Vermoeid

Flugeltje

Wijs gebruiker
Verleden week heb ik nog eens wat pep genomen. Wat een heerlijk gevoel is het dan ook weer. :hearteyes: Praterig, energiek, blij, vrolijk...

De volgende dag wat uitzieken, maar dat hoort erbij. Dat heb ik er wel voor over.....

Maar, de week erop, vooral die dinsdag en woensdag als alle speed uit het lichaam is, wat een vermoeidheid!
Ik slik vitaminen, eet veel groente en fruit, maar ik zou het liefst een hele dag willen slapen.

Wat doen jullie tegen die vermoeidheid?

Frisko

Badass junkie
nie veel,werken en ne keer goed slapen...
als pas beginnende gebruiker heb je hier niet zoveel last van maar als je jaren drugs neemt ben je bijna een hele week brak na een erg weekend...niets aan te doen denk ik zo :beer:

SperSIZEboon

Badass junkie
Frisko zei:
als pas beginnende gebruiker heb je hier niet zoveel last van maar als je jaren drugs neemt ben je bijna een hele week brak na een erg weekend...niets aan te doen denk ik zo :beer:

nooit last van hoor...

Frisko

Badass junkie
SperSIZEboon zei:
Frisko zei:

nooit last van hoor...
hoelang gebruik je al en wat voornamelijk???
ben je tijdens je periode van gebruik ook al een 2 a 3 maanden gestopt geweest???
toen ik veel speed gebruikte voelde ik me eigenlijk ook vrij normaal altijd vond ik(buiten een beetje meer ziek zijn)
tot ik compleet gestopt was met speed en echt wel merkte dat ik me fitter voelde na verloop van tijd... :wave:

Flameon

Badass junkie
Door speedgebruik put je lichaam je reservers uit. Als de speed helemaal uit het bloed is moeten deze reserves / energie weer aangevuld worden. Dat heeft even tijd nodig, vandaar het brak en moe gevoel. Daarom heb ik niet zo graag pep meer :P

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Slapen, slapen en nog eens slapen. De hele week 11 of 12 uur per nacht.... En uiteraard goed je vitamientjes blijven nemen, maar ik heb uit je post begrepen. dat je dat al doet!

Flugeltje

Wijs gebruiker
Jammer, dat is voor mij reden nummer één om te passen bij speed.

Eén dag energiek, één dag afkick, 4 dagen vermoeid :cry:

nutsss

Wijs gebruiker
Marla Singer zei:
Slapen, slapen en nog eens slapen. De hele week 11 of 12 uur per nacht.... En uiteraard goed je vitamientjes blijven nemen, maar ik heb uit je post begrepen. dat je dat al doet!

Dat heb je vooral als je langere tijd dagelijks speed gebruikt hebt. Van één weekendje kom je snel bij na een nachtje goed slapen en dan zorgen dat je genoeg om handen hebt en je merkt er niet zo veel van tot je 's-avonds weer op de bank ploft en dan ga je gewoon een uurtje eerder slapen...

Het hoort er bij en dat weet je dus ach... :smoke:

SperSIZEboon

Badass junkie
jezelf niet continue voorhouden dat je je zo brak voelt helpt ook wel

als je het maar lang genoeg zegt tegen jezelf voel je je het idd ook

pretender

Belezen gebruiker
bier is de redder in nood!!

ik drink altijd een paar biertjes al ik brak ben, eetlust komt bij mij dan erg snel terug.. :wave:

caio

Flugeltje

Wijs gebruiker
pretender zei:
bier is de redder in nood!!

ik drink altijd een paar biertjes al ik brak ben, eetlust komt bij mij dan erg snel terug.. :wave:

caio

Daar gaat het niet om. Wanneer na enkele dagen mijn eetlust terug is, komt ook de vermoeiheid...

De afkick op zich vind ik niet zo heel erg, beetje ghb en een jointje doet ook wonderen

Flugeltje

Wijs gebruiker
jcutter123 zei:
Je hebt zeker ook niet meer getraind :(
Ik vind het, het niet meer waard: speed. Fuck speed!

Trainingen worden verwaarloosd door het suffe en neerslachtig gevoel.

Speed is zo lekker, maar de gevolgen ... :cry:

jcutter

Badass junkie
Precies, de gevolgen is klote en ga me niet klote voelen door een drug. Daar heb ik teveel trots voor.

Taat

Bewuste gebruiker
Flugeltje zei:

Ik heb van 1 dag speedgebruik compleet geen bijverschijnselen, zelfs als ik de hele nacht doorhaal..
Ga die dag erna slapen en dan is het vaak wel goed,

Ik dwing mezelf om te eten als ik speed op heb, en drink ook veel water..Denk dat dit wel enorm scheelt..
Hoor vaak mensen die na een dag speedgebruik echt brak zijn, ik kan mezelf hier totaal niet in vinden :confused:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
nutsss zei:
Marla Singer zei:

Dat heb je vooral als je langere tijd dagelijks speed gebruikt hebt. Van één weekendje kom je snel bij na een nachtje goed slapen en dan zorgen dat je genoeg om handen hebt en je merkt er niet zo veel van tot je 's-avonds weer op de bank ploft en dan ga je gewoon een uurtje eerder slapen...

Het hoort er bij en dat weet je dus ach... :smoke:

Niet iedereen zit hetzelfde in elkaar qua slaapbehoefte, de topicstarter geeft aan dat hij van 1 weekend al flink vermoeid is, zoiets kan best voorkomen.... De reden van een heftige, langdurige vermoeidheid na pep, is meestal gewoon slaap- en/of vitaminegebrek. Dit kan je alleen maar oplossen door snel die reserves weer aan te vullen!

Djo

Badass junkie
Sluit me helemaal aan bij Marla. :)

Of je neemt de pep alleen als je de dagen daarna niks hoeft te doen.
Zodat je die hele dag in je bed kan doorbrengen. :)

SperSIZEboon

Badass junkie
Taat zei:
Flugeltje zei:

Ik heb van 1 dag speedgebruik compleet geen bijverschijnselen, zelfs als ik de hele nacht doorhaal..
Ga die dag erna slapen en dan is het vaak wel goed,

Ik dwing mezelf om te eten als ik speed op heb, en drink ook veel water..Denk dat dit wel enorm scheelt..
Hoor vaak mensen die na een dag speedgebruik echt brak zijn, ik kan mezelf hier totaal niet in vinden :confused:

idd jezelf gewoon dwingen om toch redelijk wat te eten als je pep gebruikt helpt al onwijs veel.

pretender

Belezen gebruiker
zal niet zeggen dat ik er geen last van heb, wel als ik boven de gram ga zitten dat weet ik dat het raak is de volgende dag,,

hou ik t bij een gram dan eet ik nauwelijks de dag erna en ga het niet eens proberen..

veel water en s avonds wat biertje om te kunnen slapen en de dag erna helemaal opgeknapt!!

adios

Bovenaan