Verschil tussen 2C-B en 2C-I

Nasica

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Hey mensen,

Zo af en toe vind ik het erg leuk om eens 2c-B te doen, lekker verdwalen in m'n eigen slaapkamer, rondneuzen en ontdekken. Alleen nu hoor ik van steeds meer mensen dat 2c-I wel erg leuk is. Ook lees ik het wel eens in trip reports.

Nu mijn vragen:
Is het te vergelijken met 2c-b of is het echt totaal wat anders.
Hoe werkt dit met dosering ? ik doseer mijn 2c-b trips meestal op 20-25mg.
De duur van de werking ?

Ik hoop niet dat ik dubbele vragen stel, heb wel gezocht op de zoekfunctie maar niet direct antwoorden gevonden.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Exceptional Insight zei:
Ik merkte geen verschil tussen die twee. Werkingsduur, gevoel, visuals; allemaal hetzelfde.

Of het was geen 2c-I of jij reageert er raar op. :P

2c-I duurt toch wel tussen de 8 en 10 uur, afhankelijk van de doses. Persoonlijk vind ik de body load minder zwaar dan die van 2c-B. De visual is anders, minder fel en kleurrijk dan 2c-B(dat was bij mij tenminste elke keer zo). Het komt langzaam/geleidelijk op. Ik had op de 2c-I meer closed eye visuals. Maar bij mij heb ik meer auditieve hallucinaties met 2c-B dan 2c-I, daarbij blijft het geluid nog wel redelijk normaal naar mijn ervaring.

Ik zou voor een eerste keer met 14mg(oraal) beginnen, gewoon even uit proberen. Je kunt altijd bij nemen maar niet minder. En wat ik merk met 2c's is dat je toch je eigen doses moet zoeken, er is wel een advies doses bij elke stof te vinden maar iedereen reageert er weer anders op/is er gevoeliger voor dan de ander.

underworld

Wijs gebruiker
2c-b heeft een korte tijdsduur tussen de 4 a 6 uur
2c-i heeft een langere tijdsduur 8 a 10 uur idd

2c-i heeft veel grotere visualvorming in tapijtvorm waartegen
2cb heel veel kleine frutseltjes als visuals heeft

2c-i is een vriendelijker en warmere trip als 2c-b, tevens heeft 2cb meer bodyload

mijn voorkeur gaat uit naar I omdat het een algemeen plezierige space is dan B, B is handig voor kortere trips.

tevens ligt de dosis van I aanzienlijk lager dan B
een goede I dosis is:
12 tot 14- lichte trip
14-20 medium trip
20-25 zwaardere trip ( goede dus :wink:)

waartegen 2cb :
Light
5 - 15 mg
Common
15 - 30 mg
Strong
25 - 50 mg

Nasica

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Cool !

Allemaal bedankt voor de reacties. Dan weet ik wat mij te wachten staat, ik ga het zeer zeker een keer proberen. En tot die tijd dat we nog geen 2c-i hebben vermaken we ons prima met een 2c-b.

Groeties :)

Bovenaan