Verliefd op een coke verslaafde

Seven

Newbie
3 maanden geleden kwam ik ze tegen op de Zeedijk ik Amsterdam,Alexandra 19 jaar,186 groot ,blond haar en ze viel op in
die grauwe buurt.Ze sprak me aan en vroeg of ik 2 euro had voor wat te eten,ik gaf haar die.
Ik wachtte op har,we begonnen te kletsen en ze vroeg of ik wou roken en in 1e instantie zei ik nee,later dus ja,ik dacht dat ze een jointje bedoelde tot dat ze dus met een pijpje aan kwam,ze haalde wat coke van de 10 euro die ik haar inmiddels gegeven had.
Zo kwma dus mijn 1e coke ervaring,ik voelde me in de hemel,zo lekker voelde dat,samen met Alexandra heb ik die nacht doorgerookt.
Een week later ging ik terug en ik had Alexandra weer gevonden,ik merkte dat ik veel voor haar ging voelen,toen ze op CS werd opgepakt voor openstaande boetes heb ik op het buro haar boete betaald en daarna rookte we weer vrolijk verder,zo ging het een aantal weekenden verder,ik wou haar laten afkicken maar ging dus zelf gebruiken en vond het zelfs lekker,cocaine met af en toe heroine er tussen door.
Het laatste weekend dat ik er was kon ik haar niet vinden,moe van het zoeken en een klote gevoel zorgde ervoor dat ik alleen ging gebruiken,en dan is Amsterdam een jungle,een jongen sprak me aan en binnen een paar uurtjes had hij me met mooie praatjes te pakken,het heel weekend samen gebruikt voor veel geld,toen ik wou stoppen was zijn aardige gedrag over.In het weekend van 27 december ga ik weer,in de hoop Alexandra te vinden en mijn eigen gebruik te beperken,ik ga in ieder geval niet rondlopen met een pinpas op zak want dat is te verleidelijk.

Drazzic

Bewuste gebruiker
Ik kan er moeilijk over oordelen maar zie je zelf niet in dat je de verkeerde kant op gaat? Je bent of word snel verslaafd er aan het beste kan je er mee proberen te stoppen en helaas moet je Alexandra dan ook niet meer zien want dan is het bijna zeker dat je weer wilt gebruiken. Kijk hier mee uit!! Ow ik zie al dat je het wil verminderen, maar verminderen is vaak bijna niet mogelijk, Alexandra zou je toch proberen over te halen om mee te doen, totdat je het ook weer wilt en de volgende keer betaal je weer, en straks is je geld op want coke is erg duur, en dan gaan de problemen helemaal komen want je wilt toch weer coke hebben en gaat van alles proberen om aan geld te komen, bedenk zelf maar het vast niet een legale manier zal zijn. Dus beste is om er helemaal niet meer heen te gaan!! Maar in ieder geval veel sterkte!

Seven

Newbie
Klopt,ik ben dit weekend nog bij haar geweest na 3 maanden afwezigheid,haar situatie is nog steeds hetzelfde en het gebruik blijft,dit was mijn laatste weekend in Amsterdam en neem definitief afscheid van dit wereldje vol bedrog,moet zeggen dat Alexandra een positieve uitzondering was zij was voor dagelijkse drugsgebruikster erg sociaal

speesgurl

Newbie
hoi

pas op dat je jezelf niet in de vingers snijdt!!!een coke verslaafde gaat erg ver in het verkrijgen van zijn spul.ze beliegen, bestelen en naaien je waar je zelf bij staat.

yellowmoon

Bewuste gebruiker
ze heeft jouw een van de verslavendste drugs ter wereld aangeboden als je maar niet weet, dus blijf af van die wereld, het gaat bij die mensen echt alles en alles om coke, liegen stelen, zichzelf verkopen voor coke, je beste vriendjes naaien je familie naaien, en dat ze sociaal zijn is zeker coke laat mensen makkelijker praten, en hun moeten scoren dus

coke basen verandert de bewustzijn en zet die zo inelkaar dat op een gegeven moment alles om coke gaat, blijf er vanaf, laat staan dat je geld opraakt, je komt zelfs in torenhoge schulden in een korte periode en dan zul je nog steeds denken dat alles goed gaat, recreatief gebruik is onmogelijk, je zult altijd en dan meen ik echt altijd meer willen, ook al rook je duizend euro in een nacht op

Adrenochroom

Wijs gebruiker
yellowmoon zei:
ze heeft jouw een van de verslavendste drugs ter wereld aangeboden als je maar niet weet, dus blijf af van die wereld, het gaat bij die mensen echt alles en alles om coke, liegen stelen, zichzelf verkopen voor coke, je beste vriendjes naaien je familie naaien, en dat ze sociaal zijn is zeker coke laat mensen makkelijker praten, en hun moeten scoren dus

coke basen verandert de bewustzijn en zet die zo inelkaar dat op een gegeven moment alles om coke gaat, blijf er vanaf, laat staan dat je geld opraakt, je komt zelfs in torenhoge schulden in een korte periode en dan zul je nog steeds denken dat alles goed gaat, recreatief gebruik is onmogelijk, je zult altijd en dan meen ik echt altijd meer willen, ook al rook je duizend euro in een nacht op

Je bent inmiddels 5 jaar te laat met je advies yellowmoon :P

yellowmoon

Bewuste gebruiker
Adrenochroom zei:
yellowmoon zei:

Je bent inmiddels 5 jaar te laat met je advies yellowmoon :P

haha ik had echt niet opgelet, beter laat dan nooit geldt ook niet in deze situatie :grin:, hij is nu zeker bezig met amonia lepeltjes en dergelijke

Seven

Newbie
Alexandra heb ik al heel lang niet meer gezien.

Tja en die coke is nog steeds een probleem,ben er zelf dus ook al een redelijke lange tijd verslaafd aan

matthijs

Badass junkie
Seven zei:
Alexandra heb ik al heel lang niet meer gezien.

Tja en die coke is nog steeds een probleem,ben er zelf dus ook al een redelijke lange tijd verslaafd aan

Zit je nog in dat straatcircuit of haal je het wel bij "gewone" fatsoenlijke lui?

Seven

Newbie
Liefde maakt erg blind,ik ben erg naief geweest,ik weet ook wel dat ze me
slim gebruikt heeft
Ik haal coke op verschillende adressen en probeer zo min mogelijk gebruik te maken van het straatcircuit

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Seven zei:
Liefde maakt erg blind,ik ben erg naief geweest,ik weet ook wel dat ze me
slim gebruikt heeft
Ik haal coke op verschillende adressen en probeer zo min mogelijk gebruik te maken van het straatcircuit

Ok dan, nu nog zorgen dat je er z.s.m. vanaf komt.. Succes ermee!

Bovenaan