar dat er merkbaar verschil zat tussen de effecten, dat was wel duidelijk. Dus geef het beestje dan een naam zou ik zeggen 😂

Wat er dan precies anders aan is dat de effecten ook anders zijn, geen flauw idee 😅

Paranoize.

Badass junkie
Ik vond Boliviaanse coke altijd veel fijner dan de Colombiaanse. Veel euforischer en dat hield ook langer aan inderdaad. Bij mij was ie ook minder glinsterend en vaak een stuk hardere brokken.

En ja, mijn dealer heeft mij verteld dat het Boliviaanse coke was. Of ie ook echt uit Bolivia komt, geen idee. Maar dat er merkbaar verschil zat tussen de effecten, dat was wel duidelijk. Dus geef het beestje dan een naam zou ik zeggen 😂

Wat er dan precies anders aan is dat de effecten ook anders zijn, geen flauw idee 😅
Kan puurheid zijn, verschil in productieproces

Vincent A

Bewuste gebruiker

Ik las in een ander forum dat het verschil in de dialecten zat en ik maar denken dat het allemaal Spaans was 😂😂

Hippie Langwaus

DF-koning
Inmiddels al bijna 30 jaar geleden heb ik cocaïne gehad waar ik nog weleens aan terug denk. Deze zou, volgens het verkooppraatje van de grootmakelaar in dit spul, uit Peru afkomstig zijn geweest. Het had geen dieselgeur, een licht rosé tintje en het waren pure onversneden flakes.

Daarna heb ik zulke kwaliteit nooit meer gezien. Of het uit Peru kwam, weet ik natuurlijk niet. Ik vond het toen in ieder geval mooi om te geloven van wel.

Bovenaan