vanaaf speed proberen

Denhaagg_15

Experimenterende gebruiker
ik ga vanavond aan de ketsers weer mensen,. alleen ik ga een lijntje proberen? wie heeft er beetje ervaring mee hoe t gaat en zo?? alle info is welkom

yellowmoon

Bewuste gebruiker
waarom ga je een drugs proberen als je erover niks van weet

ik zal jouw zeggen wat er met jouw zal gebeuren, je gaat ineens knapper worden, je kunt alle meisjes in de disco met je dansfiguurtjes versieren, jouw tempo zal niet meer bij te houden zijn, en uiteindelijk neem je een van die dames mee naar buiten beetje zoenen enzo maar de grote willem alexander is niet meer groot te krijgen :grin:

enn oww ja als je meisje ben geld dit laatste zeker niet :mrgreen:

yellowmoon

Bewuste gebruiker
kijk je moet het zelf weten tuurlijk maar op je 15de snuiven lijkt me niet echt een goeie idee, maar als ik je nu ga zeggen niet doen ga je het toch doen dat heb ik 6 jaar geleden ook gedaan toen ik 15 was dus

niet vergeten om veel water te drinken, niet veel alcohol want dat heeft geen zin je voelt alcohol bijna niet meer maar je kunt wel in een alcohol coma raken

Denhaagg_15

nee kga ook aan de kletsers vanaaf en missg lijntje proberen als ik me lekker voel... alcohol drink ik zowiezo nie want als ik kletsers genome heb dan zuip ik alleen nog maar water en rook en blow veel maar meer dan ook nie.. en lijntje proberen... maar alleen als ik me echt goed voel want voel me nu niet helemaal 100 %.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
als je goeie speed heb zal het t effect van de mdma tegenwerken. beter wacht je tot de mdma uitgewerkt is en poeder je daarna je neus....

zommes

Badass junkie
In deze fase in je leven je hoofd zo vergiftigen is echt niet goed.

Dus mijn tip is: doe het helemaal niet.

zommes

Badass junkie
Als je in de pubertijd zit heb je al problemen met prikkelverwerking, om dat dan ook nog aan te gaan dikken met xtc en speed, kan je depressief worden en psychische problemen krijgen. Met het jaar komen er meer kinderen in de psychiatrie terecht, dat heeft ook voor een gedeelte met het gebruik te maken.

In mijn ogen hoor je op je 15de je systeem nog niet zo te ontregelen omdat je geestelijk nog niet sterk genoeg bent.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
zommes zei:
In mijn ogen hoor je op je 15de je systeem nog niet zo te ontregelen omdat je geestelijk nog niet sterk genoeg bent.

denk dat dit van persoon tot persoon toch ook wel erg verschild, zoals met veel dingen, de ene is eerder klaar voor bepaalde dingen als andere. Ben het er wel mee eens dat een lichaam in groeiende staat eigenlijk niet lastig gevallen zou moeten worden met drugs, ook omdat je hersenen nog in ontwinkeling zijn op die leeftijd. Dat neemt niet weg dat of je nou 15 of 18 bent het opeens goed is want t' is gewoon altijd slecht.

verder hou ik me mond wel ben zelf ook pas 16 :wave:

Pommetje H.

Bewuste gebruiker
Als ze het wil (alleen als ze zich 100 % voelt) laat haar toch. 15 jarigen kunnen meer hebben dan de meesten denken, ze zijn erg "veerbaar", zeg maar. En ach...een lijntje pep. Ik wou dat ik nog een buzz kreeg van 1 lijntje

Jelle Snel

Belezen gebruiker
haha, niet om het 1 of ander maar je bent dus al aardig op dreef begrijp ik hier: alcohol, blowen, snuiven, en mdma slikken?
Keep up the good work sweetcheeks! :wave:

Inga

Ik mag er niet aan denken dat mijn dochter binnen 8 jaar al zoveel met drugs ge-experimenteerd heeft. Maar ja wie ben ik he :rolleyes: .

Mijn kinderen hebben een groot nadeel ... ik zou het heel snel zien :)

Bovenaan