Verdikte rook?

Een aantal weken geleden voor het eerst XTC genomen.(Rode Dollar, 129mg MDMA)
20 minuten nadat de pil begon te werken ging ik samen met een nuctere maat op een terrasje zitten in de felle zon.

Na een tijdje zag ik dikke rook op het terras om me heen waar ik ook keek.
Dit vond ik raar en vroeg aan mijn maat, zie jij ook zo'n dikke rook hier hangen?
Hij kijkt mij raar en en zegt, nee maar een paar tafeltjes achter je zit wel een meneer een sigaar te roken, het rare vond ik dat ik deze meneer nog niet had gezien.

Weet iemand hoe dit kan?

Scopolamine

Bewuste gebruiker
Misschien bevatte de pil een redelijke hoeveelheid MDA?
Heb je ze laten testen met de precieze inhoud?
OF je lichaam heeft gewoon lekker heftig gereageerd op de MDMA...
Je zintuiglijke waarnemingen zullen versterkt geraakt zijn (misschien sneller dan je zelf verwacht had), waardoor je er ook verbaasd van was toen je het opmerkte.

Kameraad van mij, had voor zijn eerste keer 250mg kristallen geslikt, en zag een wit-zwart schilderij stilaan kleur krijgen als hij er naar keek. :grin:

Scopolamine zei:
Misschien bevatte de pil een redelijke hoeveelheid MDA?
Heb je ze laten testen met de precieze inhoud?
OF je lichaam heeft gewoon lekker heftig gereageerd op de MDMA...
Je zintuiglijke waarnemingen zullen versterkt geraakt zijn (misschien sneller dan je zelf verwacht had), waardoor je er ook verbaasd van was toen je het opmerkte.

Kameraad van mij, had voor zijn eerste keer 250mg kristallen geslikt, en zag een wit-zwart schilderij stilaan kleur krijgen als hij er naar keek. :grin:

Ik heb een pil laten testen met als uitslag 129mg mdma clean.

Ja ik was redelijk verbaasd toen ik die dikke rook zag.
De rook, rook ik normaal net als anders, niet sterker.
(rook van roken, rook van ruiken.)

Scopolamine

Bewuste gebruiker
DutchBullet zei:

Ach, volgens mij waren het gewoon je zintuiglijke sensoren die, als bij wijze van spreke, 'in overdrive' gingen.
Het is ook niet raar dat MDMA 'hallucinaties' (groot woord, mja) opwekt, omwille van me kleine omzetting tot MDA in het menselijke lichaam. Naarmate het een pilletje is van 129mg, lijkt me dit sterk, maar zou toch mogelijk kunnen zijn.
Iedereen reageert anders op -wat dan ook-...

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
129 mg is best een aardige hoeveelheid voor een eerste keer, zeker als je die in 1x genomen hebt. Van grote hoeveelheden mdma kunnen makkelijk hallucinaties ontstaan. Je had 'm dus gewoon flink zitten, lekker! :)

k00k

Bewuste gebruiker
Als het bij mij inslaat zie ik ook heel erg vaag, en lijkt het op rook. Maar dat is gewoon omdat je dat minder scherp gaat zien. Als hij helemaal knalt is het weg bij mij. :P

Oom Klaas

Badass junkie
Scopolamine zei:
DutchBullet zei:

Ach, volgens mij waren het gewoon je zintuiglijke sensoren die, als bij wijze van spreke, 'in overdrive' gingen.
Het is ook niet raar dat MDMA 'hallucinaties' (groot woord, mja) opwekt, omwille van me kleine omzetting tot MDA in het menselijke lichaam. Naarmate het een pilletje is van 129mg, lijkt me dit sterk, maar zou toch mogelijk kunnen zijn.

hallucinaties is geen groot woord mij mdma omdat het ook zo werkt.
met paddo's heb ik nog geen leeuw op me af zien stappen

Scopolamine

Bewuste gebruiker
Oom Klaas zei:
Scopolamine zei:
DutchBullet zei:

hallucinaties is geen groot woord mij mdma omdat het ook zo werkt.
met paddo's heb ik nog geen leeuw op me af zien stappen

Ik geef je volkomen gelijk Oom Klaas, maar een DMT-hallucinatie is niet te vergelijken met een hallucinatie d.m.v. MDMA..
De meeste personen die MDMDA gebruiken, nemen het voor het empathogene en extase gevoel, niet op te hallucineren...
Ik bedoelde het meer in die zin..

MIA-1985

Wijs gebruiker
Ik kan zo'n situatie wel een beetje herinneren van "vroeger".
Toen ik voor het eerst een xtc pil nam, dit heb ik toen lekker bij mij thuis gedaan met mijn vriendin (zij had al vaker gebruikt), weet ik nog goed dat we thee gingen zetten en de waterkoker aanstond, dat er waterdamp uit de waterkoker kwam bij het koken en toen viel het mij ENORM op dat er zoveel "rook" hing. De hele keuken stond blank van de stoom :grin:
Normaal valt het niet op...je zintuigen veranderen gewoon. Vond het een leuke ervaring!!

Bovenaan