Vanavond eerste keer

Robinson

Newbie
Hey Allemaal,

Ik ben al een tijdje bezig met het verzamelen van informatie over keta, en het meeste is me ook wel duidelijk, maar heb toch nog een vraag waar ik hier niet echt een antwoord op kan vinden.
Vandaag heb k van iemand n beetje keta gekregen en ik wil dit vanavond gaan proberen. Degene van wie ik de keta heb gekregen wist niet hoeveel dit was en ik heb ook absoluut geen idee... Nou heb ik hier op het forum gelezen dat 80mg wel een veilige dosis is om mee te beginnen, maar hoe kan ik die 80mg op een veilige manier afmeten? Ik heb geen weegschaaltje dat in zulke kleine eenheden weegt.
Ik las hier iets over sleutelpuntjes, maar hoeveel sleutelpuntjes heb je nodig om die 80mg bij elkaar te krijgen?
Ik hoop dat jullie me aan een antwoord kunnen helpen...

Groet,
Robinson

3970

Wijs gebruiker
Sorry hoor, maar als je om te beginnen al niet weet hoeveel je hebt, geen weegschaal, en geen ervaring met het goedje, zou je het dan niet beter lekker laten voor wat het is? Just my 2 cents... :rolleyes:

Robinson

Newbie
Haha, dat was niet mijn vraag :wink:

Ik heb van iemand gewoon een restje gekregen en wil dit graag een keer proberen... Wil alleen weten hoe ik zo veilig mogelijk een dosis af kan meten, that's all :)

hannus

Bewuste gebruiker
je kan het niet zo snel over doseren.
gewoon klein puntje op je sleutel
beide neus gaten poederen
effect afwachten en dan kan je beetje gaan experimentere met de dosis.

De Sjeik

Bewuste gebruiker
Begin gewoon met een mini lijntje, van ongeveer deze afmeting: ----------- en dan 1-2 mm breed. Dan kan het bijna niet misgaan, en als je bij wil pakken doe je dat gewoon.

Plimu

Bewuste gebruiker
doe je huissleutel van je moeders huis in het pakkie, en houdt em onder je neus (let op: eerst uitademen anders neus-blaas je het weg :P) dan nakkie nemen, en ff w88 en kijken of je meer wilt...

let op: doe niet een enorme berg op je sleutel maar een ''punt''

Spor

Wijs gebruiker
De Sjeik zei:
deze afmeting: -----------

Ik hoop voor hem dat ie een 24" monitor heeft die op 1024×768 is ingesteld :wink: dan komt ie er nog eens achter wat keta doet. Als ie daartegen net als mij zijn 19" monitor op 1920×1440 heeft ingesteld betwijfel ik weer of ie t zal voelen

wat een advies :P

De Sjeik

Bewuste gebruiker
Ja oke t kan verschillen, maar op een gemiddeld beeldscherm is het een redelijke dosis dacht ik zo. Een OD ga je niet oplopen iig.

Spor

Wijs gebruiker
De Sjeik zei:
Ja oke t kan verschillen, maar op een gemiddeld beeldscherm is het een redelijke dosis dacht ik zo. Een OD ga je niet oplopen iig.

Vertel mij eens wat is een gemiddeld beeldscherm ? en wat is de gemiddelde instelling daarvan ? :wink:

No fence hoor, maar met streepjes op een forum kun je NO WAY een dosis aanduiden :) een OD zal die zeker niet oplopen nee, maar daar ging het toch niet om ?

Bovenaan