vaporizer

hightone

Experimenterende gebruiker
ik wil een vaporizer kopen heb al eens rondgekeken en heb er al een paar mooie gezien heefet iemand tips en sites???

raging_bull

Bewuste gebruiker
Ik heb een tip ja, goedkoop is geen optie bij een vapo. Je htb dan gewoon een kut ding.. Een vriend van me had er een bij azarius besteld een tijdje terug voor 50 euro ofzo. Op de foto ziet ie er leuk uit maar als je de doos openmaakt thuis zie je gewoon dat het prul is ergens uit China overgevlogen ofzo..

Was gewoon echt een bager ding. Stond niet stabiel op tafel door de stuge kabel en het lichte systeem zelf. Was niet tot nauwelijks goed regelbaar. Zat een draaiknopje aan de kabel in een soort krikkel plastic behuizingkje wat zo open klikte en dan hing je aan de 230Volt, nee ding was dus ook niet CE gekeurd.

Let op wat je koopt, ga een dure vapo altijd een keer proberen voor je hem koopt. Bestel niets maar haal hem dus ergens af.

Squirlie

Experimenterende gebruiker
Vind persoonlijk een medische vaporizer wel best goed, maar moet je zelf wat zoeken enzo

pieter-b

Wijs gebruiker
goedkope vaps zijn duurkoop.
heb eens voor 100 gulden een vap gekocht en de volgende dag voor 50 gulden terug gebracht. dat ding was een smal waterpijpje met een turbo aansteker ontop.
ook eens zo'n glasbol gerookt maar ook geen succes.

Sinds gister heb ik de volcano classic in huis, en ik moet zeggen...
ik heb me vandaag een zenuwinzinking weten te smoren met een iets te grote lading gezuiverde bho. Tering!!! ...dat was geen pretje meer..na vandaag ga ik minderen met blowen...damn!

De volcano overtreft al mijn verwachtingen..
-hij is makkelijk in gebruik
-produceert dikke mist, doet zn werk perfect
-die zak is geniaal:)

had de mijne via marktplaats voor 150 euro nieuw.

Bovenaan