verdacht gedrag

Hallo,

Ik verdenk mijn vriend ervan dat hij snuift. Maar, het volgende, wat kun je allemaal snuiven (behalve speed, dat weet ik) en wat zijn de verschijnselen? Hij doet het na het werk als hij thuis komt, en dan issie niet super hyper ofzo als ik m zie ... wel vergrote pupillen (as usual), beetje van t padje af om t zo maar te zeggen, zit vaak aan zijn neus .. laatst klonk zijn stem heel licht terwijl hij normaal een vrij zware stem heeft.. en hij wil het me niet vertellen dus k ben heel benieuwd of iemand me hier kan helpen.. ??

Bedankt!

Judas

Wijs gebruiker
Lijkt me typisch een geval van stiekum cocaine snuiven.
vaak ga je dan anders praten, doordat je een droge mond krijgt en ook omdat je jezelf anders voelt dan normaal .
misschien merk je als je dicht bij je vriend gaat zitten dat hij sneller adem haalt en dat zijn hartslag eveneens flink toegenomen is. Dat vormen duidelijke aanwijzingen dat het coca betreft.
Heeft hij normal een goede eetlust maar krijgt hij in deze mood geen hap door zijn keel?
Dan weet je vrijwel zeker dat hij een paar lijntjes de neus in gejast heeft.
Ook als hij een hoop praatjes heeft dien je in de richting van cocaine te denken.

nightmare

Belezen gebruiker
het beste is om het hem gewoon te vragen, maar ik zal even wat kenmerken van verschillende veel gebruikte drugs die je kunt snuiven op een rijtje proberen te zetten.

bij speed. innerlijk: je word actiever, vrolijker, hebt meer energie en minder honger. je kunt moeilijk slapen. uiterlijk: tanden knarsen, grotere pupillen. duurt ongeveer 5 uur

bij cocaïne. innerlijk: ook actiever, opgewekt en vrolijk. veel zelfvertrouwen soms arrogant en agressief. duurt niet langer dan een uur.

en dan nog heroïne, heroïne is waar verslavend verdovende drugs. denk dat je het ook wel meten merk als iemand het gebruikt. innerlijk: verdoofd, in zichzelf gekeerd, onverschillig. duurt ongeveer 5 uur.
dan nog ketamine, ook verdovende drugs maar dat is meer een trip middel, maar aan jou omschrijving lijkt het er ook niet op.

oke ... dank iig zover..

k vind het heel moeilijk om in te schatten .. hij rookt zoiezo hasj en weed en dat vind k wel oke maar k hoop gewoon dat ie eerlijk is maar dat issie dus niet ... hmm ...

maar is cocaine ook zomaar in de coffeeshop te verkrijgen of is dat een heel stomme vraag? en als je dat snuift kun je dan ook niet meer slapen of juist wel?? voel me een beetje een leek op dit gebied maar ben gewoon heel benieuwd.. van mn eigen vriend krijg k de antwoorden nl niet :wink:

maar iig dank zover!!

Flameon

Badass junkie
Vertel hem recht in zijn gezicht, als hij nuchter is, dat je denkt dat hij wat gebruikt en dat je niet wilt dat hij tegen je liegt. Met een beetje geluk zal hij je hopelijk wat meer vertellen. Maargoed, een verslaafd iemand is ook een kei in liegen, geloofwaardig liegen.

Coke kun je niet kopen bij de coffeeshop. Dat moet bij een dealer, of onder de toonbank bij de coffeeshop?!

Bovenaan