vanilleket/bloemket(poederket)

sejku

Experimenterende gebruiker
Wat is er tegenwoordig toch aan de hand met ket ?
laatste paar weken heb ik op feestjes "vanilleket" gefixt het ruikt erg naar vanille en prikt in de neus.
net als bloemket/poederket deze lijkt op vlak van structuur erg op speed en doet ook erg zeer in je neus.

zou heel graag nog eens 'echte' ket willen tegenkomen (kristallen/staafjes)
en ik vraag me af of ik en mijn regio ( regio Antwerpen) er alleen last van hebben(al heb ik die vanilleket in Gent gefixt dus daar is het ook niet veel soeps)
of is het echt op aan het geraken de 'echte' ket zoals beweerd wordt ?

hoe zit het met de keta in jouw buurt ? (wil geen regels overtreden dit is gewoon een vraag uit interesse, ben niet opzoek naar drugs en vraag hier ook niet achter)

Frank123

Wijs gebruiker
Hier is het met de Keta echt triest gesteld. Bijna onverkrijgbaar of spul dat alleen al bij aanzicht niet te vertrouwen is. Over de grens in Belgie schijnt het beter te zijn. Wil het nog erg graag eens doen, maar wil zeker weten dat het goede keta is. Liever wat langer zoeken en goede proberen als de eerste beste troep aannemen

sejku

Experimenterende gebruiker
SchilDpadDo zei:
Hier is het met de Keta echt triest gesteld. Bijna onverkrijgbaar of spul dat alleen al bij aanzicht niet te vertrouwen is. Over de grens in Belgie schijnt het beter te zijn. Wil het nog erg graag eens doen, maar wil zeker weten dat het goede keta is. Liever wat langer zoeken en goede proberen als de eerste beste troep aannemen
hey bedankt voor je reactie!
waar kom je juist vandaan dan als ik vragen mag ? (hoef je natuurlijk niet op te antwoorden)

komaan meer reacties alstublieft :tongueout: vraag me echt af hoe het in de rest van België (of Nederland) met de ket gesteld is.
heb horen zeggen dat de kristalket gewoon aan het opgeraken is, dus vraag me hierbij af of het echt zo is en de keta met kilo's wordt aangevoerd vanuit het buitenland ofzo en er nu geen aanvoer meer is en alleen aanvoer van vanilleket? (heb ik horen zeggen)

Timmie94

Bewuste gebruiker
Enkele maanden geleden heb ik juist hele goede ket bemachtigd, 82% puur. Zat ook maar 1 of 2 tussenpersonen tussen de persoon die het van liquid tot poeder maakte en dat ik het kreeg.
Helaas kan mijn contact diegene die het "maakte" niet meer bereiken.. :(

Een recentere aankoop van ket was van mindere kwaliteit (niet laten testen, weet t, dat is niet handig en zou ik in principe ook nooit doen, maar het kwam echter uit dat ik drie maanden achter elkaar niet vrij was op dag dat ik het kon laten testen, en in tussentijd wel steeds beetje gebruikt)
merkte dat deze ket al iets poederiger was en de effecten waren ook minder bij hoge dosissen, leek ook korter te duren. wel handiger voor feestjes, minder gevaar met te veel pakken :P

Wil binnenkort weer even wat op de kop tikken en het laten testen.. zo goed als mn eerste paar grammetjes zal ik het denk ik niet snel meer krijgen :( :(

Woon trouwens omgeving Amsterdam, dus moet ook vast wel wat goeds te regelen zijn, ken alleen niet veel mensen uit dat wereldje, en ben van mijn vrienden ook eigenlijk een van de weinige die drugs doet. (tot nog toe :P )

Shetgest

Newbie
De gewone "staafjes"-ket is inderdaad een marteling om aan te geraken :( :(

Heb ook al meermaals vanilleketa gekocht in Antwerpen en Gent, en ben er vrij tevreden over. Geen brandend gevoel in de neus, nog steeds gewenste keta effect (of dit merk ik gewoon niet door te combineren met andere dingen, kan ook :tongueout: )

flipkonijn

Bewuste gebruiker
De poederket vind ik meestal wel even sterk als de gewone ket.
Eens je het afweegt zie je gewoon dat de poederket meer volume inneemt, dus je hebt gewoon een grotere lijn nodig om hetzelfde gewicht te bekomen.

Ket die naar vanille ruikt ben ik nog nooit tegengekomen dus ik vrees dat iemand het heeft lopen versnijden met vanillesuiker :confused:

De poederket lijkt zeker minder betrouwbaar dan krital mbt versnijden, dit gaat nu eenmaal veel makkelijker met poeder.
Ik heb ook nog het liefst kristalketamine, maar op feesten krijg je meestal van dat poeder.
Via privécontacten is het nog altijd geen probleem voor mij om aan kristal te komen, maar het is meestal duurder.
Voor poeder betaalde ik 1x 20 euro en 1x 25 euro

Bovenaan