• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

verkeerde pille

lurch

Experimenterende gebruiker
het begon op zaterdag een maat van mij kon pille regelen. 1,50 per stuk dus ik d8t doe er maar een stuk of 20 heb ik er nog een paar over...(we waren totaal met 6 man) dus ik had die pille rond een uur of 10 wij naar de vinkeveenseplassen gegaan daar was een maat aant vissen dus ik de eerste rond half 11 genomen rond half 12 begon ik te gapen dus ik denk laat ik nog een halfe nemen dus dat had ik gedaan. en rond 12 uur nog niks dus denk laat ik nog maar een halfe nemen.( nog steeds last van dat gapen maar ze sloegen niet egt in dus rond kwart voor 1 me laatste halfie genomen).

tussen door had ik al wel een paar joints gerookt en dus om half 2 gingen we weer naar de auto daar een joint gedraait en naar een plek gereden daar begonnen we hem allemaal (4 man ) een beetje te spacen maar we waren meer stoned dan dat we strak stonden. daar hebbe we ongeveer 2 uur gestaan een beetje gespaced in de auto. allemaal d8ten we dat er tussen een auto en een lantaarnpaal iemand stond maar dat was gewoon schaduw en ook een uitstekend bosje zagen we aan voor iemand. rond half 4 richting huis gegaan ik lag om 10 over half in me bed. maar naar 5 minuten d8t ik "nouw van dat slapen komt ook nix terecht dus ik weer iemand opgebeld om nog een stick te roken want ik kon niet slapen hij ook niet (had dezelfde pille) dus hebben we nog tot kwart over 6 buiten sticks gerookt wij naar huis was rond half 7 thuis

rond kwart over 7 werd ik gek van mezelf ik kon nogsteeds niet slapen dus ben ik maar weer weg gegaan naar iemand die alleen thuis was. was daar rond kwart voor 8/8uur. daar aangekomen ff gespaced met die gozer tot 9 uur hij ging naar ze bed dus ik zij ik blijf wel op de bank kon tog niet slapen heb ben maar tv gaan kijken tot 12 uur toen ben ik inslaap gevallen tot half 2 toen werd hij wakker en daardoor ik ook daarna hebbe we de tour gekeken en rond 6 uur ben ik thuis ff wat gaan eten (voorzover ik wat weg kreeg) ben om 7 uur weer naar buiten gegaan en had om half 8 een stick gerookt en toen werd ik ineens vet verrot. ben toen naar huis gegaan en kon meteen slapen:grin:

mijn vraag wat was dit voor drugs?

Bovenaan